Minulla on aikoinaan ollut Soneran liittymä ja olen vaihtanut liittymän Dna:lle, numero on ollut sama molemmissa.
Kortti on kuitenkin Dna:n ja vanha Sonerankortti on tallessa, koska siellä on "arvokkaita" viestejä, jonka vuoksi olen simkortin säilyttänyt.
Nyt tuo Soneran kortti on Pin-lukittunut ja vaatii PUK-koodia. Se ei kuitenkaan aukea Dna:n Puk-koodilla.
Osaako kukaan neuvoa onko minulla mahdollisuutta saada Soneralta PUK-koodia, vaikka en ole enään Soneran asiakas vai mitä ihmettä teen, jotta saisin kortilta olevat tiedot luettua?
Liittymä ja PUK koodi
Neuvoton tallaaja
2
600
Vastaukset
- puavo
jos liittymä on suljettu,ei apua saa soneralta!!!
- lao liikkeessä
saavat purettua sim-kortin.Käy kysymässä, mutta varaudu maksamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013