Onko varkaudessa halukkaita softaamaan?

Kyselijä???

Tere!

Mites on otsikossa tais kysymys jo tulla eli onko varkaudessa porukkaa ketkä haluais tulla softaa koska porukkaa olis hyvä olla enemmän.


PS:Jos joku tietää varkaudesta jonkun hylätyn paikan missä voi softata kun on kysynyt lupaa kaupungilta niin vastailkaa

PS:Viellä sellanen että tämä aihe ei kaipaa Vi**uil*jo**a!!!

10

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lare929

      Tere!

      Oisit vissiinkin kiinnostunut pelaamaan airsoftia näinkö oli? Minä olisin myös itse innokkaana pelamaan omassa paikkakunnalla jotta jos saataisiin peliporukka pystyyn pystyttäisiin olemaan omalla porukalla kisoissa ja peleissä mukana.. Ja pitäisi olla 1-3 henkilöä 18vuotta täyttäneitä jotta saataisiin semmoinen alue varkaudesta käyttöömme, ja varkaudesta kun puhumme niin hylättyjä varasto alueita ei oo paljoa, elikkäs asia ois semmonen että metsä olisi tässä vaihtoehtoisena parempi.. Ja säännöt ym ym muut asiat pitää tehdä selkeäksi että homma rupee toimimaan ELI MUKAAN KAIKKI KELLÄ ON INNOKKUUTTA PELIIN JA TIETOA YM. 15-35 Pelaajat mukaan järjestämään koska varkaus tarvitsee enemmän nuorille harrastus mahdollisuuksia

      PS. Niitä häiriköitsiöitä, vit**uil*jo**a!! ei tarvita vaan kunnon softi meininkii ja sillä mennään!!!!!

    • 15- 35 vuotiaat mukaan ja porukkaa olis max. 20-35

    • JOK007

      Hei!

      Otatteko 12vuotiaita mukaan? Minä ja kaverini tultaisiin. Kummallakin on sähköaseet ja varustukset kunnossa. Asun Varkaudessa.

    • lare92

      Otetaan mukaan. Mutta yks iso juttu on viel että mie oon intissä en pysty hoitaa kaikkee yksin pitäis saaha joku kuka kyselemässä lupia ja sitte rakentamaan aluetta

    • junzhq

      olisin innokas mukaan tulija asun ite kuvansissa ja onn 14.v syksyllä 15 ja ehk ostan Cybergun AK47

      • Varkaus___

        Olisko vielä varkaudessa innokkaita pelaamaan airsoftia?


      • jukka18
        Varkaus___ kirjoitti:

        Olisko vielä varkaudessa innokkaita pelaamaan airsoftia?

        Varkauteen on perustettu airsoft yhdistys (Varkauden Airsoft ry.). Sovimme parhaillaan kaupungin kanssa pelipaikan järjestämisestä. Asian päättämisessä kaupungilla kuitenkin menee ilmeisesti vähintään 3 vkoa, joten pelipaikka lopullisesti järjestynee vasta kesäkuun puolella.

        Tähän asti peleissä on normaalisti ollut n. 8 - 14 hlöä mukana pelailemassa. Kun saamme toiminnalle jonkin foorumin/nettisivut pystyyn, niin yritän muistaa ilmoitella vaikka tässä siitä, jotta sieltä pääsee katsomaan peliajat.


    • ak47

      ok

      • jukka19

        Nyt kaupungilta on saatu pelipaikka vuokralle ja pelejä on olettu järjestämään melko säännöllisesti.

        Meihin saa yhteyttä rekisteröitymällä foorumeillemme: varsoft.munfoorumi.com
        ja lähettämällä sitä kautta viestiä. Foorumeiltamme löytyy alue:
        "Yhdistykseen liittyminen ja säännöt"
        ja sen alta ala-alue:
        "Kysy yhdistyksen toiminnasta tai siihen liittymisestä"
        jonne ulkopuolisetkin voivat kirjoittaa kysymyksiä rekisteröitymättä foorumeille

        Foorumeilta löytyy "Airsoftpelit (ja talkoot)" alue, josta näkee milloin on pelejä luvassa ja sieltä löytyy myös ajo-ohjeet pelialueelle.


    • Karppi04

      Jos otatte 12 vuotiaita niin pääsisin joskus isän kanssa softaamaan. Asuttaan Savonlinnassa ja kuulutaan SLNSOFT.ry:hyn, mutta jos joku kertois mikä on varkauden airsoft seuran sivut niin voitaisiin katsoa pääsisimmeko softaamaan joskus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe