Lego NXT -> ostopaikat?

J'se2142

Olen nyt muutamisen päivää etsiskellyt Lego NXT -pakkausta, olis todella kiitollinen jos joku listaisi minulle luotettavat mahdolliset nettisivustot, joilta voisin kyseisen tuotteen ostaa (mieluiten edullisesti).

Mahd kauppojenkin sijainnit haluaisin tietää, (mieluiten jostain rovaniemen alueilta) josta tämä tuote olisi saatavilla.

Eritoten kiinnostaisi myös, onko tämä tuote mahdollisesti tulossa laajemmalle suomeen ja se, että onko tuote ollut kauankin myynnissä markkinoilla.

6

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InfamousQ

      NXT-settejä on jo melko lailla ja olisi hyvä tietää mitä settiä tarkalleen ottaen tarkoitat. NXT 1.0-settejä ei varmaan enää löydy muualta kuin netistä mutta tämä NXT 2.0 sukupolvi saattaa hyvinkin löytyä kauppojen hyllyiltä. Tai no, yhden ainoan kaupan, jos puhutaan Rovaniemen tienoosta. Tapsan Tapuli on hyvä paikka vilkaista, siellä on Rovaniemen paras valikoima ja siellä voi hyvinkin olla näytä settejä. Jos pystyt kertomaan haluamasi setin numeron, löytyminen olisi todennäköisempää. Vilkaise näiltä sivuilta: http://brickset.com/browse/themes/?theme=Mindstorms&subtheme=NXT ja http://brickset.com/browse/themes/?theme=Mindstorms&subtheme=NXT 2.0 -Q, Palikkatakomosta

      • no empäs kerro

        myytäiskö sitä jossain rauman lähellä mä kato oon ajatellu ostaa sen :/


    • hauki on kala

      helloy!

      etin tätä samaa lego juttuu ja jos joku vois pistää jotai linkkei missä olis edullisia lego mindstorm 1.0 tai 2.0 nii ois ihan kiva tai jos joku aikoo myydä sellasen...

    • olegandersen
    • asdgg

      millai olis noi vexin tuotteet? samaa kuraa sisällä kuin legoissa ja valmistajalta saa suoraan stlät omien osien tulostamiseen. Töissä pelleilen rinnakkain weedo, mindstorms ja vexiq ja pitää sanoa, että vexi vie legoa 6-0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe