Morjens! Olen 21-vuotias nuorimies pk-seudulta ja sisaruksieni jalanjälkiä seuraten olen lähdössä WH-lomalle Kengurulandiaan syyskuussa 2009. Lentoliput hommasin Kilroy Travelsin kautta (980€ menoopaluu HKI-AMS-HKG-SYD 07.09.2009 ) ja viisumin Australian hallituksen verkkosivuilta (102,30€). Olen suunnitellut reissuja jo vuodesta 2005 ja olen erittäin onnellinen saadessani toteuttaa pitkäaikaisen unelmani maailmanlaajuisesta taloustilanteesta huolimatta.
Ajattelin viipyä reissussa n. 1-2 vuotta, sillä en ole vielä täysin varma, mitä tulevaisuudeltani haluan. Sanontahan kuuluu, että maailma avartaa. Nuorena täytyy tehdä niitä asioita, joita nuorena voi vielä tehdä. Koulukirjoja kerkeää lukea myöhemminkin. Jos minulta löytyy ylimääräistä kahisevaa, niin haluaisin samalla reissulla käydä katsomassa maailman menoa Aasiassa (Vietnam, Thaimaa, Malesia, Singapore, Bali, Borneo) sekä kokemassa Tyynenmeren saarten rentoa elämää (Uusi-Seelanti, Fidzi, Tonga, Bora Bora, Havaiji).
Uskon, että reissu tulee olemaan aivan uskomaton kokemus ja minua kaduttaisi, jos en nyt lähtisi, sillä ei sitä sitten kerkeä maailmaa näkemään kun on vaimo, lapsia ja työ. Reissu ei tule pelkästään olemaan mikään loma/ryyppäys/työnteko reissu, vaan haluan nähdä maailmaa, itsenäistyä, oppia puhumaan englantia paremmin ja oppia mitä kaikkea uutta opin itsestäni maailmalla.
But anyway... olen näillä näkymin lähdössä reissuun yksin ja olisin todella iloinen, jos löytäisin täältä keskustelupalstoilta saman henkisiä nuoria matkaseuralaisiksi. Mukavamminhan matka taittuu, kun on joku, jonka kanssa matkustaa eli kaikki nuoret sukupuolesta riippumatta, joilla on suunnitteilla Australian valloitus syksyllä 2009 ottakaapa yhteyttä.
WH-lomalle Kengurulandiaan syyskuussa 2009. Muita lähdössä samoihin aikoihin?
5
1576
Vastaukset
- Hoyryjyra
Moi!
Aikalailla samanlaisia suunnitelmia olisi itsellä, täysin en ole vielä lyönyt lukkoon lähtöä, mutta viisumin olen hankkinut ja syyskuussa haluaisin lähteä. Eli 24vuotta nuori Miehen alku kaakkoissuomesta. Aikalailla samanlaisia ajatuksia itsellä. [email protected] jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia, yksin olin ajatellut lähteä mutta niin hyvin sattuvat suunnitelmat kohdalleen että seura saattaisi kelvatakkin.- Elias87
Hieno homma, että matkaseuraa olisi näköjään tarjolla. Lisää [email protected] meselistallesi, niin vaihdetaan matkasuunnitelmia.
- aussie-jack
joskus ennen joulua olisi mukava saada kuski ja kartturi Darvinista Perthiin ja ehkä takaisin Quieenslandiinkin.
Jaska - KiKKARoLLi
2x21v tyttöä menossa samaan suuntaan! ollaan vko hong kongissa ja 18 pvä pitäisi kone laskeutua sydneyyn. Matkasuunnitelmaa kovasti yritetty miettiä, mutta liian paljon kaikkea mitä "pitää" nähdä ja tehdä :D aikaa on. rahaa vähän. Mitä suunnitelmia sulla on? Meillä nyt päälimmäisenä oppia suffaamaan! (paremman englannin lisäksi). ja töitä olis pakko löytää, jos halutaan se vuosi matkalla olla. Olis erittäin mukava kuulla jonkun matkasuunnitelmista, koska meillä ei siis ole mitään hajua miten päin aiotaan maata kiertää ja kaupungeissa aikaa viettää. Tietty se nyt selviää siellä mikä on meille mukavimpia paikkoja. Kannattaisi silti jtn suunnitelmia tehdä :D
- Elias87
No lisääppä [email protected] meselistaasi, niin palataan astiaan mitä tulee matkasuunitelmiin yms. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269