WH-lomalle Kengurulandiaan syyskuussa 2009. Muita lähdössä samoihin aikoihin?

Elias87

Morjens! Olen 21-vuotias nuorimies pk-seudulta ja sisaruksieni jalanjälkiä seuraten olen lähdössä WH-lomalle Kengurulandiaan syyskuussa 2009. Lentoliput hommasin Kilroy Travelsin kautta (980€ menoopaluu HKI-AMS-HKG-SYD 07.09.2009 ) ja viisumin Australian hallituksen verkkosivuilta (102,30€). Olen suunnitellut reissuja jo vuodesta 2005 ja olen erittäin onnellinen saadessani toteuttaa pitkäaikaisen unelmani maailmanlaajuisesta taloustilanteesta huolimatta.
Ajattelin viipyä reissussa n. 1-2 vuotta, sillä en ole vielä täysin varma, mitä tulevaisuudeltani haluan. Sanontahan kuuluu, että maailma avartaa. Nuorena täytyy tehdä niitä asioita, joita nuorena voi vielä tehdä. Koulukirjoja kerkeää lukea myöhemminkin. Jos minulta löytyy ylimääräistä kahisevaa, niin haluaisin samalla reissulla käydä katsomassa maailman menoa Aasiassa (Vietnam, Thaimaa, Malesia, Singapore, Bali, Borneo) sekä kokemassa Tyynenmeren saarten rentoa elämää (Uusi-Seelanti, Fidzi, Tonga, Bora Bora, Havaiji).
Uskon, että reissu tulee olemaan aivan uskomaton kokemus ja minua kaduttaisi, jos en nyt lähtisi, sillä ei sitä sitten kerkeä maailmaa näkemään kun on vaimo, lapsia ja työ. Reissu ei tule pelkästään olemaan mikään loma/ryyppäys/työnteko reissu, vaan haluan nähdä maailmaa, itsenäistyä, oppia puhumaan englantia paremmin ja oppia mitä kaikkea uutta opin itsestäni maailmalla.
But anyway... olen näillä näkymin lähdössä reissuun yksin ja olisin todella iloinen, jos löytäisin täältä keskustelupalstoilta saman henkisiä nuoria matkaseuralaisiksi. Mukavamminhan matka taittuu, kun on joku, jonka kanssa matkustaa eli kaikki nuoret sukupuolesta riippumatta, joilla on suunnitteilla Australian valloitus syksyllä 2009 ottakaapa yhteyttä.

5

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoyryjyra

      Moi!
      Aikalailla samanlaisia suunnitelmia olisi itsellä, täysin en ole vielä lyönyt lukkoon lähtöä, mutta viisumin olen hankkinut ja syyskuussa haluaisin lähteä. Eli 24vuotta nuori Miehen alku kaakkoissuomesta. Aikalailla samanlaisia ajatuksia itsellä. [email protected] jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia, yksin olin ajatellut lähteä mutta niin hyvin sattuvat suunnitelmat kohdalleen että seura saattaisi kelvatakkin.

      • Elias87

        Hieno homma, että matkaseuraa olisi näköjään tarjolla. Lisää [email protected] meselistallesi, niin vaihdetaan matkasuunnitelmia.


    • aussie-jack

      joskus ennen joulua olisi mukava saada kuski ja kartturi Darvinista Perthiin ja ehkä takaisin Quieenslandiinkin.
      Jaska

    • KiKKARoLLi

      2x21v tyttöä menossa samaan suuntaan! ollaan vko hong kongissa ja 18 pvä pitäisi kone laskeutua sydneyyn. Matkasuunnitelmaa kovasti yritetty miettiä, mutta liian paljon kaikkea mitä "pitää" nähdä ja tehdä :D aikaa on. rahaa vähän. Mitä suunnitelmia sulla on? Meillä nyt päälimmäisenä oppia suffaamaan! (paremman englannin lisäksi). ja töitä olis pakko löytää, jos halutaan se vuosi matkalla olla. Olis erittäin mukava kuulla jonkun matkasuunnitelmista, koska meillä ei siis ole mitään hajua miten päin aiotaan maata kiertää ja kaupungeissa aikaa viettää. Tietty se nyt selviää siellä mikä on meille mukavimpia paikkoja. Kannattaisi silti jtn suunnitelmia tehdä :D

      • Elias87

        No lisääppä [email protected] meselistaasi, niin palataan astiaan mitä tulee matkasuunitelmiin yms. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe