Ihmissii laitetaan näin olemaan?
Kasvat, kasvat kodissasi.
Lisääntymistä varten.
Kahden- kolmentoista jälkeen olet lisääntymiskykyinen.
18v on jo pariteltava, viimeistään.
30v on oltava lapsi, rakkauden sanelemana?
40v hymyilet patrnerillesi vieläkö tulet?
50v ethän enää tule?
60v hui kauhistus.
näin se käy, et ole enää kiinnostava...
Mikskä varten?
11
580
Vastaukset
- HTZA
se on näin. tuntuuko ettei ehtinyt kaikkea? lisäaikaa ei saa, on eletävä NYT.
- hande
Että mieli syttyisi.
Joillain se on Harley,
Joillain pieni kasvis, joita on helppo ostaa... - ;-))
hande kirjoitti:
Että mieli syttyisi.
Joillain se on Harley,
Joillain pieni kasvis, joita on helppo ostaa...se on uusi ihminen, rakkautta väräjävä sielunelämän tehosekoitin.
Eli myös sitä joka tänään on nuori.. jonkun ajan päästä sekin on vanhus..
Ennen vanhuksia pidettiin arvossa.. he olivat ihmisiä joita kunnioitettiin heidän elämänkokemuksensa takia..- luettiin
kansakoulussa miten perheen, ei edes nykymittapuulla, vanha isäntä joutui nurkassa syömään puukaukalosta ruuan tähteitä. Kun isä ja äiti huomasivat poikansa veistävän puusta jotain, he kysyivät mitä. Poika sanoi että teille kaukaloa.
Mistäköhän tälläiset tarinat kertovat? - hande
luettiin kirjoitti:
kansakoulussa miten perheen, ei edes nykymittapuulla, vanha isäntä joutui nurkassa syömään puukaukalosta ruuan tähteitä. Kun isä ja äiti huomasivat poikansa veistävän puusta jotain, he kysyivät mitä. Poika sanoi että teille kaukaloa.
Mistäköhän tälläiset tarinat kertovat?Se kertoo, ystäväni.
- niin niin
hande kirjoitti:
Se kertoo, ystäväni.
välittämisestä, että suuresta ajattelemattomuudesta. Toiset viljelevät sanoja kuin mieletön, toiset tekoja, tajuamatta että suuressa viisaudessaan luokkaavat enemmän kuin ovat järkevän humaaneja.
- muistan kyllä saman
luettiin kirjoitti:
Mistäköhän tälläiset tarinat kertovat?tarinan. Huh... en nyt rupea ihan juurta jaksoin kommentoimaan, mutta tosi paljon kosketti.
Itse ajattelin etten koskaan voisi noin...
Kiitos Sinulle muistoista, vaikka olikin aika rankkaa aikaa.
Meitä oli 9-sisarusta,
sinulle vastaamassa nyt keskeltä siitä...
Voi Hyvin, tulim kumma yhteys...
sieltä pulpetista
- Aarre
Itseltäni ei mitään ole kesken. Olen valmis lähtöön ja odotan sitä kovasti.
- ent.tehtaantyttö
mutta, kaikella on aikansa..et, voi vielä tietää mitä ehkä yllättävää ja hyvääkin elämä voi tuoda..ja vain sinulle. Älä kiirehdi suotta.
Tuo kaunis, meidän oma suomalainen luontomme kun sitä katselee..niin joskus nuo hongat ovat kauniita vasta kun ovat täysin keloutuneet..ja silti vielä maassa tukevasti pystyssä..maailmassa on paljon kaunista ja hyvää..anna silmäsi tuosta kauneudesta nauttia...
No, mikään runoilija en ole..enpä tuota nyt oikein sanoiksi osaa pukea..mitä ajattelen.
t.friidu
- Rocellii
niinpä
elämä on monisärmäistä
ei pitäisi katsoa vain yhdestä suunnasta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171597
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29809Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34708Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653