Mikskä varten?

hande

Ihmissii laitetaan näin olemaan?
Kasvat, kasvat kodissasi.
Lisääntymistä varten.
Kahden- kolmentoista jälkeen olet lisääntymiskykyinen.
18v on jo pariteltava, viimeistään.
30v on oltava lapsi, rakkauden sanelemana?
40v hymyilet patrnerillesi vieläkö tulet?
50v ethän enää tule?
60v hui kauhistus.

näin se käy, et ole enää kiinnostava...

11

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

se on näin. tuntuuko ettei ehtinyt kaikkea? lisäaikaa ei saa, on eletävä NYT.

• hande

Että mieli syttyisi.
        Joillain se on Harley,
        Joillain pieni kasvis, joita on helppo ostaa...

• ;-))
        hande kirjoitti:

Että mieli syttyisi.
        Joillain se on Harley,
        Joillain pieni kasvis, joita on helppo ostaa...

se on uusi ihminen, rakkautta väräjävä sielunelämän tehosekoitin.

• Eli myös sitä joka tänään on nuori.. jonkun ajan päästä sekin on vanhus..

Ennen vanhuksia pidettiin arvossa.. he olivat ihmisiä joita kunnioitettiin heidän elämänkokemuksensa takia..

• luettiin

kansakoulussa miten perheen, ei edes nykymittapuulla, vanha isäntä joutui nurkassa syömään puukaukalosta ruuan tähteitä. Kun isä ja äiti huomasivat poikansa veistävän puusta jotain, he kysyivät mitä. Poika sanoi että teille kaukaloa.

Mistäköhän tälläiset tarinat kertovat?

• hande
        luettiin kirjoitti:

kansakoulussa miten perheen, ei edes nykymittapuulla, vanha isäntä joutui nurkassa syömään puukaukalosta ruuan tähteitä. Kun isä ja äiti huomasivat poikansa veistävän puusta jotain, he kysyivät mitä. Poika sanoi että teille kaukaloa.

Se kertoo, ystäväni.

• niin niin
        hande kirjoitti:

Se kertoo, ystäväni.

välittämisestä, että suuresta ajattelemattomuudesta. Toiset viljelevät sanoja kuin mieletön, toiset tekoja, tajuamatta että suuressa viisaudessaan luokkaavat enemmän kuin ovat järkevän humaaneja.

• muistan kyllä saman
        luettiin kirjoitti:

tarinan. Huh... en nyt rupea ihan juurta jaksoin kommentoimaan, mutta tosi paljon kosketti.
        Itse ajattelin etten koskaan voisi noin...

Kiitos Sinulle muistoista, vaikka olikin aika rankkaa aikaa.
        Meitä oli 9-sisarusta,
        sinulle vastaamassa nyt keskeltä siitä...
        Voi Hyvin, tulim kumma yhteys...
        sieltä pulpetista

• Aarre

Itseltäni ei mitään ole kesken. Olen valmis lähtöön ja odotan sitä kovasti.

• ent.tehtaantyttö

mutta, kaikella on aikansa..et, voi vielä tietää mitä ehkä yllättävää ja hyvääkin elämä voi tuoda..ja vain sinulle. Älä kiirehdi suotta.

Tuo kaunis, meidän oma suomalainen luontomme kun sitä katselee..niin joskus nuo hongat ovat kauniita vasta kun ovat täysin keloutuneet..ja silti vielä maassa tukevasti pystyssä..maailmassa on paljon kaunista ja hyvää..anna silmäsi tuosta kauneudesta nauttia...

No, mikään runoilija en ole..enpä tuota nyt oikein sanoiksi osaa pukea..mitä ajattelen.

t.friidu

• Rocellii

niinpä

elämä on monisärmäistä
      ei pitäisi katsoa vain yhdestä suunnasta

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe