Mikskä varten?

hande

Ihmissii laitetaan näin olemaan?
Kasvat, kasvat kodissasi.
Lisääntymistä varten.
Kahden- kolmentoista jälkeen olet lisääntymiskykyinen.
18v on jo pariteltava, viimeistään.
30v on oltava lapsi, rakkauden sanelemana?
40v hymyilet patrnerillesi vieläkö tulet?
50v ethän enää tule?
60v hui kauhistus.

näin se käy, et ole enää kiinnostava...

11

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      se on näin. tuntuuko ettei ehtinyt kaikkea? lisäaikaa ei saa, on eletävä NYT.

      • hande

        Että mieli syttyisi.
        Joillain se on Harley,
        Joillain pieni kasvis, joita on helppo ostaa...


      • ;-))
        hande kirjoitti:

        Että mieli syttyisi.
        Joillain se on Harley,
        Joillain pieni kasvis, joita on helppo ostaa...

        se on uusi ihminen, rakkautta väräjävä sielunelämän tehosekoitin.


    • Eli myös sitä joka tänään on nuori.. jonkun ajan päästä sekin on vanhus..

      Ennen vanhuksia pidettiin arvossa.. he olivat ihmisiä joita kunnioitettiin heidän elämänkokemuksensa takia..

      • luettiin

        kansakoulussa miten perheen, ei edes nykymittapuulla, vanha isäntä joutui nurkassa syömään puukaukalosta ruuan tähteitä. Kun isä ja äiti huomasivat poikansa veistävän puusta jotain, he kysyivät mitä. Poika sanoi että teille kaukaloa.

        Mistäköhän tälläiset tarinat kertovat?


      • hande
        luettiin kirjoitti:

        kansakoulussa miten perheen, ei edes nykymittapuulla, vanha isäntä joutui nurkassa syömään puukaukalosta ruuan tähteitä. Kun isä ja äiti huomasivat poikansa veistävän puusta jotain, he kysyivät mitä. Poika sanoi että teille kaukaloa.

        Mistäköhän tälläiset tarinat kertovat?

        Se kertoo, ystäväni.


      • niin niin
        hande kirjoitti:

        Se kertoo, ystäväni.

        välittämisestä, että suuresta ajattelemattomuudesta. Toiset viljelevät sanoja kuin mieletön, toiset tekoja, tajuamatta että suuressa viisaudessaan luokkaavat enemmän kuin ovat järkevän humaaneja.


      • muistan kyllä saman
        luettiin kirjoitti:

        kansakoulussa miten perheen, ei edes nykymittapuulla, vanha isäntä joutui nurkassa syömään puukaukalosta ruuan tähteitä. Kun isä ja äiti huomasivat poikansa veistävän puusta jotain, he kysyivät mitä. Poika sanoi että teille kaukaloa.

        Mistäköhän tälläiset tarinat kertovat?

        tarinan. Huh... en nyt rupea ihan juurta jaksoin kommentoimaan, mutta tosi paljon kosketti.
        Itse ajattelin etten koskaan voisi noin...

        Kiitos Sinulle muistoista, vaikka olikin aika rankkaa aikaa.
        Meitä oli 9-sisarusta,
        sinulle vastaamassa nyt keskeltä siitä...
        Voi Hyvin, tulim kumma yhteys...
        sieltä pulpetista


    • Aarre

      Itseltäni ei mitään ole kesken. Olen valmis lähtöön ja odotan sitä kovasti.

      • ent.tehtaantyttö

        mutta, kaikella on aikansa..et, voi vielä tietää mitä ehkä yllättävää ja hyvääkin elämä voi tuoda..ja vain sinulle. Älä kiirehdi suotta.

        Tuo kaunis, meidän oma suomalainen luontomme kun sitä katselee..niin joskus nuo hongat ovat kauniita vasta kun ovat täysin keloutuneet..ja silti vielä maassa tukevasti pystyssä..maailmassa on paljon kaunista ja hyvää..anna silmäsi tuosta kauneudesta nauttia...

        No, mikään runoilija en ole..enpä tuota nyt oikein sanoiksi osaa pukea..mitä ajattelen.

        t.friidu


    • Rocellii

      niinpä

      elämä on monisärmäistä
      ei pitäisi katsoa vain yhdestä suunnasta

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe