Tervehdys vaan kaikille,
Täällä on 15,11 (hehheh) vuotias poika, ja kyselisin, että millainen vehkeen mitta on hyvä? Oma penikseni on seisokissa n. 15,5cm-16cm pitkä. Onko koko OK? Lisäksi mietityttää sheivaus, sillä juuri sheivasin koko meisselini, sekä kassit, ja nyt kutiaa kasseista ikävästi. Onko OK sheivata pelkkä peniksen yläosa, sekä juuri? Jos peniksen koko on jotenkin kytköksissä omiin mittoihini, niin mainittakoon vielä että olen 180cm pitkä, ja painoa on 69kg.
Mitäs olette mieltä?
Ainiin, penikseni kasvoi noin 0,5-1,0cm puolen vuoden aikana, eli viimeksi mittasin viime kesänä vehkeeni 15cm pituiseksi. Nyt mietityttää että kasvaako tuo enään ollenkaan, sillä en haluaisi pienimunainen olla :(
Kiitos vastauksista!
Penikseni koko ja sheivaus
27
10708
Vastaukset
- asiantuntija
Sinulla taitaa olla hormoonihäiriö! Ton ikäisellä pitäisi olla vähintään 24-26cm penis. Hakeudu hoitoon äläkään jää miettimään yhtään.
- Peniksen asiantuntija- fjhydjky
Hahah hyvä pila...
Toi on ihan hyvä pituus. - Poju#94
Joo, eli siis mites tuon sheivauksen laita?
Ainiin, minulla on sellanen outo intohimo esitellä itseäni muille, eli olen ehkä hiukan nudisti. Esimerkkiksi nyt tekisi mieli kovasti vilautella uutta posliinikikkeliäni maailmalle. Tämä viesti ei siis ole mikään webcam seuran haku ilmoitus, vaan täyttä totta.
Vielä takaisin topikkiin, eli miten tuon sheivauksen laita ylipäätään? - öököj
Poju#94 kirjoitti:
Ainiin, minulla on sellanen outo intohimo esitellä itseäni muille, eli olen ehkä hiukan nudisti. Esimerkkiksi nyt tekisi mieli kovasti vilautella uutta posliinikikkeliäni maailmalle. Tämä viesti ei siis ole mikään webcam seuran haku ilmoitus, vaan täyttä totta.
Vielä takaisin topikkiin, eli miten tuon sheivauksen laita ylipäätään?Nudisti viihtyy alasti, mutta ei siinä tarkoituksessa, että haluaa esitellä itseään. Se on exhibitionisti, joka haluaa esitellä munaansa muille. Ja voin kertoa että suurinta osaa ihmisistä ei vois vähempää kiinnostaa sun ajeltu nysäs.
- nw
Poju#94 kirjoitti:
Vielä takaisin topikkiin, eli miten tuon sheivauksen laita ylipäätään?Älkää pojat sheivatko kokonaan, näytätte kynityiltä kanoilta.
Poju#94 kirjoitti:
Vielä takaisin topikkiin, eli miten tuon sheivauksen laita ylipäätään?ok voisit tulla näytään sitä mulle oon 22 V en voi koskee sua mutta katsoo voisi en oo mikäö pedofiili tai pervo tällänen tavallinen jätkä vaan
- juttuja
Ei normaali suomalainen mies noin tyhmiä jauha.
- poika12vvvvw
aika pieni muna sulla o.O mulla on jo 18cm, olen 12v
- minä-
poika12vvvvw kirjoitti:
olen joulupukki
- repairs
poika12vvvvw kirjoitti:
Ei vitus oo. Oot tainnu tunkee sen mittas vähä liian syvälle läskiis ja sentit sekottanu milleihin.
- joppeT
poika12vvvvw kirjoitti:
ite oon 9v ja muna o 23cm
- 333333333
ei v*ttu mitä pellejä, et tuu saamaan ikinä muijalta ne arvostaa itseluottamusta. kunnon itseluottamus et eedes ajattelis munas pituutta, ja jos muijat tykkää et munas liian lyhyt aina voit vaikka nuolla jne tai sit tyydyttää muijan niillä ``leluilla joita kaikilta löytyy´´
- nolooooooooooo
mulla on 50 cm ja oon 7 v
- Tietoo on
Moi
Penikses on ihan hyvää kokoluokka....se isompi kuin keskiverto aikuisenmiehen kalu, joka on n.13-14cm erektiossa.
Sheivaus on ihan ok. Monet pitää kauheeta pehkoa, se on suorastaan järkyttävän näkönen. Siisteys on parempi ja sitä paitsi sheivattu kalus näyttää vielä isommalta kuin karvoituksen peitossa oleva. - gurunörtti
Tietoo on kirjoitti:
Moi
Penikses on ihan hyvää kokoluokka....se isompi kuin keskiverto aikuisenmiehen kalu, joka on n.13-14cm erektiossa.
Sheivaus on ihan ok. Monet pitää kauheeta pehkoa, se on suorastaan järkyttävän näkönen. Siisteys on parempi ja sitä paitsi sheivattu kalus näyttää vielä isommalta kuin karvoituksen peitossa oleva.Vittu mikä läppä tää 13-14cm molo on? :D En ikinä oo nähny niin pientä munaa ja oon sentään aika montaa munaa nähny.. Oma on jotai varmaa 7cm löysänä ja se on kyllä pienimmästä päästä mitä on tullu vastaan joten vois olettaa että jos tääki tuplaa pituutensa helposti nii kai ne muut ny saa ees 2/3 lisää pituutta?..
Ps. en kattele erityisemmin munia, mutta huvittaa nää joo 13.5cm aikuisen miehen muna jutut.. Onks tää joku pienimunasten läppä, et joo on mul iha (riittävän?) iso, jeejee.
Nii ja semmonen juttu et muijia varmaan kiinnostaa imee jotai hevosen häntää... - mayura
gurunörtti kirjoitti:
Vittu mikä läppä tää 13-14cm molo on? :D En ikinä oo nähny niin pientä munaa ja oon sentään aika montaa munaa nähny.. Oma on jotai varmaa 7cm löysänä ja se on kyllä pienimmästä päästä mitä on tullu vastaan joten vois olettaa että jos tääki tuplaa pituutensa helposti nii kai ne muut ny saa ees 2/3 lisää pituutta?..
Ps. en kattele erityisemmin munia, mutta huvittaa nää joo 13.5cm aikuisen miehen muna jutut.. Onks tää joku pienimunasten läppä, et joo on mul iha (riittävän?) iso, jeejee.
Nii ja semmonen juttu et muijia varmaan kiinnostaa imee jotai hevosen häntää...Niin, KAI. Joillekin tulee seisokissa vain 3cm lisää pituutta verrattuna löysään. Olen kyllä nähnyt tuon kokoisen/pienemmän, joten niitä on olemassa. :o
- mvmvkjhl
gurunörtti kirjoitti:
Vittu mikä läppä tää 13-14cm molo on? :D En ikinä oo nähny niin pientä munaa ja oon sentään aika montaa munaa nähny.. Oma on jotai varmaa 7cm löysänä ja se on kyllä pienimmästä päästä mitä on tullu vastaan joten vois olettaa että jos tääki tuplaa pituutensa helposti nii kai ne muut ny saa ees 2/3 lisää pituutta?..
Nii ja semmonen juttu et muijia varmaan kiinnostaa imee jotai hevosen häntää...Niin siinä on kuule eroa näetkö niitä munia seisokissa vai löysänä uimahallin suihkussa. Penis ei kasva erektiossa mitään vakiomittaa sentteinä tai kertoimena, vaan se seisokkipituus on täysin riippumaton siitä pituudesta löysänä. Toisilla pituus voi nelinkertaistua ja toisilla tulee pari senttiä lisää.
Sitä paitsi oleellisempaa on se ympärysmitta sen jälkeen kun on pituudessa päästy kaksinumeroisille luvuille. - perkele1236799
Tietoo on kirjoitti:
Moi
Sheivaus on ihan ok. Monet pitää kauheeta pehkoa, se on suorastaan järkyttävän näkönen. Siisteys on parempi ja sitä paitsi sheivattu kalus näyttää vielä isommalta kuin karvoituksen peitossa oleva.13-14 kiitos että esität suvaitsevaista mutta kyllä minä pidän 17 cm munaani normaalina enkä pidä siitä mitään ääntä (olen ujo poika). Näköjään näillä koviksilla on näitä onkelmia lyhyen kanssa
- S
mä oon tyttö ja haluun iha sanoo teille,
tytölle on iha vitun sama minkä kokone teillä on, koska esim. aika nuorten naisten pillukaa ei oo kauhee iso, kohtuun on vaa noin 12cm, joten miks pitäis olla joku 20cm muna jota joutuu runnoon ja se sattuu...
Joten, tytöt tykkää itseluottamuksesta, ja monesti lyhyt ja PAKSU muna on paljo kivempi ku pitkä ja ohut ;)- Tosi on
Minäpä kerron. Katsos kun miehen on ensinnäkin vaikea tulkita naisen eleitä ja ilmeitä seksin aikana. Sen takia meihin uppoaa feikattu ogasmikin ilman sen kummempia selittelyjä täydestä. Miehet ei myöskään tajua sitä, että sen naisen ei ole välttämättä mikään pakko pitää hirveätä meteliä, vaikka seksistä nauttisikin. Sen takia kundit haluua pitkän meisselin, jolla voi paukuttaa kohdunkaulaa niin, että nainen vinkuu tuskasta. Vinkuva nainen saa miehen kuvittelemaan, että nainen nauttii ja mies pitää itseänsä hirveänä sonnina.
- 18 v kundi
Oon 18 v kundi. Mulla on stondiksessa 17 x 4 cm kokonen penis. Toi sun peniksen koko on ihan hyvä. Oon huomannu uimahallissa et aika monella nuorella kundilla munan ympäristö on sheivattu. Sheivaus on tosi yleistä teinikundeilla. Ite sheivaan kokonaan. Toinen juttu mikä on yleistä nuorilla kundeilla on et esinahkaa pidetään koko ajan takana. Ton huomaa just uimahallissa. Yli puolet nuorista kundeista pitää esinahan takana niin et terska on esillä. Noi molemmat parantaa hygieniaa joten ite sheivaan ja oon pitäny esinahan takana jo kaksi vuotta.
- peruna1233
Kysyt että onko se ok, ja sitten sanot ettet halua jäädä kauheeks pienimunaseks. Aika reiluu niitä kohtaan kellä on ton kokonen, tai pienempiki. :D
Mun mielestä toi on ihan ok, ja sheivatut on just hot. (: - Hyi vtu
Homot sheivaa kokonaa, se näyttää iha köyhält nukelt jos sen kokonaa ajelee!
- Haloo
Anteeksi vaan, mutta se on kaikkien oma asia, millaisena pitää mulkkunsa. Ei kai sitä tarvi näytellä kaupungilla jokaiselle vastaantulijalle, millaiset vehkeet omistaa.
- skandaali
ei se kalun koko vaan taidot muijat ei välitä itel 7cm löysänä ja 10cm erektiossa
- Nimetön koht 14v P
Jaa'a eisitä kyllä naiset halua että kohtuu paikutellaa, ikävä juttu jos ei nauti, toisinsanoen kärsii :/
- karvaton, karvat on
Mä vetäsin kaikki karvat pois :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745