...Tyhmyydestä sakotetaan. Ja minä tyhmä tein Soneran kanssa kytkyliittymäsopimuksen yli vuosi sitten itselleni ja tytärelleni. Mukana tuli kaksi kpl Nokian 7390 puhelimia.
Molemmat puhelimet olleet korjattavina lukemattomia kertoja, joka kerran mikrofonissa vika. Ei ole kylläkään tarvinnut niistä maksaa, mutta hintaa huolloille tulee kun lähimpään soneran huoltopisteeseen on meiltä maalta 40km yhteensuuntaan...omani on nyt kahdeksatta kertaa huollossa saman vian vuoksi. Tyttären puhelin makaa hyllyssä turhana, edellisen kerran kun tuli huollosta hajosi muutaman pvn kuluessa (aina sama vika). Maksan molemmista puhelimista lyhennystä joka kk a'20€ kpl. Myös niistä ajoista, jolloin ovat huollossa, ja yksi huoltoreissu saattaa kestää toista kuukauttakin...! Ja JOKA kerta katoaa numeroita, etsi sitten taas yhteytiedot uudelleen...
Soneralle olen tehnyt reklamaation, huoltokopioden kera. (Reklamaation jälkeenkin viety huoltoon eilen jo toisen kerran..)
Soneralta tuli 10.3 tekstiviesti, että reklamaationi on saapunut perille. Asiaan palataan kun on käsitelty n 2vk. No tänään on jo yli 2 vk ja kun aamullla soitin soneralle, ei oltu edes aloitettu asian käsittelyä. Siis voidaan vetää johtopäätös, että reklamaatioita on siellä eräskin kappale...!
Soneran asiakaspalvelusta sanoivat, ettei itseasiassa puhelimesta edes kuulu heille tehdä valitusta, laitehan on Nokian valmistama. Soitin ajat sitten Nokialle, ja sieltä sanottiin ettei kuulu heille, vaan soneralle, joka on kaupannut puhelimet minulle. Eli toinen toisiltaan asiakasta pompottelevat.
Kytkykaupan uhri
6
898
Vastaukset
- kuluttajaneuvojalle
menehän kuluttajaneuvojan puheille, kyllä tuossa vaiheessa voit jo vaatia kaupan purkua ja rahoja takaisin, eihän nyt romusta kannata maksaa :)
- soitin jo
Torstaina soitinkin jo kuluttajaneuvojalle. Hän ehdotti samaa, että joko tilalle kokonaan uudet puhelimet tai kaupan purku. Huoltoon viedessäni liike välitti vaatimukseni, saas nähdä miten käy. Mainitsin eilen soneran asiakspalveluun että olin ollut kuluttajaneuvontaan jo yhteydessä. Vastaus oli melko töykeä, "saahan se kuluttajaneuvoja sanoa mitä lystää...!"
- samanlainen puhelin
soitin jo kirjoitti:
Torstaina soitinkin jo kuluttajaneuvojalle. Hän ehdotti samaa, että joko tilalle kokonaan uudet puhelimet tai kaupan purku. Huoltoon viedessäni liike välitti vaatimukseni, saas nähdä miten käy. Mainitsin eilen soneran asiakspalveluun että olin ollut kuluttajaneuvontaan jo yhteydessä. Vastaus oli melko töykeä, "saahan se kuluttajaneuvoja sanoa mitä lystää...!"
Mulla samanlainen puhelin käytössä ja ei oo ollu mitään vikaa.
En oikein ymmärrä että jos puhelin menee rikki se olisi operaattorin vika, eihän se operaattori sitä puhelinta ole valmistanut. Mutta tietenkin myyjänä on vastuu että myy vain kunnon tuotteita ja on valmis auttamaan asiakasta vikatilanteissa mitä ei todellakaan Soneralla tapahdu. - jokainen operaattori
samanlainen puhelin kirjoitti:
Mulla samanlainen puhelin käytössä ja ei oo ollu mitään vikaa.
En oikein ymmärrä että jos puhelin menee rikki se olisi operaattorin vika, eihän se operaattori sitä puhelinta ole valmistanut. Mutta tietenkin myyjänä on vastuu että myy vain kunnon tuotteita ja on valmis auttamaan asiakasta vikatilanteissa mitä ei todellakaan Soneralla tapahdu.samalla linjalla.Eli lukee jotta kytkypuhelimen omistaa asiakas heti kun on sen saanut ja puhelimen ongelmatapauksissa valmistaja vastaa takuusta ihan samoin,kun ostaisit osamaksulla ei myyjä liike ole vastuussa paskasta puhelimesta vaan AINA valmistaja lain mukaankin.
- suomen laki
jokainen operaattori kirjoitti:
samalla linjalla.Eli lukee jotta kytkypuhelimen omistaa asiakas heti kun on sen saanut ja puhelimen ongelmatapauksissa valmistaja vastaa takuusta ihan samoin,kun ostaisit osamaksulla ei myyjä liike ole vastuussa paskasta puhelimesta vaan AINA valmistaja lain mukaankin.
Voihan sonera kirjoitella sopimuksiinsa mitä lystää mutta kuluttajan kanssa asioidessaan soneraa sitoo suomen laki. Suomen laki sanoo että tavaran myyjä vastaa tuotevirheistä.
- alkuperäiselle
suomen laki kirjoitti:
Voihan sonera kirjoitella sopimuksiinsa mitä lystää mutta kuluttajan kanssa asioidessaan soneraa sitoo suomen laki. Suomen laki sanoo että tavaran myyjä vastaa tuotevirheistä.
Sonera, ja soneran tytäryhtiö TF on molemmat ihan perseestä.
Kokemusta on, ikävä kyllä.
Nyt vaihdoin just Saunalahdelle, tyttärellä on ollut se kaksi vuotta, ilman mitään ongelmia.
TF:n kanssa sain tapella urakalla.
Luepa mun kirjoitus TELEFINLAND osiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492538Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on682262- 522228
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2131769- 221718
Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681660Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok911461Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221450Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121400Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191394