Hei.

merkitys elämään

Huhuilen naisia jotka haluavat tasapainoisen, uskollisen, sitoutumiskykyisen rakkaussuhteen.

Onko vielä sellaisia vapaina?

Yhteystietoja?

7

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä löytyy

mutta..pistäppä osottees ni ehkä kolkutellaan..

• kiinnostaisi

Itsekin olen ihmetellyt, että mistä sellaisen voisi löytää!

yhteystietoja niin voipi heittää meilillä ja jutella enempi..:)

• g_park

mutta täältä niitä ei löydy.

• Valkovuokkoja

Etsin juuri sinua! Et kertonut ikääsi?

• vai liian vähän? EI kai sitä

lillukanvarsista aleta tappeleen? Mä oon muuten blåsippa.

• en vain tiedä itse..

haluanko rakkaussuhdetta kanssasi, koska minulla ei ole aavistustakaan millainen olet.

Rakkaussuhteesta - jos osapuolet odottavat eri asioita siltä, eivätkä pääse sopuun - voi tulla myös kivikkoinen. Se varmaan riippuu osapuolten yhteensopivuudesta.

Olisin kyllä uskollinen ja sitoutumiskykyinen, jos rakastuisin... mutta sitä ei tapahdu noin vaan ja ei valitettavasti kehen tahansa.

"Naismakuni" on valitettavasti hieman kapea... niin hienoja tyyppejä kuin monen naiset ovatkin...

• ajatukset vastaavat prikulleen omiani. :)

Aloittajalle: yhteydenottoja ja yhteystietoja pyytäessä kannattaa jättää oma meiliosoitteensa, monikaan ei tänne halua kaikkien näkyville yhtystietojaan laittaa. Myös tänne Suomi24:lle rekisteröityessään saa omalle nimimerkilleen osoitteen, johon on helppo meiliä postittaa.

Toivottavasti näin kevätauringon säteiden ja lämmön myötä tapahtuu paljon kivoja kohtaamisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      469
      3543
    2. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      1919
    3. Ähtärin pandapäätös

Kun pandapäätöstä valmisteltiin eläinpuiston toimitusjohtajana oli Juhani Haapaniemi, hallituksen puheenjohtajana oli kaupunginhallituksen puheenjoht
      Ähtäri
      40
      1078
    4. Hengaillaan

Hengaillaan-visailuohjelmasta ei todellakaan tule suosittua ja pitkäikäistä vaan se floppaa ja komeasti karahtaa kunnolla kivikolle,tuleepahan kokeilt
      Yle
      79
      1065
    5. Emeka Matthew Ekperech tuomittiin raiskauksesta vankeuteen - hän on valittanut tuomiosta

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/43a4cae4-09ed-485b-b47b-ded8761c4d07 Tuomittu joutuu maksamaan myös korvauksia. Yhdynnän kohteena ollut h
      Maailman menoa
      27
      1056
    6. Naisen keho ei ole miehen oikeus

Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a
      Sinkut
      161
      1026
    7. Millon olet

Tavannut kaivattusi viimeksi ja missä.
      Ikävä
      54
      969
    8. Joko sinä mies unohdit tämän naisen?

Kohta nähdään varmaan taas, mutta tykkäätkö yhtään?
      Ikävä
      51
      838
    9. Mistä juttelitte

kun näitte viimeksi?
      Ikävä
      45
      787
    Aihe