Laatoittajaksi?

Flagstone

Mikä on nopein tie laatoittajaksi? Olen laatoittanut viimeksi n. 15 vuotta sitten (työkseni, itseopiskellut) ja sen jälkeen työskennellyt sekä toimisto- että ravintola-alalla. Laatoitus kuitenkin kiinnostaa edelleenkin. Olisiko oppisopimus oikea tie vai kenties joku kurssi (pääkaupunkiseutu)?

6

4354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatotan paljon

Vedä 2 iso Tapiota ja annat ylen, tulee hyvä laatta. Se on ehdottomasti nopein tie.

• ehgr

pistää ensin laastin ja sitten laatan niin pääset töihin kunhan että pyydä yli 5€/h, mutta eika kukaan nykyään hävyttömiä enää kehtaa pyytääkään

• Niin saat töitä
        ehgr kirjoitti:

pistää ensin laastin ja sitten laatan niin pääset töihin kunhan että pyydä yli 5€/h, mutta eika kukaan nykyään hävyttömiä enää kehtaa pyytääkään

Tekevälle on aina töitä.Siis ilmaiseksi tekevälle.
        Palkkaa jos pyydät niin haukkuvat kommariksi.

• S5ervo

Mä aina ajattelin, - Miksi laatoittajat niin laiskoja, siihen asti kuin alkoi itse laatoittaa.
      Olen liian vastuullinen ja sen takia hermot menee joenvirralla. Tarkat silmät ja kädet, laaseri tässä vaiheessa ei apuri. Polvet kipeä, kädet laastissa, laastisekoituksessa myrkynpöly.
      Laatoitushommia ei joka päivää saat, sen takia pitää olla ”Moniosaaja”- sanotaan raksalutka*.
      Paitsi laatoitusta, mieluummin saada vesieristäjän sertifikaattia, minulla on, but sitä paitsi pitää tietää pien: putki- ja sähkönormeja, tietenkin valmis tekemään. Yksityisprojekteissa joudut vieläkin tekemään purkutyöt.
      Tässä linkissä olen esittänyt kui pa maksa ”Märkätilanasentajan todistus-diplomi”
      http://www.kotitieto.fi/keskustelu2/viewtopic.php?f=23&t=1780

• gerger

Terve, täytyykö joilla, laatoittaja, työnharjoittelijaksi?? Huom olen koulun mestari.
      [email protected]

• joyliikäne

Harjoittelu kestää sen kymmenisen vuotta. Minkäs ikäne olitkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe