rahaa on muutama milli, mutta perhana
kun pelkään ihmisiä,
ei oikein viiti kaupalle lähteä
ujo ja rikas mies etsii ystävää
kössi
5
744
Vastaukset
- köyhyys-yksinäisyys
vai ei senttiäkään...
- rikas rotta
Oho! Eikö rikkaalla ole ystäviä? Kait köyhät ovat
taas ahnehtineet. - Paha juttu
Minä ja mun tyttöystävä ollaan ajteltu tuollaista
kolmin kauppaa että jos haluaisit tulla meidän
kanssa vaikka kahville tai jotain....
Ja tutota, oatko lompakon mukaan niin voitas
käydä vaikka baarissa juomassa muutamat terävät,
jos kerran sitä rahaa on liikaa, ok?
<3:lla Köyhä parisuhde - Juu
Ei rahalla tosi ystäviä saa...
- annunska 30v
Täällä olisi sulle hoitsu hemmoteltavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736