Ihmiset etsii täällä leffa/kahvittelu/kävely ja milloin mitäkin seuraa jatkuvasti. Miksei koota sellainen kaveriporukka ja lähetä isolla porukalla kaupungille kahville tms ja tutustutaan moniin ihmisiin yhtäaikaa. Ei sitten ole niin kiusallistakaan jos on useampia mukana! Itse nyt olen parikymppinen nainen ja PK seudulta.
Löytyykö innostusta?
Kaveriporukka??
33
3380
Vastaukset
- tequila1
Samaa mieltä. Täältä ainakin löytyy kiinnostusta :)
- keiju888
Joo, mun mielestä on aina hauskaa tavata uusia ihmisiä! Oon myös parikymppinen opiskelijatyttö, helsingistä :)
- freckles
Tosi hyvä idea eli kiinnostusta löytyy. Oon myös 20 vuotias vähän aikaa sitten pääkaupunkiseudulle muuttanut opiskelijatyttö.
- Amelie`
freckles kirjoitti:
Tosi hyvä idea eli kiinnostusta löytyy. Oon myös 20 vuotias vähän aikaa sitten pääkaupunkiseudulle muuttanut opiskelijatyttö.
Hienoa että löytyy innostusta.
Eli tällä hetkellä mukana olisivat siis
tequila1, saako kysyä ikääsi? Eihän sillä sen suurempaa merkitystä loppupeleissä mutta jostainhan se tutustuminen on aloitettava :D
elis siis tequila1, keiju888 ja freckles ja minäkin toki :D
Miten haluatteko jatkaa tutustumista täällä vai jossakin toisaalla? - tequila1
Amelie` kirjoitti:
Hienoa että löytyy innostusta.
Eli tällä hetkellä mukana olisivat siis
tequila1, saako kysyä ikääsi? Eihän sillä sen suurempaa merkitystä loppupeleissä mutta jostainhan se tutustuminen on aloitettava :D
elis siis tequila1, keiju888 ja freckles ja minäkin toki :D
Miten haluatteko jatkaa tutustumista täällä vai jossakin toisaalla?Eli oon 26 vuotias tyttö vantaalta. Olis kyllä kiva tutustua.
- linda88^^
tequila1 kirjoitti:
Eli oon 26 vuotias tyttö vantaalta. Olis kyllä kiva tutustua.
Moi
Itekkin olisin halukas mukaan :) Olen tosiaan pari kymppinen nainen helsingistä.
- ghas
Täällä myös parikymppinen tyttö helsingistä olisi kiinnostunut:)
- tequila1
Mehän voitais tavata pikapuolin jossainpäin pääkaupunkiseutua. Missäpäin ihmiset asuu? Itse asun tikkurilassa, mutta mulle käy tapaaminen vaikka espoossa :)
- Amelie`
Juu tapaaminen voisi olla hyvä ratkaisu. Olisiko selkein paikka tavata vaikka Helsingin keskustassa niin kaikki ainakin pääsee sinne suht helposti, onkohan näin? Vois siitä sitten jatkaa jonnekkin kahville tai jotain?
Olisiko viikonloppu mahdollisesti hyvä aika, mahdollisesti ensi sunnuntai??
Ilmoitelkaa muutenkin milloin väki on vapaalla niin pääsis mahdollisimman paljon halukkaita mukaan! :D - freckles
Amelie` kirjoitti:
Juu tapaaminen voisi olla hyvä ratkaisu. Olisiko selkein paikka tavata vaikka Helsingin keskustassa niin kaikki ainakin pääsee sinne suht helposti, onkohan näin? Vois siitä sitten jatkaa jonnekkin kahville tai jotain?
Olisiko viikonloppu mahdollisesti hyvä aika, mahdollisesti ensi sunnuntai??
Ilmoitelkaa muutenkin milloin väki on vapaalla niin pääsis mahdollisimman paljon halukkaita mukaan! :DJoo hyvältä kuulostaa, Helsingin keskusta varmaankin paras paikka tavata, ainakin ite pääsen sinne helposti, paikasta pitää sit vaan tarkemmin sopia. Ens viikonloppu ei valitettavasti sovi mulle, mut käviskö vaikka sitä seuraava tai jotain...
- linda88^^
freckles kirjoitti:
Joo hyvältä kuulostaa, Helsingin keskusta varmaankin paras paikka tavata, ainakin ite pääsen sinne helposti, paikasta pitää sit vaan tarkemmin sopia. Ens viikonloppu ei valitettavasti sovi mulle, mut käviskö vaikka sitä seuraava tai jotain...
Moi :) itelle kanssa sopii hyvin helsingin keskusta :) itelle kävisi toi kyseinen sunnuntai ihan hyvin :),mutta olisi kiva kyllä sellainen päivä mikä sopisi mahdollisimman monelle..
- tequila1
linda88^^ kirjoitti:
Moi :) itelle kanssa sopii hyvin helsingin keskusta :) itelle kävisi toi kyseinen sunnuntai ihan hyvin :),mutta olisi kiva kyllä sellainen päivä mikä sopisi mahdollisimman monelle..
Mullekin käy sunnuntai, mut esim. pääsiäisenäkin olen vapaalla töistä :)
- Amelie`
tequila1 kirjoitti:
Mullekin käy sunnuntai, mut esim. pääsiäisenäkin olen vapaalla töistä :)
Jos toi sunnuntai ei sovi kaikille niin mulle sopii ens viikolla kolmen jälkeen tai sitten seuraavana viikonloppunakin voisi...
- keiju888
Amelie` kirjoitti:
Jos toi sunnuntai ei sovi kaikille niin mulle sopii ens viikolla kolmen jälkeen tai sitten seuraavana viikonloppunakin voisi...
Mulle käy sunnuntai myös. Ja vissiin seuraava viikonloppukin, siitä en oo vielä varma.
- Sarothia
linda88^^ kirjoitti:
Moikka!
Vieläkö mahtuu mukaan 20 vuotias vantaalaistyttönen?
Mailista saa kiinni :)
- 43654879
Tääl ois 24v likka e suomesta vailla uusia kavereita..eniten ois kiva saada seuraa esim. keikoille, tanssimaan ulos jne..saapi heittää maililla jos kiinnostaa! [email protected]
- linda88^^
MOI :)
Mites porukalle kävis se näkeminen?? Ei olla mitään päivää viellä lyöty lukkoon? - Amelie`
linda88^^ kirjoitti:
MOI :)
Mites porukalle kävis se näkeminen?? Ei olla mitään päivää viellä lyöty lukkoon?Tämä näyttää olevan vaikeaa sopia yhteistä tapaamis aikaa, mutta ei vielä luovuteta! :D
Kuinka monta meitä nyt edes siis on..
Amelie
Tequila
Freckles
Linda88
Ghas
Sarothia
LovingYou
Eli 7 tyyppiä tähän mennessä.
Miten kaikille sopii ensiviikon iltapäivät?? Itse olisin vapaa siinä 16-18 joka iltapvä, miten muilla? Otetaan esim, keskiviikko??? (ilmoitetaan aina nimimerkki niin helpompi pysä perässä kuka on vapaa milloinkin :) - linda88^^
Amelie` kirjoitti:
Tämä näyttää olevan vaikeaa sopia yhteistä tapaamis aikaa, mutta ei vielä luovuteta! :D
Kuinka monta meitä nyt edes siis on..
Amelie
Tequila
Freckles
Linda88
Ghas
Sarothia
LovingYou
Eli 7 tyyppiä tähän mennessä.
Miten kaikille sopii ensiviikon iltapäivät?? Itse olisin vapaa siinä 16-18 joka iltapvä, miten muilla? Otetaan esim, keskiviikko??? (ilmoitetaan aina nimimerkki niin helpompi pysä perässä kuka on vapaa milloinkin :)Itselle kävisi hyvin vaikka toi just keskiviikko :)ja vaikka tohon kellon aikaankin.
- freckles
linda88^^ kirjoitti:
Itselle kävisi hyvin vaikka toi just keskiviikko :)ja vaikka tohon kellon aikaankin.
Myös mulle käy hyvin vaikka toi keskiviikko tai sitten torstai
- 3456789
freckles kirjoitti:
Myös mulle käy hyvin vaikka toi keskiviikko tai sitten torstai
tää viestittely täällä netissä!..missä ja monelta sitte nähtäis oikeesti? kai mulle toi ke ja miks ei to käy myös. t. [email protected] :D
- tequila1
3456789 kirjoitti:
tää viestittely täällä netissä!..missä ja monelta sitte nähtäis oikeesti? kai mulle toi ke ja miks ei to käy myös. t. [email protected] :D
Eli mulla on huomenna iltapäivä töitä. Tuun sitten seuraavaan tapaamiseen :)
- ghas
tequila1 kirjoitti:
Eli mulla on huomenna iltapäivä töitä. Tuun sitten seuraavaan tapaamiseen :)
No höh, heräsin liian myöhään tähän keskiviikon tapaamiseen. Ehkäpä mäkin sitten seuraavalla kerralla:)
- Amelie`
ghas kirjoitti:
No höh, heräsin liian myöhään tähän keskiviikon tapaamiseen. Ehkäpä mäkin sitten seuraavalla kerralla:)
Ei tää keskiviikon tapaaminen oikein tainnu tapahtua...OIsko helpompaa vaihtaa esim mese osoitteita?? Vois sitten siellä kaikki jutella ja sopia helpommin aikaa...
- linda88^^
Amelie` kirjoitti:
Ei tää keskiviikon tapaaminen oikein tainnu tapahtua...OIsko helpompaa vaihtaa esim mese osoitteita?? Vois sitten siellä kaikki jutella ja sopia helpommin aikaa...
Vois olla ehkä parempi. :) Mitä kaikki muuten tekee nyt seuraavana maanantaina? Vai onko kaikilla hirveesti pääsiäis menoja?
- mima1
linda88^^ kirjoitti:
Vois olla ehkä parempi. :) Mitä kaikki muuten tekee nyt seuraavana maanantaina? Vai onko kaikilla hirveesti pääsiäis menoja?
Moikka!
Eli täällä olis vielä yksi 23-vuotias Helsingissä asua tyttö, joka mielellään tutustuisi uusiin ihmisiin :)
Eli jos mukaan vielä pääsee, niin lähtisin mielelläni porukalla joku päivä kahvilla ym. käymään :)
- Ghas
Vieläkö olisi teillä kiinnostusta tapaamiseen? Aika hankala tosiaan sopia täällä kaikille sopivaa aikaa, mutta miten kaikilla tuleva viikonloppu tai tämä viikko iltapäivällä joku päivä? :)
- Nimetön
vaikka msn:n niin ois ehkä helpompaa tää kirjottelu?? oon siis [email protected], msn on [email protected] ! voi vaikka vaihtaa numerot sitte tai jotai..:)
- linda88^^
Tuntuu että porukka on kuivunut kasaan?? :/
- Ghas
linda88^^ kirjoitti:
Tuntuu että porukka on kuivunut kasaan?? :/
niin tuntuisi..:( Mutta mun s-posti on ghas @ luukku.com, vois koittaa järjestää jotain..
- jasminda
Ghas kirjoitti:
niin tuntuisi..:( Mutta mun s-posti on ghas @ luukku.com, vois koittaa järjestää jotain..
Minäkin haluaisin mukaan =) Oon vasta Helsinkiin muuttanut rento ja huumorintajunen. parikymppinen opiskelija. Lisäilin tuosta joidenkin meseä/sähköpostia ja tässä omanikin.. [email protected]
- mirror86
Minä olen myös innokas tutustumaan uusiin ihmisiin! Olen 23- vuotias Helsinkiläistyttö, luonteeltani iloinen ja sosiaalinen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009