Vinkkejä tylsyyteen?

murqq

Minua vaivaa nyt/tällä hetkellä sellainen asia, että minulla on kamalan TYLSÄÄ. Kai joillain muillakin vaivaa sellainen asia. Nyt kipin kapin kirjoittelemaan vinkkejä tylsyyteen!

42

9162

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^_^

      ..keilaa sun kavereittenkaa. se on kivaa tai sit voisit vaikka muuten vaa hengailla tai tee perhees kaa vaikka tekee jotakin :D voi kuulostaa tylsältä mut se on kivaa. tai kuuntele musiikkia ja hemmottele ittees.

    • Tempsa.

      Riippuu ittestäs.. Joskus urheilukin on mukavaa :D Lähde lenkille, hölkkäilet hiljalleen ja josset ole urheiluihmisiä vaihda hetkeksi kävelyksi heti kun siltä tuntuu. Tai kävele koko matka.
      Elokuvat ovat helppo tapa viettää aikaa :D Kaverin kanssa leffaan? Tai sitten mars lähimmälle vuokraamolle hakemaan leffa ja jotain mässäiltävää, ei tarvitse välttämättä olla mitään makeaa jotain vain, vaikka jotain hyviä hedelmiä :)) ja sitten ostoksinesi olohuoneen sohvalle ja leffa pyörimään.
      Tai sitten jos et ole erityisen ujo ja asut jossain hieman suuremmassa kaupungissa missä kaikki eivät tunne vielä kaikkia, mene muuten vain kävelemään ja jos näet jonkun yksinäisen oloisen mene juttelemaan. Aloita vaikka kysymälle kelloa :))
      Lue. Joka paikassa on kirjasto. Josset halua ostaa (kirjaostoksilla tosin saa myös aikaa kulumaan) lainaa kirjastosta, se on ainakin ilmaista. Ja kirjastoista jokaiselle löytyy jotain. Josset jaksa lukea mitään tiiliskiviä siellä on ohuempiakin ja tietysti sarjakuvia ja kaikkia mahdollisia lehtiä :D
      Piirrä. Piirrä mitä mieleen juolahtaa, vaikka vain kuuntelet jotain hyvää kappaletta ja piirtelet viivoja rytmin mukaan paintissa :)) Sekin on joskus hauskaa.
      Netti. Siellä on kaikkea. Chattaile ja hanki uusia ystäviä. Sieltä löytää kaikkia mukavia ihmisiä, ehkä mukavempia kuin tällä hetkellä omaat (kokemusta on ;))Tai sitten nettipelit, tai nettitestit. Niitä on tytöille ja pojille, laidasta laitaan; millainen kukka olisit?/Millainen luonne olet?/Mikä auto olisit?.

      Toivottavasti keksit jotain tekemistä. Ainakin sait tekemistä siksi aikaa kun luit tämän (jos luit) ja jos nuokaan eivät vielä auta niin köllähdä sängylle ja haaveile :)) Mieti miltä tuntuisi juosta juuri nyt kuumalla hiekalla kohti lämmintä merta tai miltä tuntuisi jos joku vain tulisi halaamaan sinua nyt tai miltä maistui kesän ensimmäinen jäätelö :)) Keksi ite :D

      • niin että hanki sellanen kuvanmukkaus ohjelma koneelle ku photoshop,mieluiten cs1-cs4 version,vanhemmat ei oo niin hyviä ku noi
        ja rupee editoimaan kuvia,voin sanoa kokemuksesta että siihe ei iha heti tylsisty


    • tylsyys

      ei oo tekemist

    • kusiAADOLFFIhoNonpoi

      ryhdy runenörtiks tai polt sienii ja kännää

    • dvt

      kuka menee ulos vuonna 2011........

      • Anonyymi

        Minä täällä vuonna 2021...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä täällä vuonna 2021...

        Samoin🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin🤣

        Mä viel 2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä viel 2022

        Sama hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama hehe

        Sama


      • Anonyymi

        vähä myöhässä oot ei oo freSh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama hehe

        2022 made me do it


    • Näillä lähtee

      GW2 BF3 Skyrim Diablo III

    • vink

      kuuntele musaa

    • KivaReseman

      Jos on tylsää niin shhhhhhh....ssshhhh! Aaargh Creeper! Niin pelaa MineCraftia.

    • jeekivaa

      Hypi esteit & ota videoo. Alota blogi, ota kuvia & tee videopostauksia !

    • inksu:)

      KuOlEn TyLsYyTeENn...... :D

    • itse tylsimys

      no jos oot ulko immeisii kantsii mennä hiihtä määm ja kesällä vaikka... kaverin luo
      tai oo netissä :D

      • apuatarvitaan

        Auttakaa keksimään kahdelle 13,v tytölle tekemistä. Ei mitään kallista.


      • pikkupaska

        Mitä tekemistä OON 14wee ja mulla on serkku täällä seki on 14wee


      • haukan.blaa.blaa.blaah
        pikkupaska kirjoitti:

        Mitä tekemistä OON 14wee ja mulla on serkku täällä seki on 14wee

        Palstalla on pieniä pankkiautomaatteja nostelemassa 7v vanhoja ketjuja ylös.

        Ei mitään. Nyt kesällä on tekemistä kyllä.

        Menkää huvittelemaan. Puuhamaa, lintsi, särkkis,serena, powerpark, jne.
        Stadiin hengaamaan muuten vaan.
        Suomenlinnaan leikkimään sotaa.
        Mansikoita ja herneotä poimimaan.
        UE kohteisiin kuvaamaan.
        Käärmeiden kuvaaminen
        Netissä pöllöileminen, trollaus, sakarat
        Matka utön majakkasaarelle
        Tyttöjen kanssa hippaa ja piilosta


      • hauka.ymmällään

        Täh? Miksi pitää paeta? Minne?


    • finnishhousemafiaa

      Opettele soittaa pianol joku kappale ;) youtubest löytää hyvin tutoriaalei!

    • Wery Boring Girl

      Moooikka kaikille! Mulla on KAMALAN tylsää( boring, boooooooriiiing=DD)
      Antakaa ideoita! Menisin muuten vuokraan leffan ja jädelle mutt ku ei oo money:ta!! Ja mutsi eikä faija anna ko niillä ei oo!!!

      • Ole

        Mä keksin tekemisä


      • Ole kirjoitti:

        Mä keksin tekemisä

        Voisit koittaa säästää sun rahaa, ittekin säästän ja nyt on reilut 640€ säästös(:


    • lol oottee noloi

      haistakaa vittu

    • Lue jokin kirja, kuuntele musaa, oo kamujen kaa, kirjoita novelli, kato TV:tä/leffa, ryhdy bloggaamaan, ulkoiluta koiria ( ansaitse siitä rahaa) tai istu vaa ja MIETI! (:

      • Anonyymi

        Entä jos ei ole koiraa


    • jumankautajuunääspäi

      seo nääs sellattii homma etä jos ee oonääs mitää tekeemistää sit ei semmottii ooo, nääs

    • Hyvä paikka

      Kannataa pelata pelejä kizi:ssä pelejä!Vaikka kuulostaa pikkuvauvojen pelipaikalta niin kyl sielt löytyy haastavia pelejäkin!

    • dfsgdfg

      Ooottako hoksannu mikä on Amorphiksen laulajan nimi? Se on Tomi Joutsen. Melkein ku Laulujoutsen ;) Laulaja Joutsen on varsinainen laulujoutsen, vai onko?

    • wegrwth

      Mieti montako J.K.-tyyppiä muistat, esim. Jaakko Kolmonen, Jukka Kuoppamäki, Jere Karalahti..Veikkaan että JK-tyyppiä löytyy eniten ainaki miesten puolelta, ne lienee yleisimmät miesten nimikirjaimet. Voithan kokeilla sitten vaikka kirjainpareja JT, TK, MP. löytynee myös aika paljon henkilöitä. Naisilla vois olla MK yleisin. Ämmät kun alkaa monesti ämmällä, Jätkät taas J:llä

    • Anonyymi

      Älkää tehkö mitään

    • Anonyymi

      Oo puhelimella

    • Anonyymi

      Moi kaikki on hyvin vähän enemmän kuin koskaan aikaisemmin ollut tosi kiva kuulla susta kuva susta kuva ja Helmi 2.Tinke on ollut niin söpö olet saanut mitään aikaiseksi ja Helmi ja santtu on cc ja Ella ja Weksi on cc on mun mielestä se oli ihan hyvä idea mutta en tiedä onko tämä haaste NYT koululle hyvä peli oli vanha osoite ja puhelinnumero Luettelon kanssa samaa matkaa kohteeseen teki käyttäjätunnus nimellä tunnettu ihminen.

    • Anonyymi

      Moi☺️😚🥲😊☺️🙃😆🤑😚😉🤪😐😝😚😉🤑😊😊😉

    • Anonyymi

      Moi kaikki on ok 54 on ollut jo jonkin verran ja sen takia ja mun mielestä se oli se että kun ei ollut tosi hyvä paljon oli mun mielestä on se mun mielestä on mun mielestä toi video on ja

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe