Tulee keräiltyä pienimuotoisesti kaikenlaista eli vanhaa paperirahaa ja muuta joten tarvitsisin jonkinlaisen paloturvalippaan. Olisikohan suosituksia?
Alle 200 eur mielellään ja ainakin tunnin suoja palamiselta. Ei kauhean suuri, mielellään alle 10 litrainen sisätilavuudeltaan. Murtosuojalla ei niin väliä, mutta toki plussaa.
Tämä vaikuttaa aika sopivalta:
http://www.hexaplan.fi/index.php?article_id=1826&__from_id__=4926&product_group=8154
Saatan ostaa tuon, mutta kysyn ensin löytyisikö vaihtoehtoja.
Onko näissä turvalippaissa järkeä? Keräilyrahoilla nyt ei suurta rahallista arvoa ole, mutta niitä ei saa rajattomasti lisää joten tekisi mieli pitää vähän paremmassa turvassa.
Paloturvalipas?
Eräs keräilijä
2
1110
Vastaukset
- asialliselta
Tilaa tuo alle sadan euron lipas nyt heti. Kohta joku pelle ehdottaa Roope Ankan arkkulipasta tms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859