Siis en ymmärrä

vieläkään

tämän palstan tarkoitusta kun kaikki poistuu mitä tänne kirjoittaa???
Onko tämä yleinen palsta vai mistä hemmetistä on kysymys?
Kertokaa tällaiselle tomppelille kun joskus tämä on ollut 50 ????????

24

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmällänsä

      on poistunut?

    • ite.

      Siis en ymmärrä
      vieläkään 28.3.2009 klo 14.03
         tämän palstan tarkoitusta kun kaikki poistuu mitä tänne kirjoittaa???
      Onko tämä yleinen palsta vai mistä hemmetistä on kysymys?
      Kertokaa tällaiselle tomppelille kun joskus tämä on ollut 50 ????????    
      ---------------------------------


      haluaisitko itse tuonlaisia viestejä jatkuvasti lukea ??

    • pikkasen

      Voi hyvä ihme. Tämä on 50 palsta ja yleinen.
      Mikä sulla poistuu?

      • mitä olen

        kirjoittanut eilen ja tänä aamuna, olis ollut kiva lukea vastauksia kun jouduin lähteen.
        Miksi täältä poistetaan niin tiuhasti muittenkin aloituksia?


      • kukkasen tekstit

        ainoat mitkä saa jäädä tänne?


      • ymmällänsä
        mitä olen kirjoitti:

        kirjoittanut eilen ja tänä aamuna, olis ollut kiva lukea vastauksia kun jouduin lähteen.
        Miksi täältä poistetaan niin tiuhasti muittenkin aloituksia?

        kerro vähän mistä aiheesta teit aloituksia, mä en ollut aikaisemin palstalla lukemassa?


    • se pirretyttö

      vaikutat ainakin häneltä ja ole siis iloinen että poistettiin.niin minäkin

      • minä*

        enkä mikään pirretyttö ja kotoani kirjoittelen samalta pohojanmaanlta kuin seppäkin, että silleen.
        Haluatko tarkan osoitteenkin vielä?


    • paljon jälelläkin.

      • tulokseen

        tultiin - olenko minä, minä vai sinä?


      • tulokseen kirjoitti:

        tultiin - olenko minä, minä vai sinä?

        minäni ei ole kateissa :)


      • Onni Olevainen
        tulokseen kirjoitti:

        tultiin - olenko minä, minä vai sinä?

        Tämä on ihana keskustelu! Olenko minä minä vai sinä?
        Entäs sitten hän? Onko hän hän vai kenties minä? Oliko aloittajalla muuten vielä sitä ongelmaa, joka oli alussa?
        Hauskaa päivänjatkoa, hyvät naiset!


      • ongelma*
        Onni Olevainen kirjoitti:

        Tämä on ihana keskustelu! Olenko minä minä vai sinä?
        Entäs sitten hän? Onko hän hän vai kenties minä? Oliko aloittajalla muuten vielä sitä ongelmaa, joka oli alussa?
        Hauskaa päivänjatkoa, hyvät naiset!

        se mahtoi olla, pääsi unohtumaan?
        terveisin minä, sinä hän


    • tälle palstalle.. Se on jännä katsoa kun joku on kirjoittanut kommentteja ihan minusta itsestäni.. Oikein kiva..

      Olisit kysynyt ja soittanut vaikka minulle.. olenko kirjoittamassa niitä viestejä vai en.. Ennen kuin alat parjaamaan ihmisiä ihan julkisesti.. Mitä pahaa minä sulle oon tehnyt.. en yhtään mitään..

      Mulla on samanlainen elämisen oikeus kellä tahansa muullakin tässä yhteiskunnassa.. Enkä tykkää siitä että selan takana puhutaan ja supistaan asioista.. voi kertoa mulle henkilökohtaisesti.. Tuollaisesta en yksinkertaisesti pidä.

      • "minää"

        tänne on ilmoittautunut, aloituksen olen tehnyt ja yhden kommentin???????
        Mummojen sisässä toisia mummoja????????


    • parasta*

      kun käy rekkautumassa suomi24 maistraatin tietsikoilla:)
      Saa ainakin oman "aidon nimimerkin jota kukaan ei pölli:)

    • wirniksi

      millaisia juttuja sitten kirjoittelit kun poistui, et ketjusta päätellen ole kertonut? Kun tietyistä syistä olen seurannut sefujen poistopolitiikkaa, niin KorvenKukka on ainakin yrittänyt selvittää omaa linjaansa tälläkin palstalla. Laitoitko pelkkiä juutuupeja vai mitä, et ole vastannut?

      • laittanut

        juutuupeja eikä ei-tuupeja, en edes hammastahnatuubeja:)
        Tämä oli aloitukseni pitkästä aikaa, olen laitellut viestejä muitten ketjuihin ja ovat poistuneet, hmmmmmmmmmm.


      • wirniksi
        laittanut kirjoitti:

        juutuupeja eikä ei-tuupeja, en edes hammastahnatuubeja:)
        Tämä oli aloitukseni pitkästä aikaa, olen laitellut viestejä muitten ketjuihin ja ovat poistuneet, hmmmmmmmmmm.

        mistä aiheesta teit aloituksen? Joskus jos on pelkkä juutubi niin poistetaan. Ihme kitinää jos et voi kertoa mistä kitiset.


      • wirniksi
        laittanut kirjoitti:

        juutuupeja eikä ei-tuupeja, en edes hammastahnatuubeja:)
        Tämä oli aloitukseni pitkästä aikaa, olen laitellut viestejä muitten ketjuihin ja ovat poistuneet, hmmmmmmmmmm.

        jos et halua kertoa mitä avauksia tai mitä viestejä niin vaikea tässä on pohdiskella miksi ne on poistuneet, vai mitä? Se olisi mukavaa huvia näin lauantai-iltana. Mutta ihan mukava aloitusprovo, ei siinä mittää. Samalla provoilulla vedät mattoa alta aiheellisilta valituksilta.


      • näköjään
        laittanut kirjoitti:

        juutuupeja eikä ei-tuupeja, en edes hammastahnatuubeja:)
        Tämä oli aloitukseni pitkästä aikaa, olen laitellut viestejä muitten ketjuihin ja ovat poistuneet, hmmmmmmmmmm.

        täällä haukkua mutta autas armias jos arvostelee sitä muisteloitsija-"Leenaa" joka on kokenut "ahdistavina" Vanhasen meilit melkein puoli vuotta meilien jälkeen, niin johan viestit häipyy.
        Saas nähdä kauanko tämä viesti pysyy:/


    • etkä halua

      Tein tutkimusmatkan provoaloituksiin, 60 ja 50 palstoilta, tunnistatko?

      pahuus???????????????????
      Mutta!!!!!!!!!!!
      50 ????????
      hmmmmmmmmmm

      • ja laitan

        kohta oman oikean IP-osoitteeni, kotiosoitteeni ja nimeni tänne jos kiusaamiseni kloonatuilla versioilla ei lopu!
        Samantien lähetän kopion meileistä eteenpäin naapurien koneilla.


      • päiväykset

        ja kellonajat noihin viesteihin niin lähdetään jäljittämään kenen langattomiin yhteyksiin johtaa - peräti sylttytehtaalle vuoden 2005-2006 malliin?


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe