Piiri pieni

pyörii

kuuskymppiset siinä hyörii, sormet sanoo soo,soo,soo ja kengän kannat.....(oman maun mukaan).

ps. tehdään hyvin usein tikusta asia, joten eiköhän se käy tämäkin.

24

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "asiaa"?

      Eiköhän jokainen aloitus, ole sen kirjoittajalle muutakin kun tikku?

      Varmaan halu keskustella siitä asiasta, saa näppiksen laulamaan.

      Se on hyvää aivojumppaa, ja pitää mielen virkeänä.

      Tervetuloa vaan, ;D

      • samaa mieltä

        että aivojumppaahan se on jos miettii mistä kirjoittaa . Eimerkiksi montaakohan ihmistä kiinnostaa jos joku menee aamulla hiihtämään kun on kaunis ilma, tai sitten minä olen tosi tyhmä kun en ymmärrä jutun juonta.


      • mua häiritse
        samaa mieltä kirjoitti:

        että aivojumppaahan se on jos miettii mistä kirjoittaa . Eimerkiksi montaakohan ihmistä kiinnostaa jos joku menee aamulla hiihtämään kun on kaunis ilma, tai sitten minä olen tosi tyhmä kun en ymmärrä jutun juonta.

        Jos haluaa pitää "blogia". Yleensä vastaa myös asiaan. Niinhän me muutkin, kerromme omien kokemusten ja asioiden kantilta.
        Luennot aikoinaan, ja nytkin, pysyvät paremmin hereillä, kun jotain henk.koht. Laittaa väliin, niin tarina etenee. ;D

        No, mistäs sinä haluaisit kekustella, vaikka tän illan lottokierroksesta?
        Minä lähden nyt lottoamaan, entäs sinä? Hehheeeeee


      • mua häiritse kirjoitti:

        Jos haluaa pitää "blogia". Yleensä vastaa myös asiaan. Niinhän me muutkin, kerromme omien kokemusten ja asioiden kantilta.
        Luennot aikoinaan, ja nytkin, pysyvät paremmin hereillä, kun jotain henk.koht. Laittaa väliin, niin tarina etenee. ;D

        No, mistäs sinä haluaisit kekustella, vaikka tän illan lottokierroksesta?
        Minä lähden nyt lottoamaan, entäs sinä? Hehheeeeee

        Kiinnostaahan se - lottopotti, ainakin enemmän kuin tikut!
        Lotottu on ja mun puolestani saisi olla vaikka kymmenen täysosumaa, kunhan vain olisin itse yhtenä.
        On se niin järisyttävän iso potti jaossa, että ihan väärin on jos se menee yhdelle. Mitä sellaisella rahamäärällä tekisi? Jakaisi tietysti vähän sinne sun tänne, mutta sittenkin...


      • Edellinen
        Tellastiina kirjoitti:

        Kiinnostaahan se - lottopotti, ainakin enemmän kuin tikut!
        Lotottu on ja mun puolestani saisi olla vaikka kymmenen täysosumaa, kunhan vain olisin itse yhtenä.
        On se niin järisyttävän iso potti jaossa, että ihan väärin on jos se menee yhdelle. Mitä sellaisella rahamäärällä tekisi? Jakaisi tietysti vähän sinne sun tänne, mutta sittenkin...

        En minäkään yritä edes ahnehtia, ostin sellaisen valmiin kimppaloton yhden osan.

        oma rivi on aina 5 vk voimassa, sekin on kimppaan muksujen kanssa.

        laitoin mä sentään 3 ruutua yksinkin, koneen arpomia.
        tuleekohan musta nyt uhkapeluri, 6e noin vaan tuhlasin ;D


      • tuli vietyä
        Edellinen kirjoitti:

        En minäkään yritä edes ahnehtia, ostin sellaisen valmiin kimppaloton yhden osan.

        oma rivi on aina 5 vk voimassa, sekin on kimppaan muksujen kanssa.

        laitoin mä sentään 3 ruutua yksinkin, koneen arpomia.
        tuleekohan musta nyt uhkapeluri, 6e noin vaan tuhlasin ;D

        Pelasin ne muutama vakiriviä mitkä on olleet parikymmentä vuotta. Niillä se tulee jos on tullakseen.
        Eipä ole tullut kuin harvakseen neljä oikein vuosien varrella. Paras sijoitus taitaisi olla jos jättäisi nekin väliin, mutta kun muistan numerot. Jokerissa on tullut 5 oikein kahdesti ja neljä muutaman kerran, eli siinä olen voiton puolella.


      • on vaarallisia
        tuli vietyä kirjoitti:

        Pelasin ne muutama vakiriviä mitkä on olleet parikymmentä vuotta. Niillä se tulee jos on tullakseen.
        Eipä ole tullut kuin harvakseen neljä oikein vuosien varrella. Paras sijoitus taitaisi olla jos jättäisi nekin väliin, mutta kun muistan numerot. Jokerissa on tullut 5 oikein kahdesti ja neljä muutaman kerran, eli siinä olen voiton puolella.

        Meillä on muksujen syntymäpäivät, kuut, ja sit itse.
        Samoja numeroita on sen vaerran et mahtuu siihen ruudukkoon.
        Tvtä ei oo, mut radiosta kuulen ne. Olis kamalaa kuulla ne numerot, jos ei olis viennyt. Siksi laitan aina viis viikkoo.
        Nykyisin kierrätetään, et vuorotellen sijoitetaan se lappu, ei osu niin usein sit maksu samalle.
        Tän potin takia vaan otin myös jokerit, siinä joukkolotossa oli ne, joten en sit uskaltanut jättää siit omasta pois. Kun ne numerot pitää kerran tarkistaa. ;D

        en oo viittä enempää saanut minäkään, ihan pieniä summia joskus.


      • vierailen joskus
        mua häiritse kirjoitti:

        Jos haluaa pitää "blogia". Yleensä vastaa myös asiaan. Niinhän me muutkin, kerromme omien kokemusten ja asioiden kantilta.
        Luennot aikoinaan, ja nytkin, pysyvät paremmin hereillä, kun jotain henk.koht. Laittaa väliin, niin tarina etenee. ;D

        No, mistäs sinä haluaisit kekustella, vaikka tän illan lottokierroksesta?
        Minä lähden nyt lottoamaan, entäs sinä? Hehheeeeee

        Vajaan vuoden verran on siellä käynyt, sen olen huomannut että samat siellä on jotka "komentoa" pitää,eihän kukaan voi sellaista siellä saada lopettan kuin vaikka nikien vaitoa, Eikö senkin ole jokaisen oma asia mitä siellä tekee ja juttelee,, kasvottomia siellä suurin osa,
        Jos ei huvita pysyy poissa niinkuin minäkin olen alkanut tekemään,
        Alussa se jotenkin viehätti mutta ei enään on niin tuo juttele ihan erinlaista, myös se että keskustelut on aivan kaapeissa ainakin iltasella,
        Eikä mitään yleistä puheenaihetta sieltä enään löydy,
        Kyllä live-elämä on sitä oikeaa elämää,, ei chatti,, ajan kulua, Hyvää kevättä


    • samantapainen käsiala kaikissa

      Kun näitä juttuja lukee, tuntuu siltä, että aloituksia väsää hikihatussa liukuhihnalta yksi tai korkeintaan kaksi henkilöä. Sinäkö se oot?

      • vastaajat

        joojoo, olishan se kiva lotossa voittaa vai eikö?


      • puunainen
        vastaajat kirjoitti:

        joojoo, olishan se kiva lotossa voittaa vai eikö?

        Olen jonkin aikaa seuraillut tätä palstaa, kun nääs tuota ikääkin on tarvittava määrä ;-)

        Ja eilen huvitin itseäni hyvän aikaa miettimällä mitä tuollaisella lottovoitolla tekisin...
        Joo puolitoista milliä sain tuhlattua tuosta noin vaan ja sitten laajensin antamisintoani laajemmalle ja kas, toinen mokoma meni saman tien :O

        Tosiasia on, että kovin toiveikas lottoilija en on ja usein, siis todella usein jää lottorivikin tarkistamatta.... että uskoa riittää voittoon :-D


      • ulkosuomalainen(Kreikka)

        mutta olen myös vastannut jos aloittajalta on kysytty elikkä " vastaan huutooni"


    • HUUTAJA....

      KUIN SINNE HUUTAA.jA VIELÄ KAIKUU KALLIOIDEN KYLJET.HUHUUUUU

      • on tapana tehdä

        joten se siitä ja menneen talven lumista.


    • Samantha1

      Saatiin keskustelu aikaan tästäkin aiheesta. Puhuttiin lotosta ym. Sitten taas tuli huutaja puskasta ja lopetti lystin lyhyeen

      • keskeytät itse

        Miten muka yksi kommentti (Huutajan kommentti ei ole minun, ettet ryhdy syyttelemään) voi lopettaa keskustelun, jos se on vireää ja on asiaa? Ei voi, jos se on vireää ja jos on asiaa = keskustelu loppuu, kun asiaa ei enää ole eikä kukaan keksi muuta sanottavaa. Niin se on, ei se jostakin huutajan kommentista ole kiinni. Piiri pieni pyörii edelleen...


      • piiriltä
        keskeytät itse kirjoitti:

        Miten muka yksi kommentti (Huutajan kommentti ei ole minun, ettet ryhdy syyttelemään) voi lopettaa keskustelun, jos se on vireää ja on asiaa? Ei voi, jos se on vireää ja jos on asiaa = keskustelu loppuu, kun asiaa ei enää ole eikä kukaan keksi muuta sanottavaa. Niin se on, ei se jostakin huutajan kommentista ole kiinni. Piiri pieni pyörii edelleen...

        taisi jäädä palstan kuningatar valitsematta tuolla ylempänä, kun koko ketju on lennätetty bittitaivaaseen.


    • Pirre*

      piiriin vaan, kyllä aina soppii..:)

      • aloittaja

        se on hyvä että pyöritään kahteen suuntaan niin pää ei mene sekaisin.Tuli tuossa mieleen, mikä oli teillä ensimmäinen leffa jonka näitte teatterissa. Minä kävin isän ja äidin kanssa katsomassa "Ilona ja hänen karitsansa" olin noin 6 vuotias ja itkin kauheesti kun leffa liikutti minua suuresti.


      • aloittaja kirjoitti:

        se on hyvä että pyöritään kahteen suuntaan niin pää ei mene sekaisin.Tuli tuossa mieleen, mikä oli teillä ensimmäinen leffa jonka näitte teatterissa. Minä kävin isän ja äidin kanssa katsomassa "Ilona ja hänen karitsansa" olin noin 6 vuotias ja itkin kauheesti kun leffa liikutti minua suuresti.

        olet päässyt elokuviin, minulla taisi olla 60 -luvulla telkusta tulleet elokuvat ensimmäisiä näkemiäni

        Asuttiin tietenkin maalla, ei siellä ollut tapana lähteä lasten kanssa eläviin kuviin.


      • aloittaja kirjoitti:

        se on hyvä että pyöritään kahteen suuntaan niin pää ei mene sekaisin.Tuli tuossa mieleen, mikä oli teillä ensimmäinen leffa jonka näitte teatterissa. Minä kävin isän ja äidin kanssa katsomassa "Ilona ja hänen karitsansa" olin noin 6 vuotias ja itkin kauheesti kun leffa liikutti minua suuresti.

        koulussa joku kävi näyttämässä elokuvan Pikku-Matti maailmalla, siis ihan kouluajalla.

        Elokuvateatterit olivat kirkonkylässä ja ensimmäinen aikuisten leffani oli Kasarmin tytär, olin silloin 13-v.
        Pääosassa oli Elina Pohjanpää, joka oli pitkään suosikkinäyttelijäni.

        Enpä sitä muuten muistais, mutta katsoin vanhasta, mustakantisesta lauluvihkostani, johon olen laittanut ylös katsomani elokuvatkin silloin joskus nuorena.
        Kuinka onkaan ne sattuneet säilymään matkassa mukana.


      • tulen mukaan
        Pirrejuupas kirjoitti:

        olet päässyt elokuviin, minulla taisi olla 60 -luvulla telkusta tulleet elokuvat ensimmäisiä näkemiäni

        Asuttiin tietenkin maalla, ei siellä ollut tapana lähteä lasten kanssa eläviin kuviin.

        Meillä päästiin joka sunnuntai-iltapäivä leffaan.
        Vanhemmat lounaalla enon luona, tai meillä.
        Lapset hälisemästä laitettiin sitten elokuviin.
        Serkkujeni kanssa todellakin 50luvun alusta asti, joka pyhänä.
        Muistan enkun kuningatar Elisabethin häät ja kruunajaiset myös leffassa nähneeni. Samoin tuon ilonan.


    • ulkosuomalainen(Kreikka)

      Kumpi on mielestänne mukavampi, kesämökki vai asuntoauto?

      • pöllähtänyt

        kunhan saa nukkua hyvin ja herätä kunnolla.
        Missä ne on?Ja millonka ovat näytillä?

        terv."olen unessa useasti"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe