kuuskymppiset siinä hyörii, sormet sanoo soo,soo,soo ja kengän kannat.....(oman maun mukaan).
ps. tehdään hyvin usein tikusta asia, joten eiköhän se käy tämäkin.
Piiri pieni
24
903
Vastaukset
- "asiaa"?
Eiköhän jokainen aloitus, ole sen kirjoittajalle muutakin kun tikku?
Varmaan halu keskustella siitä asiasta, saa näppiksen laulamaan.
Se on hyvää aivojumppaa, ja pitää mielen virkeänä.
Tervetuloa vaan, ;D- samaa mieltä
että aivojumppaahan se on jos miettii mistä kirjoittaa . Eimerkiksi montaakohan ihmistä kiinnostaa jos joku menee aamulla hiihtämään kun on kaunis ilma, tai sitten minä olen tosi tyhmä kun en ymmärrä jutun juonta.
- mua häiritse
samaa mieltä kirjoitti:
että aivojumppaahan se on jos miettii mistä kirjoittaa . Eimerkiksi montaakohan ihmistä kiinnostaa jos joku menee aamulla hiihtämään kun on kaunis ilma, tai sitten minä olen tosi tyhmä kun en ymmärrä jutun juonta.
Jos haluaa pitää "blogia". Yleensä vastaa myös asiaan. Niinhän me muutkin, kerromme omien kokemusten ja asioiden kantilta.
Luennot aikoinaan, ja nytkin, pysyvät paremmin hereillä, kun jotain henk.koht. Laittaa väliin, niin tarina etenee. ;D
No, mistäs sinä haluaisit kekustella, vaikka tän illan lottokierroksesta?
Minä lähden nyt lottoamaan, entäs sinä? Hehheeeeee mua häiritse kirjoitti:
Jos haluaa pitää "blogia". Yleensä vastaa myös asiaan. Niinhän me muutkin, kerromme omien kokemusten ja asioiden kantilta.
Luennot aikoinaan, ja nytkin, pysyvät paremmin hereillä, kun jotain henk.koht. Laittaa väliin, niin tarina etenee. ;D
Minä lähden nyt lottoamaan, entäs sinä? HehheeeeeeKiinnostaahan se - lottopotti, ainakin enemmän kuin tikut!
Lotottu on ja mun puolestani saisi olla vaikka kymmenen täysosumaa, kunhan vain olisin itse yhtenä.
On se niin järisyttävän iso potti jaossa, että ihan väärin on jos se menee yhdelle. Mitä sellaisella rahamäärällä tekisi? Jakaisi tietysti vähän sinne sun tänne, mutta sittenkin...- Edellinen
Tellastiina kirjoitti:
Kiinnostaahan se - lottopotti, ainakin enemmän kuin tikut!
Lotottu on ja mun puolestani saisi olla vaikka kymmenen täysosumaa, kunhan vain olisin itse yhtenä.
On se niin järisyttävän iso potti jaossa, että ihan väärin on jos se menee yhdelle. Mitä sellaisella rahamäärällä tekisi? Jakaisi tietysti vähän sinne sun tänne, mutta sittenkin...En minäkään yritä edes ahnehtia, ostin sellaisen valmiin kimppaloton yhden osan.
oma rivi on aina 5 vk voimassa, sekin on kimppaan muksujen kanssa.
laitoin mä sentään 3 ruutua yksinkin, koneen arpomia.
tuleekohan musta nyt uhkapeluri, 6e noin vaan tuhlasin ;D - tuli vietyä
Edellinen kirjoitti:
En minäkään yritä edes ahnehtia, ostin sellaisen valmiin kimppaloton yhden osan.
oma rivi on aina 5 vk voimassa, sekin on kimppaan muksujen kanssa.
laitoin mä sentään 3 ruutua yksinkin, koneen arpomia.
tuleekohan musta nyt uhkapeluri, 6e noin vaan tuhlasin ;DPelasin ne muutama vakiriviä mitkä on olleet parikymmentä vuotta. Niillä se tulee jos on tullakseen.
Eipä ole tullut kuin harvakseen neljä oikein vuosien varrella. Paras sijoitus taitaisi olla jos jättäisi nekin väliin, mutta kun muistan numerot. Jokerissa on tullut 5 oikein kahdesti ja neljä muutaman kerran, eli siinä olen voiton puolella. - on vaarallisia
tuli vietyä kirjoitti:
Pelasin ne muutama vakiriviä mitkä on olleet parikymmentä vuotta. Niillä se tulee jos on tullakseen.
Eipä ole tullut kuin harvakseen neljä oikein vuosien varrella. Paras sijoitus taitaisi olla jos jättäisi nekin väliin, mutta kun muistan numerot. Jokerissa on tullut 5 oikein kahdesti ja neljä muutaman kerran, eli siinä olen voiton puolella.Meillä on muksujen syntymäpäivät, kuut, ja sit itse.
Samoja numeroita on sen vaerran et mahtuu siihen ruudukkoon.
Tvtä ei oo, mut radiosta kuulen ne. Olis kamalaa kuulla ne numerot, jos ei olis viennyt. Siksi laitan aina viis viikkoo.
Nykyisin kierrätetään, et vuorotellen sijoitetaan se lappu, ei osu niin usein sit maksu samalle.
Tän potin takia vaan otin myös jokerit, siinä joukkolotossa oli ne, joten en sit uskaltanut jättää siit omasta pois. Kun ne numerot pitää kerran tarkistaa. ;D
en oo viittä enempää saanut minäkään, ihan pieniä summia joskus. - vierailen joskus
mua häiritse kirjoitti:
Minä lähden nyt lottoamaan, entäs sinä? HehheeeeeeVajaan vuoden verran on siellä käynyt, sen olen huomannut että samat siellä on jotka "komentoa" pitää,eihän kukaan voi sellaista siellä saada lopettan kuin vaikka nikien vaitoa, Eikö senkin ole jokaisen oma asia mitä siellä tekee ja juttelee,, kasvottomia siellä suurin osa,
Jos ei huvita pysyy poissa niinkuin minäkin olen alkanut tekemään,
Alussa se jotenkin viehätti mutta ei enään on niin tuo juttele ihan erinlaista, myös se että keskustelut on aivan kaapeissa ainakin iltasella,
Eikä mitään yleistä puheenaihetta sieltä enään löydy,
Kyllä live-elämä on sitä oikeaa elämää,, ei chatti,, ajan kulua, Hyvää kevättä
- samantapainen käsiala kaikissa
Kun näitä juttuja lukee, tuntuu siltä, että aloituksia väsää hikihatussa liukuhihnalta yksi tai korkeintaan kaksi henkilöä. Sinäkö se oot?
- vastaajat
joojoo, olishan se kiva lotossa voittaa vai eikö?
- puunainen
vastaajat kirjoitti:
joojoo, olishan se kiva lotossa voittaa vai eikö?
Olen jonkin aikaa seuraillut tätä palstaa, kun nääs tuota ikääkin on tarvittava määrä ;-)
Ja eilen huvitin itseäni hyvän aikaa miettimällä mitä tuollaisella lottovoitolla tekisin...
Joo puolitoista milliä sain tuhlattua tuosta noin vaan ja sitten laajensin antamisintoani laajemmalle ja kas, toinen mokoma meni saman tien :O
Tosiasia on, että kovin toiveikas lottoilija en on ja usein, siis todella usein jää lottorivikin tarkistamatta.... että uskoa riittää voittoon :-D - ulkosuomalainen(Kreikka)
mutta olen myös vastannut jos aloittajalta on kysytty elikkä " vastaan huutooni"
- HUUTAJA....
KUIN SINNE HUUTAA.jA VIELÄ KAIKUU KALLIOIDEN KYLJET.HUHUUUUU
- on tapana tehdä
joten se siitä ja menneen talven lumista.
- Samantha1
Saatiin keskustelu aikaan tästäkin aiheesta. Puhuttiin lotosta ym. Sitten taas tuli huutaja puskasta ja lopetti lystin lyhyeen
- keskeytät itse
Miten muka yksi kommentti (Huutajan kommentti ei ole minun, ettet ryhdy syyttelemään) voi lopettaa keskustelun, jos se on vireää ja on asiaa? Ei voi, jos se on vireää ja jos on asiaa = keskustelu loppuu, kun asiaa ei enää ole eikä kukaan keksi muuta sanottavaa. Niin se on, ei se jostakin huutajan kommentista ole kiinni. Piiri pieni pyörii edelleen...
- piiriltä
keskeytät itse kirjoitti:
Miten muka yksi kommentti (Huutajan kommentti ei ole minun, ettet ryhdy syyttelemään) voi lopettaa keskustelun, jos se on vireää ja on asiaa? Ei voi, jos se on vireää ja jos on asiaa = keskustelu loppuu, kun asiaa ei enää ole eikä kukaan keksi muuta sanottavaa. Niin se on, ei se jostakin huutajan kommentista ole kiinni. Piiri pieni pyörii edelleen...
taisi jäädä palstan kuningatar valitsematta tuolla ylempänä, kun koko ketju on lennätetty bittitaivaaseen.
- Pirre*
piiriin vaan, kyllä aina soppii..:)
- aloittaja
se on hyvä että pyöritään kahteen suuntaan niin pää ei mene sekaisin.Tuli tuossa mieleen, mikä oli teillä ensimmäinen leffa jonka näitte teatterissa. Minä kävin isän ja äidin kanssa katsomassa "Ilona ja hänen karitsansa" olin noin 6 vuotias ja itkin kauheesti kun leffa liikutti minua suuresti.
aloittaja kirjoitti:
se on hyvä että pyöritään kahteen suuntaan niin pää ei mene sekaisin.Tuli tuossa mieleen, mikä oli teillä ensimmäinen leffa jonka näitte teatterissa. Minä kävin isän ja äidin kanssa katsomassa "Ilona ja hänen karitsansa" olin noin 6 vuotias ja itkin kauheesti kun leffa liikutti minua suuresti.
olet päässyt elokuviin, minulla taisi olla 60 -luvulla telkusta tulleet elokuvat ensimmäisiä näkemiäni
Asuttiin tietenkin maalla, ei siellä ollut tapana lähteä lasten kanssa eläviin kuviin.aloittaja kirjoitti:
koulussa joku kävi näyttämässä elokuvan Pikku-Matti maailmalla, siis ihan kouluajalla.
Elokuvateatterit olivat kirkonkylässä ja ensimmäinen aikuisten leffani oli Kasarmin tytär, olin silloin 13-v.
Pääosassa oli Elina Pohjanpää, joka oli pitkään suosikkinäyttelijäni.
Enpä sitä muuten muistais, mutta katsoin vanhasta, mustakantisesta lauluvihkostani, johon olen laittanut ylös katsomani elokuvatkin silloin joskus nuorena.
Kuinka onkaan ne sattuneet säilymään matkassa mukana.- tulen mukaan
Pirrejuupas kirjoitti:
olet päässyt elokuviin, minulla taisi olla 60 -luvulla telkusta tulleet elokuvat ensimmäisiä näkemiäni
Asuttiin tietenkin maalla, ei siellä ollut tapana lähteä lasten kanssa eläviin kuviin.Meillä päästiin joka sunnuntai-iltapäivä leffaan.
Vanhemmat lounaalla enon luona, tai meillä.
Lapset hälisemästä laitettiin sitten elokuviin.
Serkkujeni kanssa todellakin 50luvun alusta asti, joka pyhänä.
Muistan enkun kuningatar Elisabethin häät ja kruunajaiset myös leffassa nähneeni. Samoin tuon ilonan.
- ulkosuomalainen(Kreikka)
Kumpi on mielestänne mukavampi, kesämökki vai asuntoauto?
- pöllähtänyt
kunhan saa nukkua hyvin ja herätä kunnolla.
Missä ne on?Ja millonka ovat näytillä?
terv."olen unessa useasti"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324341Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252255Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122177Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su511918- 301493
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731456Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321291- 661264
- 821221
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?40954