Haluan muuttua homoksi

naisiinkyllästynyt

Absurdi kysymys mutta kysytään silti: miten te homot reagoisitte heteromieheen joka haluaisi seurustella kanssasi?

Siis itse olen ihan hetero enkä ole ikinä tietääkseni tuntenut mitään vetoa miehiin, mutta olen lähipäivinä alkanut järkeillä että pitäisi kai kokeilla homoilua, koska suomalaisista naisista ei ole mihinkään ja haluan kuitenkin rakastua ja olla läheinen jonkun kanssa. En ole varsinaisesti sovinisti mutta en ymmärrä naisia yhtään enkä ole koskaan onnistunut löytämään naista jota voisin arvostaa ja johon voisin luottaa, eikä mistään seurusteluista ole kehittynyt mitään kovin pitkäkestoista eikä syy tosiaankaan ole ollut minussa. Alan vaan menettää uskoani siihen että naisissa olisi lainkaan hyviä tyyppejä. Sen sijaan tunnen monia luotettavia, kaikin puolin kunnioitettavia ja kanssani samalla aaltopituudella olevia miehiä.

En ole homofobinen joten minua ei lainkaan arveluttaisi yrittää jonkinlaista suhdetta homomiehen kanssa. Mielestäni ihmisen kaipuu olla toisen kanssa läheinen ei riipu siitä mitä sukupuolta kukakin on ja voisin ihan hyvin kuvitella ihastuvani ja rakastuvani mieheen platonisesti. Ainoa ongelma on vain se, että minua ei lainkaan kiinnostaisi harrastaa seksiä miehen kanssa. Seksi naisten kanssa on ihan ok mutta voisin elää ilmankin. Mietin vain että mitä mies ajattelisi minusta jos antaisin selviä merkkejä siitä että tykkään hänestä ja haluan olla hänen kanssaan, ja haluaisin muuta fyysistä läheisyyttä, mutta sitten en kuitenkaan suostuisi panemaan?

Täytyy myöntää että olen ihan hiton kateellinen homoille. Mielestäni homosuhteet ovat parempia kuin heterosuhteet, koska niissä on tasa-arvoisemmat lähtökohdat ja osapuolet voivat oikeasti ymmärtää toisiaan eikä tarvitse selvitellä mitään avaruusviestejä jotka myös naisen logiikkana tunnetaan. Täten minua vituttaa suuresti se että pidän naisten tissejä kiihottavampina kuin miesten karvaisia perseitä. Olenko aivan toivoton tapaus? Voiko homoksi muuttua omasta tahdostaan?

24

3637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttuja..

Olen myös täysin vittuuntunut naisiin. Miesten suhteen kanssakäyminen on paljon helpompaa. Miehet myös tuntuvat koko ajan enemmän ja enemmän seksuaalisestikin kiihottavimmalta. Ei se pillu enää mikään ihmeellinen ja tavoiteltava värkki ole.
      Kyllä kalu ja peppu alkaa tuntua tosi kiihottavilta.

• haluisin miehen 14 w

pojat vaa on nii söpöi oon 13 ja tulin just kaapist ulos :)

• Anonyymi
        UUSI
        haluisin miehen 14 w kirjoitti:

pojat vaa on nii söpöi oon 13 ja tulin just kaapist ulos :)

Nii määki tulin just kaapista ulos

• tuskinpa----

--- homoksi voi "muuttua". Ainakaan itse en usko siihen.

Itse en uskaltaisi seurustella heteromiehen kanssa ainakaan "tositarkoituksella" - pelko siitä että hetero myöhemmin jättäisi, koska kuitenkin on hetero olisi syynä tähän, ei halua pistää peliin paukkuja sellaiseen suhteeseen joka todennäköisesti ei kestäisi kuitenkaan kauan. Ja jossa todennäköisesti olisi tuskaa, sillä jos esim. rakastuisin kyseiseen heteroon, ja tämä jatkaisi naisten kanssa vehtaamista, miksi hankkia itselleen sydänsuruja.

• voihan...

ei kait sillä oo merkitystä. Kuka tahans voi jättää... Myös SINÄ!

• Hetero ei homoile

No sehän on selvä että homo ei seurustele heteromiehen kanssa. Bit on myös poissuljettu 90% tapauksissa.

Homoksi ei voi muuttua. Hanki harrastus ja ehkä saat hyviä ystäviä.

• 199191

Jos haluat suhdetta miehen kanssa niin ainakin vähäsen bisse sun pitää olla :D itse olen lähes umpihomo, mutta tykännyt parista tytöstä ja seukannutkin yhden kanssa vaikka en olekkaan ollut kiinnostunut sillä tavalla. Ja tällä hetkellä pidän yhdestä tytöstä aikalailla ja voisin kai seksiäkin koittaa hänen kanssa, olen vähän confused ^~^

Mutta pointti on se, että kaikki ovat jossain määrin biseksuaaleja, eikä välttämättä pidä samasta sukupuolesta "sillä tavalla" (=fyysisesti ja/tai henkisesti).

Ja miks sää haluat olla homo :D? Muita homoja on vaikea tavata arkielämässä ja ne homot jotka tunnistaa ovat yleensä niitä neitejä (neiti saa olla, en sillä tarkoita, itse vaan en välitä niistä). Mutta juu samaa mieltä oon sun kanssa siitä, että sen verran helpompaa on kun molemmat on miehiä/naisia niin ei ole niitä rooleja ja mies/naislogiikkaa jne.

Ja tota noin seksuaalisuutta ei kai pysty tosta noin vaan muuttamaan, vaikka kuinka haluaisi. Aseksuaaliksi pystyt muuttamaan itsesi jos vedät pillereitä joiden sivuvaikutuksina on mm. seksuaalisen kiinnostuksen vähentyminen/lakkaaminen...?

Mutta jos seukkaat jonkin miehen kanssa mutta et suostu seksiin... no se voi olla vähän este, mutta voihan sitä olla sellainen järjestely että se kävisi vaikka "vieraissa" mutta sää olisit "numero 1"? En tiedä miten käytännössä toimii, mutta voisi olla yksi vaihtoehto. Ongelma on myös se, että toinen osapuoli ei välttämättä kykenesi käymään vieraissa koska tykkäisi sinusta eikä haluaisi "pettää" tai vastaavaa.

Niin ja btw

ei ne kaikki miesten perseet ole karvasia :D karvat on kivoja, mutta kunhan ne on trimmattu nätisti :P

• sanon yksinkertaisesti

että välttelisin sua. En haluaisi kiintyä ja kenties rakastua tyyppiin, joka haluaisi jotain fyysistä, muttei kuitenkaa suhdetta, joka olisi kokonainen parisuhde seksineen päivineen (enkä tarkoita että pannakaan pitäisi. Kai tajuat, ettei tollasesta mitään muuta seuraisi kuin sydänsuruja. Ja itsekin olisit lopulta entistäkin enemmän hukassa.

• .........

Mene mukaan johonkin harrastustoimintaan ja hanki itsellesi miespuolisia ystäviä. Ystävien kesken voi olla platonista rakkautta.

• vittutähäneikeksinimimerkkiä

¨eikä syy tosiaankaan ole ollut minussa.¨ sanoo kuka? syy on tietysti aina muissa.

• Neiti-jari

Minulla on myös vahva tunne että haluisin jotain ihan muuta. Olen jo pitkään käyttänyt naisten vaatteita ja muita hepeneitä.
      Tunnen itseni niin neidiksi, että.
      luuletteko että minullakin olisi oma paikka jossakin.

Neiti-jari

• ei-neitihomo

Mun mielestä ei oo yhtään väärin muuttua homoks tai seurustella miehen kanssa, koska pelkkä seksi ei tarkoita sitä että olisit homo tai bi vaan myös se, että mistä olet kiinnostunut myös tunnetasolla. Minä ainakin voisin hyvin seurustella miehen kanssa, joka on ollut hetero, mutta on myöhemmin kiinnostunut miehistä. En tajua näitä homoja jotka eivät ottaisi itselleen sellaista ihmistä joka etukäteen ei olisi kiinnostunut seksistä. Voihan seksistä saman sukupuolen kanssa kiinnostua pikkuhiljaa. Sinun puolelta taas odottaisi, että kuitenkin henkilöä ketä rakastat, voisit hänen kanssaan harrastaa seksiä. Kaikki homot (suurin osa nuorista) eivät ole karvaiperseitä, voit ajatellaa mielummin mahdollisimman komeaa miestä (unelmiesi) ja miettiä harrastaisitko hänen kanssaan seksiä. Eli kyllä ainakin minä voin ottaa miehen joka on hetero (ollut). En ole niin kapeakatseinen niin kuin monet täällä on antanut olettaa itsestään.

• ja kysy onko

heillä tarjota muutosterapiaa tapauksessasi.

He kuulemma eheyttävät homoja heteroiksi. Ehkä he saisivat sinutkin sisäistämään karvaisten perseiden autuuden ja pääsevän pois tissinimemiskauden psyykkisestä fiksaatiostasi.

Irti kahlitsevasta äidistä - miesten keskeiseen omaehtoiseen vapauteen ;)

• Pikkubroidi

Itse voisin seurustella heteron kanssa, minulle riittää kosketus, paini, voimainmittely ja muu sellaiset miesten leikit, missä saisi olla lähekkäin, en kaipaa varsinaista seksiä. Voimakkaan isoveljen haluaisin, jolla olisi ison veljen elkeet.

• 19+14

Mäkin kaipaan lähinnä vaan läheisyyttä miehistä. Homo siis olen. Seksi ei kiinnosta yhtään niin paljon, kuin se, että saa vaan olla toisen vieressä, pitää hauskaa jne. Seksiäkin olen harrastanut, mutta muunlaista läheisyyttä kaipaan saman sukupuolen edustajalta enemmän..

• kaho4

Minä onnittelen sinua että olet tulossa järkiisi. Nostan hattua sellaisille miehille jotka eivät vehtaa akkojen kanssa, oli sitten seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa.

• timse82

Jos haluat järjissään olevan miehen - varaudu kilpailuun. Eikai sillä mitään väliä ole onko mies entinen hetero vai täyshomo - kunhan vain osaa sitten häpeilemättä viettää sitä normaalia perhe-elämää kaikkine oheisilmiöineen.

Esimerkiksi wc-paperin, pyykinpesuaineen, topsipuikkojen ynnä muiden kerääminen yhdessä sen miehen kanssa yhteiseen ostoskärryyn kaupassa. Jostain syystä joillain on siinäkin jokin ongelma.

• 15w Tylsistynyt :(

Vihaan naisia! :) Kaikki on vaikeasti ymmärrettäviä. Miesten kanssa tulen paljon paremmin juttuun, mutta kun ei löydy sitä oikeaa. :(

• homosta heteroksi

Mulla on taas sellane tilanne et oon melko homo ja sitä mieltä et toki homosuhteet vois toimia ja olla miellyttäviä, mutta haluaisin olla hetero :D Tai no en oo kyl varsinaisesti homo vaan kaappi-bi, mut mietin niin paljon homopuolta itsessäni, ettei naisasioista ole tullut mitään. Homoudesta on vain harmia tässä yhdyskunnassa.
      Täten minua vituttaa suuresti se että pidän miesten karvaisia perseitä kiihottavampina, kuin naisten tissejä. Olenko aivan toivoton tapaus? Voiko heteroksi muuttua omasta tahdostaan?

• vaihtelutylsyyteen

Sun pitää sitten alkaa käydä treffeillä naisten kanssa. Kun löydät se oikean voi olla että miehet unohtuvat sinulta saman tien.

• f0rmep

Tai sitten tuut kaapista ulos ja voit unohtaa asian mietiskelyn ja siirtyä toimintaan :)

Itsellä auttoi kun tulin ulos kaapista. Lopetin homojuttujen ajattelun ja olen uskaltanut olla itseni. Tosin miehiähän minä deittailen nykyisin :)

• entajuupointtia

Häh? Aloittaja, jos oot vielä hengissä niin kerro miten tuo sun toiveesi eroaa tavallisesta heteromiesten välisestä hyvästä kaveruudesta?

• kokeile

Heittäydy homoksi ja saat naisia paremmin, kun naiset homoista tykkää

• Anonyymi
      UUSI

Oon vähän miettinyt samaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe