Pitäisi rempata 70-l rakennettu kylppäri, ja tuli mieleen että siellähän voi olla asbestia.... Mistä kartoitus ja paljonko maksaa? Paljonko maksaa purku (laattaa n.25m2)?
Mistä asbestikartoitus / ylivieska?
3
430
Vastaukset
- noita juuri ole
tutkittu, siitä vaan purkamaan. Laastissa ehkä pieni mahdollisuus.
- e.le,d,dk
varovainen täytyy olla,eli laatoissa ,tasotteissa,liimoissa ja maaleissa ainakin,elikkä kaksinkertainen muovirakenne,siitä läpivienti isotehoiseen imuriin ,niin ehkäisee hieman ongelmaa,mutta ei se niin vaarallista ole,korkeintaan syöpää,tai kuolemaa aiheuttaa
- remppaaja myös
Heippa!
Täällä myös suunnitellaan kylppäriremppaa. Itse löysin tällaisen firman KÄLVIÄLTÄ: TH - ASB OY, puhelinnumero 0400 564 371. En oo vielä ite kyselly, että hinnasta tms ei oo mitään tietoa. Muut firmat mitä löyty oli kaikki eteläsuomessa / kauempana. Ilmottelepa ite tuloksia, hintaa yms jos saat asiaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693