Simpsons Game

Tytti 82

Voisko joku auttaa minuu ku en tiedä mitä tässä tehtävässä pitää tehdä.
Siinä on semmonen "nukke" joka kulkee donitsi kädessä rakunnustyömaalla. Saan ammuttua Bartilla sen luukun auki joka on sen "nuken" persees mut en tiedä mitä sit pitää tehdä.

3

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veino

Tässä netistä kopioituna englanninkielinen ratkaisu ongelmaan:
      "Start by Z-targeting Lard Lad's first hatch and shooting it with the slingshot, then jump on top and press A to yank the wiring. First hatch down already, but the next 2 aren't so easy. Do the same thing again after Lard Lad runs off. He will usually be at the construction site if you got him right away. Hit and open his second hatch, and find a high place to jump off of to get on him. Using te homer helium at the construction site is a good bet. He'll run off again, and now you must open the 3rd hatch. Now follow him and get his 3rd hatch open. Try to open it near a helium thing, or a high building like the construction site."

• Wiimii

Menet mielummin Bartilla sinne auenneeseen luukkuun ja painat jotain näppäintä. Olen pelannut tätä plleikkari 2, joten en tiiä näppäintä. Kuitenkin sinun täytyy mennä seisomaan siihen luukulle.

• moi1

Kun olet saanu luukun auki hyppää siihen ja paina A. Siin on kaks muuta luukkuu, mmu toinen auki ja liidä jostain korkeelta siihen. Tee sama toiselle. Tää taso tuotti mulllekkin tuskaa, mut onnistuin lopuks. Oon 12v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5595
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2942
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2601
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2449
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      22
      2191
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1754
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      58
      1329
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1203
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1165
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90