Simpsons Game

Tytti 82

Voisko joku auttaa minuu ku en tiedä mitä tässä tehtävässä pitää tehdä.
Siinä on semmonen "nukke" joka kulkee donitsi kädessä rakunnustyömaalla. Saan ammuttua Bartilla sen luukun auki joka on sen "nuken" persees mut en tiedä mitä sit pitää tehdä.

3

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veino

Tässä netistä kopioituna englanninkielinen ratkaisu ongelmaan:
      "Start by Z-targeting Lard Lad's first hatch and shooting it with the slingshot, then jump on top and press A to yank the wiring. First hatch down already, but the next 2 aren't so easy. Do the same thing again after Lard Lad runs off. He will usually be at the construction site if you got him right away. Hit and open his second hatch, and find a high place to jump off of to get on him. Using te homer helium at the construction site is a good bet. He'll run off again, and now you must open the 3rd hatch. Now follow him and get his 3rd hatch open. Try to open it near a helium thing, or a high building like the construction site."

• Wiimii

Menet mielummin Bartilla sinne auenneeseen luukkuun ja painat jotain näppäintä. Olen pelannut tätä plleikkari 2, joten en tiiä näppäintä. Kuitenkin sinun täytyy mennä seisomaan siihen luukulle.

• moi1

Kun olet saanu luukun auki hyppää siihen ja paina A. Siin on kaks muuta luukkuu, mmu toinen auki ja liidä jostain korkeelta siihen. Tee sama toiselle. Tää taso tuotti mulllekkin tuskaa, mut onnistuin lopuks. Oon 12v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      70
      3063
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2085
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1253
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1220
    Aihe