Voisko joku auttaa minuu ku en tiedä mitä tässä tehtävässä pitää tehdä.
Siinä on semmonen "nukke" joka kulkee donitsi kädessä rakunnustyömaalla. Saan ammuttua Bartilla sen luukun auki joka on sen "nuken" persees mut en tiedä mitä sit pitää tehdä.
Simpsons Game
3
288
Vastaukset
- Veino
Tässä netistä kopioituna englanninkielinen ratkaisu ongelmaan:
"Start by Z-targeting Lard Lad's first hatch and shooting it with the slingshot, then jump on top and press A to yank the wiring. First hatch down already, but the next 2 aren't so easy. Do the same thing again after Lard Lad runs off. He will usually be at the construction site if you got him right away. Hit and open his second hatch, and find a high place to jump off of to get on him. Using te homer helium at the construction site is a good bet. He'll run off again, and now you must open the 3rd hatch. Now follow him and get his 3rd hatch open. Try to open it near a helium thing, or a high building like the construction site." - Wiimii
Menet mielummin Bartilla sinne auenneeseen luukkuun ja painat jotain näppäintä. Olen pelannut tätä plleikkari 2, joten en tiiä näppäintä. Kuitenkin sinun täytyy mennä seisomaan siihen luukulle.
- moi1
Kun olet saanu luukun auki hyppää siihen ja paina A. Siin on kaks muuta luukkuu, mmu toinen auki ja liidä jostain korkeelta siihen. Tee sama toiselle. Tää taso tuotti mulllekkin tuskaa, mut onnistuin lopuks. Oon 12v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522644596Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään923453Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242636Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582305Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962189TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921489Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411306
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli721255- 56840