3310:n akku

Turhautunut

Hei!

Onko muilla samoja ongelmia. Minulla on ollut n.2 vuotta Nokian 3310 malli. Kun soitan, akku saattaa tyhjentyä alle 10 sekunnissa ja kun joku soittaa minulle, ei ongelmaa ole ja voi puhua kuinka kauan tahansa. Tämä vaikka akku olisi ollut latingissa läpi yönkin. Onko vika akussa vai puhelimessa. Kaverilla oli sama vika, osti uuden akun, ei auttanut. Onko kännyköissä joku puheluikä, koska entinen 6110 teki saman tempun 2 vuoden jälkeen ja laskurit näyttää n. 100 tuntia?

8

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • znnn

tuo niitä räjähtäviä tarvikeakkuja,jotka eivät ole Nokian omaa tuotantoa?

• Turhautunut

Kyllä akku on alkuperäinen Nokian BMC-3 3.6V akku. Made in CZECH REPUBLIC. Ni-MH. Tuli alkuperäisenä mukana Teleringiltä ostaessa.
        Ongelma vaan alkaa käydä kukkaron päälle, kun 2 vuotta ja uusi kännykkä.

• Li-ion akkuun
        Turhautunut kirjoitti:

Kyllä akku on alkuperäinen Nokian BMC-3 3.6V akku. Made in CZECH REPUBLIC. Ni-MH. Tuli alkuperäisenä mukana Teleringiltä ostaessa.
        Ongelma vaan alkaa käydä kukkaron päälle, kun 2 vuotta ja uusi kännykkä.

Vaihda Li-ion akkuun. Kun nuo Nimh akut menevät looppuun menee niiden kapasiteetti niin huonoksi että aivan yhtäkkiä lopahtaa puhelu vaikka palkit näyttäisivätkin hyvää lataustilaa. Li-ion on muutenkin käytöltään parempi. Se kun tykkää että sitä pidetään enimmäkseen täydessä latauksessa. Näin löytyy kapasiteettia pitkiinkin puheluihin jos tarve vaatii. Minulla on ollut INSMAT tarvikeakkuja, ne ova erinomaisia ja halvempia kuin alkuperäiset NOKIA akut!!!

• 3510i:hin!

vaikka

• Täällä myös

Oma 3310 on kärsinyt siitä että puhuttaessa puhelimen akku tyhjenee nopeasti, ja kun virran katkettua yritän käynnistää niin lähteehän se käyntiin ja virtaa näyttäisi olevan vielä vaikka kuinka.

Huomio: Vaihdoin akun uuteen ja vähän homma lieveni mutta samaa efektiä on havaittavissa edelleen.

Valmiusaikaa piisaa vaikka kuinkan mutta puheluita puhelin ei juuri siedä. Outoa, homma sama akusta riippumatta.

Noh, toivottavasti uusissa malleissa näistä lastentaudeista olisi jo VIHDOINKI päästy eroon!

• Mummohenkilö

Sama vika mutta pitkän käytön jälkeen. Koetan juuri löäytää 3310:een akkua. Mistä saisi helsinkiläinen ostaa, tietääkö kukaan??

• Softmicro

Kyseessä näyttää olevan niin uusi malli, ettei tavallisella kuluttajalla ole vielä tietoa tästä. Oletko "alan miehiä" vai mistä sait 3310:n käyttöösi?

• Anonyymi

Äly puhelin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe