Onko täysin kelvoton?

James

Oon tuossa pyörää vaihtamassa,,, onko tämä hyyvä peli. zzr 1400 abs:lla . On semmoinen mielikuva kawasta että kuskin pitää osata muutakin kuin katsoa oljy tikkua. Eli tarviiko ruuvata jatkuvasti? Kyse on melkein uudesta pyörästä, kawalla en ole aikaisemmin ajellut voiko sitä verrata 1100 xx tai busaan joilla olen testi lenkin tehnyt xx on ollut pari vuotta itselläni. Kertoilkaapa omianne kommenteja 1400 zzr:tä , mitä pitää tarkistaa kun käytettyä ostaa.

2

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä huonompiakin

      Olen ajanut pari vuotta zzr:llä,enkä ole huomannut vielä mitään vikoja. Jos nyt on sanottava jotain negatiivista,niin tehtaan säädöillä on vääntökäyrässä notkahdus 3000 ja 4000 välillä. Jos päätät hankkia kawan,niin kannattaa käydä sepällä ajamassa uusi ohjelma sisään,ei maksa paljon. Kun käyt koeajolla,niin huomaat kyllä,että tuossa 7 tonnin jälkeen moottori antaa oikean muulinpotkun ja sitten mennään!! Itse pyörän ajettavuus on todella hyvä,on nopea ja tunnokas ohjaus ja huippu jarrut. Yleensä etujousitus on säädetty liian löysäksi,mutta sen voi jokainen säätää helposti itselleen sopivaksi. Olen ajanut noilla kaikilla mainitsemillasi pyörillä,mutta muita arvostelematta zzr on ainakin mulle sopivin. Ps. ei tavitse katsoa edes öljytikkua....siinä on lasiaukko.

      • palautetta.

        Hieno vastausviesti. Yleesä kulee vaan avautumista. Itsellänikin on 1994 vuoden zx, mutta siinä oli kyllä laittoa. Edellinen omistaja kun ei muuta osannut ja halunnut kuin öljyt vaihtaa.. Teknisesti pyörä (zzr) on huippu. Todella hyvä ajaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe