with anthony de mello Prayer Guide.
Recall your favorite sentense on Jesus from the new testament .Reapeat it to yourself imagine Jesus standing in front of you...
Tähän malliin se tony opettaa kotisivuillaan veljensä kanssa.Arvasin tämän ,mutta otin nyt kuitenkin selvää ,kuin tästä puhutaan niin paljon täällä .
Kommentoikaa miten tämä poikkeaa esin jehovan todistajen vastaavista rukous oppaista.Taaskaan en lukenut kuin tähän saakka.
Anthony de mello
A video program
1
441
Vastaukset
- IltaaIltaa
Nyt et keskity olennaiseen. Kyse oli edelleen nimenomaan siitä kirjasta. En tiedä mitä mieltä De Mello olisi tuosta nettisivusta, enkä saakaan tietää kun kaveri kuoli 20 vuotta sitten, mutta onko sillä väliä muutenkaan.
Kyse ei tässä nyt ole että uskoiko De Mello jumalaan vai ei vaan kyse on siitä että hän kirjotti mielestäni (ja näköjään monen muunkin mielestä) mielenkiintoisen kirjan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711