Terve mitens on tämä sachsin dirty devil ? Laatu merkki ainakin näyttää olevan , ja kohtuu hintainen . 1600€ toimituskulut , 4 tahti ... Mitä mieltä te olette ? Kellään ollut tätä mopoa ?
Sachs Dirty Devil 50cc
10
2305
Vastaukset
- werwe
Voi olla laatumerkki, mutta Kiinassapa se valmistus on, vrt. Solifer.
- soliferiaaaaaaaa
Solikat on ainankin ihan eri tasoo kun vaikka kinkut tai samut, jos ostaa kiina mopon nii kandee ostaa solikka/skytari.
- sac
hitot se missään kiinassa oo valmistettu
- TavEZ
sac kirjoitti:
hitot se missään kiinassa oo valmistettu
Osat valmistettu Italiassa ja koottu Kiinassa kuulemma : D
- masai97
soliferiaaaaaaaa kirjoitti:
Solikat on ainankin ihan eri tasoo kun vaikka kinkut tai samut, jos ostaa kiina mopon nii kandee ostaa solikka/skytari.
skytari looolz :d
- ojkaf
TavEZ kirjoitti:
Osat valmistettu Italiassa ja koottu Kiinassa kuulemma : D
toisin päin
- masai97
no lähes kaikki kootaan nykyään siellä niin ei mitään ihmeellistä itekki olisin ostamassa samaa mopoo (bullet 50cc) tai jos on hyvä kuntoinen käytettynä dirty devil niin seki käy :) mut öö mottorista tuli mieleen että onko siinä se sachsin oma moottori vai mankin? olis kiva tietää ku eiks se mankin oma oo aika laiska..? niin tietää että tarviiko ruveta säätää paljoo vai vähä? mollemmat moottorithan on hyvä laatusia se mankin on kai vähä laiskempi ku oon jostaki kattonu että menee vakiona 45 ja jostain muualta menee kuulemma vakiona 50-55 niin se moottori on vissi vaihtunu jossain kohtaa mankin omasta sachin tai toisin päin...
- Hur dur
Se on aina kopio kone kiinalaisissa tai vastaavissa kun niitä valmistetaan lisensseillä.
- masai97
juu ...
- tony123
tere mistä löytyis halpoja sachs devil varaosii??
linkatkaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu685708Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274717Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182956- 1772357
- 172016
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1601987- 1011460
- 681174
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171146Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038