Mihin vien liikkeeseen korjattavaksi stereot kun sen johtoon tuli reikä?! Ei kai sitä tehtaalle asti tarvitse lähettää takaisin? :DD
tyhmä kysymys....
7
1067
Vastaukset
- viisas.
mitään haittaa.
- sama tyhmä..
Se reikä on siis ihan sellanen et ne johdot sieltä sisältä on poikki. Enkä todellakaan ala mitään tee-se-itse-korjauksia tekemään!
- joudut heittään roskiin
sama tyhmä.. kirjoitti:
Se reikä on siis ihan sellanen et ne johdot sieltä sisältä on poikki. Enkä todellakaan ala mitään tee-se-itse-korjauksia tekemään!
ja ostaan uuden.
myöskin ihan talonpoikaisjärki ja oma ajattelu olisi suotava ottaa haltuun.
- mitään rajaa?
Kai se tämäkin kysymys on ihan vakavassa mielessä esitetty???!!!
Tehtaat eivät yleensä korjaa viallisia tuotteita. Ne valmistavat uusia. Korjauksia tekevät korjaamot.
Esim. kenkiä korjataan jalkinekorjaamossa eli suutarissa. Kelloja korjaa kelloseppä.
Autoja korjataan autokorjaamoissa.
Elektronisia laitteita, kuten stereoita, korjataan - yllätys, yllätys - elektroniikkakorjaamossa tai -huollossa. Kirjoitapa Googleen hakusanoiksi "elektroniikkahuolto" ja kotipaikkakuntasi nimi ja katso mitä löytyy.
Vanhanaikaisen paperisen puhelinluettelon keltaiset sivut on toinen oiva paikka etsiä.- kannata
moiseen ryhtyä.
olisi kysyjä edes vaivautunut kertomaan mistä johdosta on kyse.
nää on niin näitä.
- tehtaalle
Paikkaa reikä purukumilla!
- kiireesti
ja uutta suoleen,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418