Kertokaas miten saan oiken puoleisen takaoven auki kun ei aukea kahvasta eikä sisäpuolelta. Auto on Vectra 2,0 16v -97 onko vaikea homma vaihtaa jakoremmi itte?
Vegtran
3
371
Vastaukset
- Lukittu ovi
Se apparin ovi ensin auki, ja sieltä käsin heiluttelet takaoven saranapuolen välissä olevaa haitarikumia, tai pikemminkin piuhanippua sen sisässä. koitat välillä keskuslukkoa kiinni, ja avata uudestaan.
Toista sama homma jos ei ekalla osumalla tärppää.
Itsellä ainkin tuo homma toimi. B veccu heikko kohta tuo, eli piuhat murtuu ajan myötä. Ja kun oven auki saat, niin kannattaa katsoa se piuha nippu, ja eheyttää vaikka tinaamalla ja kutistesukalla eristämällä rikkoutunut piuha.
Siis tuo halvin huolto konsti.
Molemmin puolin kannattaa tarkastaa sama takasista, sillä alkaa 99% varmuudella oikutella myös se toinen ovi jossain välissä.
Onnea yritykseen, ja kertoile toimiko vinkki.- moni on kehunut
ja tällaistahan se on.... Olisihan se liikaa vaadittu että laatu merkissä ovet aukenisivat
- Lukot
Ei toimi tuo konsti. Virta tulee lukolle asti eli on itse laite rikki, sain ovipahvin irti oven ollessa kiinni ja katsoin kynällä että tulee virta kun käyttää keskuslukkoa. Kiitos vinkistä ei vain tälläkertaa pelittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939