kelloja ensi yönä tunti eteenpäin.
Kesäaika alkaa..
20
727
Vastaukset
- kun on
aamu-uninen ja joutuu nousemaan tuntia aikaisemmin ja myös aikaisemmin nukkumaan.
- nouset
klo 11 vaikka kello on 10 kesäaikaa.
Ajattelet että se on normaaliaikaan klo 10. Niin mä aion tehdä:)) - kymmeneltä ja
nouset kirjoitti:
klo 11 vaikka kello on 10 kesäaikaa.
Ajattelet että se on normaaliaikaan klo 10. Niin mä aion tehdä:))aattelet että se on yheksän talviaikaa...ei siinä sen kummempaa!
Tietysti aamulla on hankalampaa, mutta ei illalla tarvi mennä sen aikasempaan nukkumaan kuin tavallisestikaan, eli siis normaaliaikaan!
Jos olet mennyt nukkumaan kymmeneltä, niin menet nyt nukkumaan yheltätoista.
Se on talviaikaa klo 22.00
sais lopettaa koko typeryyden! - kun nytten
kymmeneltä ja kirjoitti:
aattelet että se on yheksän talviaikaa...ei siinä sen kummempaa!
Tietysti aamulla on hankalampaa, mutta ei illalla tarvi mennä sen aikasempaan nukkumaan kuin tavallisestikaan, eli siis normaaliaikaan!
Jos olet mennyt nukkumaan kymmeneltä, niin menet nyt nukkumaan yheltätoista.
Se on talviaikaa klo 22.00
sais lopettaa koko typeryyden!kello illalla näyttää 23.00 niin oikeesti menet klo 22.00 nukkumaan. Kuka nyt kympin uutisten aikaan halua nukkumaan:)
- tarkoitettiin!
kun nytten kirjoitti:
kello illalla näyttää 23.00 niin oikeesti menet klo 22.00 nukkumaan. Kuka nyt kympin uutisten aikaan halua nukkumaan:)
Eli ajattelet koko sen ajan,mitä kello on oikeasti...ja kympin uutiset on huuhaata...mitään oikeita uutisia ole muita kuin puol ysiltä ykköseltä.
Nii ja kello on ny oikeesti noin varttia vaille kaheksan! - on meillä
tarkoitettiin! kirjoitti:
Eli ajattelet koko sen ajan,mitä kello on oikeasti...ja kympin uutiset on huuhaata...mitään oikeita uutisia ole muita kuin puol ysiltä ykköseltä.
Nii ja kello on ny oikeesti noin varttia vaille kaheksan!hauska täti tuo täti monika, kun hän menee torille ..........
Nouseppas uudestaan ylös:)
- Sinimarjanen
nyt sitten se lyhennetty viikonloppu:)
Aamulla silmät sikkurassa ylös vuoteesta, kun on vielä pimeää:) - Atzshii
aikoinaan siirryttiin ylipäätänsä kesäaikaan?
- Sinimarjanen
että lentoliikenteen, siis kansainvälisen ja liikemaailman juttuihin jotenkin sen liitän.
- Työaamu
Sinimarjanen kirjoitti:
että lentoliikenteen, siis kansainvälisen ja liikemaailman juttuihin jotenkin sen liitän.
että kun kello (talviaikaa) on nyt 23.52, minun pitäisi siirtää kello 0.52 että se olisi kesäajassa.
Olen täyspäinen ihminen, mutta jotkut jutut on minulle vaikeita. Kuten tämä kesäaika. - muutetaan
Työaamu kirjoitti:
että kun kello (talviaikaa) on nyt 23.52, minun pitäisi siirtää kello 0.52 että se olisi kesäajassa.
Olen täyspäinen ihminen, mutta jotkut jutut on minulle vaikeita. Kuten tämä kesäaika.aina kesää kohti, eli keväällä eteenpäin, syksyllä taaksepäin.
Varma on niin. - Atzshii
Sinimarjanen kirjoitti:
talouteen, sähköön,
Nyt on huomattu, että siitä enemmän haittaa kuin hyötyä.mm.lehmät, joita lypsetään tiettynä aikana antavat tämän kellon siirron takia vähemmän maitoa noin viikon verran ennekuin tottuvat uuteen aikatauluun.
-ihmiset stressaantuvat enemmän, junat joko seisovat jossain tai yrittävät kiinni aikaa etc kakenlaista hämminkiä.
-yrittävät nyt neuvotella takaisin niin ettei tarvitsisi muuttaa aikaa eu-alueella. - Atzshii
Työaamu kirjoitti:
Olen täyspäinen ihminen, mutta jotkut jutut on minulle vaikeita. Kuten tämä kesäaika.olipa kevät tai syksy eli niinkuin alapuolella sanotaan "aina kesää kohden olipa kevät tai syksy".
- pirre-tyttö ja kurre
tälle palstalle.. Se on jännä katsoa kun joku on kirjoittanut kommentteja ihan minusta itsestäni.. Oikein kiva..
Olisit kysynyt ja soittanut vaikka minulle.. olenko kirjoittamassa niitä viestejä vai en.. Ennen kuin alat parjaamaan ihmisiä ihan julkisesti.. Mitä pahaa minä sulle oon tehnyt.. en yhtään mitään.. Olen vain aikeissa siirtää kellon viisareita tunnilla eteenpäin, ihan oikeesti. Mulla on samanlainen elämisen oikeus kellä tahansa muullakin tässä yhteiskunnassa.. Enkä tykkää siitä että selan takana puhutaan ja supistaan asioista.. voi kertoa mulle henkilökohtaisesti.. Tuollaisesta en yksinkertaisesti pidä.- kasviksen nenääs vedit?
En ymmärrä!
Kukaan sua oo kiusannu! - samanlainen viesti
mutta eri ketjussa,ookkohan noussut väärällä jalalla ylös?
- joutava kitinä
samanlainen viesti kirjoitti:
mutta eri ketjussa,ookkohan noussut väärällä jalalla ylös?
ja ruikutus!
- =--::---:::.-=
Vuorokausirytmi ollut sekasin jo aikoja, valon muuttuminen.
Jeejee, kiva valvoa.
=DW= - pääsemme
aikakapselissa tekemään aikamatkan ja "takana loistava tulevaisuus:)
Vieläkö keksisimme sen ikiliikkujan tänne? Heräsin just.. niin se kesäaikakin sitten alkoi..
Eilen illalla oon viimeksi tänne kirjoittanut.. ihan aikuisten oikeasti.. Kurre.. kukahan tuo.. se voi olla ihminen tai eläin.. eikös näin vain olekkin.. sukunimenä voi olla kurrekin.. vai mitä ootte mieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840