Homeaway.fi ???

Hmmm...

Ollaan lähdössä ens vuoden helmikuussa Samuille, ja porukkamme koosta johtuen ollaan tultu siihen tulokseen, että tulee meille edullisemmaksi vuokrata paikan päältä jonkun sortin "villa" ja ottaa sitten lennot erikseen.

Jotenka, kysymys kuuluu siis, että onko joku mahdollisesti vuokrannut loma-asuntoa Homeaway.fi:n kautta??
Onko se toimiva ja luotettava reitti asunnon vuokraamiseen??

6

1987

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun64

Meidän perhe oli ainakin tyytyväinen home awayn kautta vuokraamiseen. Olimme huhtikuussa Kanarialla playa del inglesissä. Etsimme eri vaihtoehtoja home awayn kautta ja laitoin meiliä ja sain lisätietoa. Järjestivät meille jopa lentokentältä kuljetuksen. Meitä oli 2 aikuista ja 2 lasta. Huoneisto oli tilava ja siisti. Siivooja kävi päivittäin. Maksun maksoimme paikan päällä ja oli tosi ystävällistä palvelua. Meidän perhe ainakin jatkossa käyttää home awayn mahdollisuutta ja rahaa säästyy, jos itse ottaa lennot. Lisäksi paljon mukavampi olla omalla altaalla ja terassilla tai pihalla kuin hotellihuoneessa. Toivottavasti löydätte haluamanne

• parasta!

Kyllä voin suositella homeawayn kautta vuokrattua asuntoa! Itse olemme jo neljä kertaa vuokranneet ympäri maailmaa ja aina on ollut positiivinen yllätys! Maksun on saanut maksaa osan paikan päällä tai miten haluaa! Topten suosittelut!

• Ikävä Egyptiin

Onko kokemusta Hurghadan Homeaway-vuokrauspalvelusta? Ollaan nelihenkinen perhe ja tekis mieli kokeilla sitäkin vaihtoehtoa...

• 4Beer

En tiedä mistä johtuu, mutta noitten homeawayn hinnat kaikille kämpille on ihan pilvissä. Varmaan toimii ja jos on ylimääräistä fyrkkaa niin OK.

Ite oon hankkinut noi villat ihan muuta kautta. Viimeisen neljän vuoden aikana on ollut huvilaa/Villaa (kaikissa oma pool) Provencessa, Toscanassa, Aruballa ja Thaimaassa Samuilla. Toi viimeinen jossa nyt just oon on huvilana hyvä, mutta Samui mun mielestä paikkana aika syvältä.

• liteev

Minkälainen on huvila samuilla ja mitä kautta vuokrattu?

• 4beer
        liteev kirjoitti:

Minkälainen on huvila samuilla ja mitä kautta vuokrattu?

No nyt oon täällä:
        http://www.kohsamuiland.com/SamuiLuxuryRentals/SamranGardens/Rentals.aspx

Otin yhteyttä sähköpostilla ja maksoin sit vasta paikanpäällä käteisellä tuon vuokran, kun olin villan ekana nähnyt. Olisi voinut maksaa myös esim PayPalin kautta. Kuitti tietenkin tuli maksusta, mutta esim mitään takuumaksua en joutunut antamaan. Ilmainen internet ja satelliittikanavat, mut sähkö ja vesi maksaa erikseen. Mulla siis kahden kuukauden vuokraus.

Ens kuussa sit oma kämppä Phuketista, toivottavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      738
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      666
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      48
      571
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      461
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe