Homeaway.fi ???

Hmmm...

Ollaan lähdössä ens vuoden helmikuussa Samuille, ja porukkamme koosta johtuen ollaan tultu siihen tulokseen, että tulee meille edullisemmaksi vuokrata paikan päältä jonkun sortin "villa" ja ottaa sitten lennot erikseen.

Jotenka, kysymys kuuluu siis, että onko joku mahdollisesti vuokrannut loma-asuntoa Homeaway.fi:n kautta??
Onko se toimiva ja luotettava reitti asunnon vuokraamiseen??

6

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun64

      Meidän perhe oli ainakin tyytyväinen home awayn kautta vuokraamiseen. Olimme huhtikuussa Kanarialla playa del inglesissä. Etsimme eri vaihtoehtoja home awayn kautta ja laitoin meiliä ja sain lisätietoa. Järjestivät meille jopa lentokentältä kuljetuksen. Meitä oli 2 aikuista ja 2 lasta. Huoneisto oli tilava ja siisti. Siivooja kävi päivittäin. Maksun maksoimme paikan päällä ja oli tosi ystävällistä palvelua. Meidän perhe ainakin jatkossa käyttää home awayn mahdollisuutta ja rahaa säästyy, jos itse ottaa lennot. Lisäksi paljon mukavampi olla omalla altaalla ja terassilla tai pihalla kuin hotellihuoneessa. Toivottavasti löydätte haluamanne

    • parasta!

      Kyllä voin suositella homeawayn kautta vuokrattua asuntoa! Itse olemme jo neljä kertaa vuokranneet ympäri maailmaa ja aina on ollut positiivinen yllätys! Maksun on saanut maksaa osan paikan päällä tai miten haluaa! Topten suosittelut!

      • Ikävä Egyptiin

        Onko kokemusta Hurghadan Homeaway-vuokrauspalvelusta? Ollaan nelihenkinen perhe ja tekis mieli kokeilla sitäkin vaihtoehtoa...


    • 4Beer

      En tiedä mistä johtuu, mutta noitten homeawayn hinnat kaikille kämpille on ihan pilvissä. Varmaan toimii ja jos on ylimääräistä fyrkkaa niin OK.

      Ite oon hankkinut noi villat ihan muuta kautta. Viimeisen neljän vuoden aikana on ollut huvilaa/Villaa (kaikissa oma pool) Provencessa, Toscanassa, Aruballa ja Thaimaassa Samuilla. Toi viimeinen jossa nyt just oon on huvilana hyvä, mutta Samui mun mielestä paikkana aika syvältä.

      • liteev

        Minkälainen on huvila samuilla ja mitä kautta vuokrattu?


      • 4beer
        liteev kirjoitti:

        Minkälainen on huvila samuilla ja mitä kautta vuokrattu?

        No nyt oon täällä:
        http://www.kohsamuiland.com/SamuiLuxuryRentals/SamranGardens/Rentals.aspx

        Otin yhteyttä sähköpostilla ja maksoin sit vasta paikanpäällä käteisellä tuon vuokran, kun olin villan ekana nähnyt. Olisi voinut maksaa myös esim PayPalin kautta. Kuitti tietenkin tuli maksusta, mutta esim mitään takuumaksua en joutunut antamaan. Ilmainen internet ja satelliittikanavat, mut sähkö ja vesi maksaa erikseen. Mulla siis kahden kuukauden vuokraus.

        Ens kuussa sit oma kämppä Phuketista, toivottavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe