Elvikseen liittyvät omituisuudet,kuoliko -77 vai lavastettiinko kuolema jne..
Olen lueskellut ja katsellut lähes kaiken dokkari materiaalin mitä käsiini olen saanut,havainut paljon ristiriitaisuuksia milloin kenenkin kertomuksista,kieltämättä ensiksi mieleeni tuli että jotain todella salaillaan?
Kun vaikkapa katselee tai lukee Espositon muisteloita kuninkaasta kertomukset vaihtuvat aina kyseiseen tilanteeseen sopiviksi jne.
Maalaisjärjellä kuitenkin päättelemällä olen tullut johtopäätökseeni että Elvis todella kuoli -77 ,liian nuorena mutta sairaana miehenä.
Ainoa asia joka edelleen vaikuttaa siihen että asiat tuntuvat epäaidoilta on RAHA,Elvis myy edelleen ja hänellä tehdään rahaa edelleen.
Mitä enemmän asiasta puhutaan sen paremmin raha virtaa kuninkaan lähipiirille.
Tämä lausahdus joka kertoo enemmän kuin tuhat sanaa(mikäli se on totta) siitä että rahasta tehdään mitä vain ,Managerin Parkerin ensimmäiset sanat kun hänelle puhelimitse kerrottiin Elviksen kuolleen kuuluivat olleen " tämä ei muuta mitään,minulle kuuluu silti 50%."
Kiemurat ja totuudet
Ypäjän elvis
1
171
Vastaukset
- pablo83
lausunto parkerilta..parker muuten oli hautajaisissa ihan arkivaatteissa..joka on musta kyl aika outoa..mä myös olen lukenut kirjat ja kattonut niitä dokkareita kertomukset tosiaan vaihtelee hyvin paljon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882