Okt-talomalli jossa on ph,s,khh eli märkätilat kokonaan erillään muista tiloista?
Vastaukset 4
- vastaus on tämä
sellaiseksi suunniteltu.
- Niinku...
Harvemmin noita tiloja olohuoneessa näkee, aina ne on erillään muista tiloista. Tarkentaisitko hieman kysymystäsi? Haluatko siis kokonaan erillisen saunarakennuksen vai mitä?
- alkuperäinen..
Ajatus on että olen jollain talovalmistajalla nähnyt mallin jossa on kosteat tilat erillään asuintiloista ja muistaakseni saman katon alla. Ei siis mitään pihasaunahässäkkää vaan fiksusti suunniteltu asuintilojen yhteyteen. Oliko sitten joku puolilämmin tila välissä niin en muista.
Tarkoitus minimoida kaikki vesiläträys tiloissa joissa ollaan ja asutaan 95% ajasta tällä ratkaisulla. - Arkkivaari
alkuperäinen.. kirjoitti:
Ajatus on että olen jollain talovalmistajalla nähnyt mallin jossa on kosteat tilat erillään asuintiloista ja muistaakseni saman katon alla. Ei siis mitään pihasaunahässäkkää vaan fiksusti suunniteltu asuintilojen yhteyteen. Oliko sitten joku puolilämmin tila välissä niin en muista.
Tarkoitus minimoida kaikki vesiläträys tiloissa joissa ollaan ja asutaan 95% ajasta tällä ratkaisulla.Hyvä ajatus.
On vain sen verran harvinainen, että juuri sinun tontillesi ja sinun tilaohjelmallasi
ei taida valmiita talotehtaiden tyyppejä löytyä.
Mutta saahan tuollaisen suunnitteluttamalla.
Pääset sitten valitsemaan talotehtaista valmiiden suunnitelmien perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561