missä maassa sijaitsee kaupunki : sagnaknignok
kuka tietää
9
413
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
ihan peukaloisenretkiltä. =))))
- Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
laitoin sulle viestin gallerian kautta.
Kävin vastaan! =)
sanoisin "kiinassa" olenko oikeessa???
Suomessa ja takaperin kirjoitettuna KONGINKANGAS
- Tosin olen
majorica kirjoitti:
olisithan nyt voinut toisten pikkusen arvailla ennenkun paljastit :-((((
Ajatellut islantia jo viikon. Viime viikolla päähäni pälkähti viettää kesä islannissa. Kuukausi vaeltaen ja telttailen, Jäätikköjä, kuunia lähteitä, kaikenlaista geologista kiinnostuksen aihetta. Teltta lähteen lähistölle ja terveellisiä mineraalikylpyjä geotermisessä kuumuudessa. Päivämatkan päässä voisi olla hotelli, jossa ylvästellä alkukantaisesta elämäntavasta grogilasin ääressä. Ja lampaita eritavoin valmisteltuina, välipaloiksi turskaa jäkäläkastikkeessa.
Voisi pitää pitkänlaisen loman, puolet pohjoisessa ja loput etelämerellä. Talvi oli töiden puolesta rikkonainen sattuneesta syystä ja kesällä olisi pakko patikoida itsensä kuntoon. Tosin olen kirjoitti:
Ajatellut islantia jo viikon. Viime viikolla päähäni pälkähti viettää kesä islannissa. Kuukausi vaeltaen ja telttailen, Jäätikköjä, kuunia lähteitä, kaikenlaista geologista kiinnostuksen aihetta. Teltta lähteen lähistölle ja terveellisiä mineraalikylpyjä geotermisessä kuumuudessa. Päivämatkan päässä voisi olla hotelli, jossa ylvästellä alkukantaisesta elämäntavasta grogilasin ääressä. Ja lampaita eritavoin valmisteltuina, välipaloiksi turskaa jäkäläkastikkeessa.
Voisi pitää pitkänlaisen loman, puolet pohjoisessa ja loput etelämerellä. Talvi oli töiden puolesta rikkonainen sattuneesta syystä ja kesällä olisi pakko patikoida itsensä kuntoon.tuli minullekin mieleen tuosta sanasta! :D
Vai turskaa jäkäläkastikkeessa. Tssiiiisus! #-) Mutta Islantiin olisi ihana päästä. Lähteä semmoiselle vaellukselle islanninhevosen selässä ja ottaa välillä lämmin kylpy. Voi vitsi, se olisi unelmaloma.
- pursota
imuos nimisessä maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91732- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63874Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli209844Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653