voi tehdä vaatteiden kaavoja ja mistä mahdollisesti vois löytää vaikka kokeiluversion edes.
Millä
3
682
Vastaukset
Googleta sellainen ku Patternmaker, se on yksi kaavaohjelma. En tiedä onko kuin vaikea käyttää. Itse olen käyttänyt Grafis- ohjelmaa opiskeluaikana ja se oli sinänsä helppo. Mutta luulen että näillä ohjelmilla voi tehdä vain peruskaavoja että jos haluat itse suunnitella vaatteesi ja tehdä kaavat niin silloin joudut kyllä käsin piirtämään ja muokkaamaan peruskaavoja.
En tosin ole ammattilainen, mutta en tiedä yhtään varsinaísta versiota, jolla voisi ilmaiseksi kokeilla kaavanpiirtämistä.
Itse olen ostanut joskus PatternMaker-makron, eikä se niin mukava ollut käyttää. Ja tuollainen piirto-ohjelma vaatii sekin jonkilaista kaavojen tekemisen osaamista. Ja kun kaavan tulostaa luonnolliseen kokoon, kotikäyttäjän tavallisella A4-kokoisia arkkeja tulostavalla laitteella saa ison nipun paperia, jota sitten joutuu liimailemaan kasaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104