Oliko niin, että Cobainin vaimo Love tapatti miehensä? Tosin jos mies oli vetäny 7 vuotiaasta huumeita ni ei ihme jos pimahtaa. Toisaalta helppo lavastaa itsari.
Oma veikkaukseni on, että ottanu jälleen tuhdin annoksen heroiinia ja siinä pöllyssä ajatellu sit päättää päivänsä. Aineissa kun ei kovin järkevästi ajattele ja jos ottanu ison annoksen niinku veriarvot näytti. Tosin se, että siinä oli kolminkertasesti tappava annos tarkottaa ihmistä joka ei ole vetänyt ennen huumeita. Kurtin toleranssi oli kunnon narkkarin luokkaa 20 vuoden kokemuksella.
Kurt Cobain
4
276
Vastaukset
- tyttö.
LOL
- lirvahtanut
väärään "holeen" (Courney Loven bändi;)
Kokeile keskustella tästä sinänsä mielenkiintoisesta aiheesta tuolla rock-palstalla tai yleiset artistit, koska Nirvanalla ja/tai Cobainilla ei ole omaa palstaa.
Höpö höpö muuten tolle että Kurtsu olis vetäny 7-vuotiaasta huumeita;D. Joskus teininä aloitti marin pössyttelyn ja hepoon ja kokkeliin siirtyi vasta 90-luvulla. Heroiiniin todennäköisesti vasta Loven tavattuaan, näin ainakin kaikki oikeasti Cobainin tunteneet väittävät.- Rocker..
Kirjassa Kurtista kyllä sanotaan, että rupes vetään amfetamiinia ja rauhottavia seitsemänvuotiaana ja kaikki lähimmätkin tutut sanoo sen aiheuttaneen koko loppulämäksi käsityksen, että kaikki voi ´hoitaa´pillereillä. Nämä oli siislääkärin määräämiä lääkkeitä, mutta samaa kamaa ja aiheuttaa saman riippuvuuden. Myöhemmin sit osannu vatsakipujaan hoitaa muutku kaikilla mahdollisilla huumeilla.
- vaan itselles;D
Rocker.. kirjoitti:
Kirjassa Kurtista kyllä sanotaan, että rupes vetään amfetamiinia ja rauhottavia seitsemänvuotiaana ja kaikki lähimmätkin tutut sanoo sen aiheuttaneen koko loppulämäksi käsityksen, että kaikki voi ´hoitaa´pillereillä. Nämä oli siislääkärin määräämiä lääkkeitä, mutta samaa kamaa ja aiheuttaa saman riippuvuuden. Myöhemmin sit osannu vatsakipujaan hoitaa muutku kaikilla mahdollisilla huumeilla.
ei se todellakaan ruvennut "vetämään" mitään aineita 7 vuotiaana, vaan sen vanhemmat antoivat reseptilääkettä lääkärin ohjeen mukaan.
Itse Kurt aloitti hassiksen tai marin käytön joskus teininä. samoin taisi vedellä jotain happoa Novoselicin kanssa. Kurt tykkäs kyllä enemmän huumeista kun brenkusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357