El Tukan

Piipar

Mitä mieltä aurinkomatkojen El Tukan hotellista ? Millainen oli täysihoito ?

5

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menossa

siis milloin olet menossa? itsellä sama kohde 6.12, ja samoin oisin kiinnostunut hotellista sekä muutenkin paikasta

• Levoton Tuhkimo

El Tukan hotelli sijaitsee ihan Carmenin keskustassa kävelykadun varrella. Hotelli koostuu useammasta rakennuksesta. Rannalle on pieni kävely ja Tukanin rantatuolit ovat toisen hotellin alueella. Ko. tuolit menevät aikaisin aamulla, kun niitä ei ole riittävästi kaikille haluajille. Meillä oli tosi suuri huone ja ihana suuri parveke. Mitään ei kadonnut ja tavarat saivat olla rauhassa. Hotellin ruoka alkaa tökkimään aika pian, koska se on lähes aina samanlaista. Carmen on täynnä ihania pieniä ravintoloita/baareja ja niissä ruoka on hyvää ja edullista. Kaksi katua ylös keskustasta löytyy paikallisten ruokailupaikkoja, joissa hintataso on uskomattoman halpa. Carmenista kantsii mennä lautalla käymään myös Cozumelilla ja sukeltaa siellä jos ko. harrastus kuuluu lajeihisi. Retket on ihan kivoja, vaikka esim. uudelle ihmeelle Chichén Itzáan. Vaikka matka kestääkin useamman tunnin perillä on paljon nähtävää ja tietty ostettavaa. En tiedä teidän ikäänne, mutta myös Xel-Han tai Xcaretin vesipuistot kaikkinensa kannattaa käydä katsomassa. Olen itse käynyt Meksikossa useita kertoja ja pidän paikan fiiliksestä tosi paljon!

• ..ja paikka

eli ollaan lähdössä myös 6.12. Meitä on kaksi naista lähdössä. Porukalla voisi olla mukavampaa tehdä mm. retkiä paikan päällä.
        Meille eka kerta Meksikossa, joten mielenkiinnolla odotan sinne pääsyä. Näitä palstoja kun lukee, tulee kaikenlaisia arvosteluja paikasta. No, kohta pääsee itse katsomaan, onko lento sen arvoinen =))

• hmmh
        ..ja paikka kirjoitti:

eli ollaan lähdössä myös 6.12. Meitä on kaksi naista lähdössä. Porukalla voisi olla mukavampaa tehdä mm. retkiä paikan päällä.
        Meille eka kerta Meksikossa, joten mielenkiinnolla odotan sinne pääsyä. Näitä palstoja kun lukee, tulee kaikenlaisia arvosteluja paikasta. No, kohta pääsee itse katsomaan, onko lento sen arvoinen =))

on todellakin käymisen arvoinen paikka !! Kaksi kertaa siellä käyneenä (vuoden välein) olen menettänyt Meksikolle sydämeni.Hotelli El Tukan on oikein mukava ja hyvä hotelli ja mikä parasta on se mitä parhaimmalla ja keskeisemmällä paikalla!Rentouttavaa matkaa!!

• sennahoJ
        hmmh kirjoitti:

on todellakin käymisen arvoinen paikka !! Kaksi kertaa siellä käyneenä (vuoden välein) olen menettänyt Meksikolle sydämeni.Hotelli El Tukan on oikein mukava ja hyvä hotelli ja mikä parasta on se mitä parhaimmalla ja keskeisemmällä paikalla!Rentouttavaa matkaa!!

Itse olen ollut kahdesti Meksikossa ja juuri el Tukanissa. Se oli ihan mahtava hotelli. Siinä näki paljon enemmän verrattuna AI-hotelleihin, koska kaupungilla tuli kierreltyä joka ilta etsimässä ruokapaikkaa. Aamupala el Tukanissa oli hyvä, hotelli viihtyisä ja henkilökunta ystävällistä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      372
      2654
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      63
      2110
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1732
    4. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1452
    5. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1407
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1283
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1156
    Aihe