Kun autolla ajaa kylmiltään n. 10 minuuttia, tehot laskee ja pientä viivettä kaasua painaessa ja hiukan töksähtelevää meno. Valo sammuu kun painaa reippaammin kaasua, mutta pitkällä ajomatkalla jää palamaan jatkuvasti ja meno hyytyy max 90 km/h. Kyseessä paljon ajettu 2.0 dti jossa pumppuremontti tehty n. 1,5 v. sitten ja on sen jälkeen toiminut moitteetta. Käytetty opel huollossa jossa ei tarkempaa syytä mittarilla löytynyt.Mistähän pitäisi aloittaa, kun korjaamokäynti tulisi turhan tyyriiksi, aikomus itse ensiksi etsiskellä vikaa ja jos ei selviä, niin sitten ehkä korjauspajalle.
Vectran vikavalo
3
958
Vastaukset
- helposti
Kone paskana, eli vaihdata korjaamolla kone, niin valo sammuu.
- Vectrassa
Löytyikö ongelmaan korjausta? Mulla nimittäin ihan sama oire
- palaa
Minulla ainakin oli 2,0 dieselissä samanlaisia oireita. Tosin vikakoodina oli
milloin mitäkin. Asia tuli kuntoon kun pari alipaineletkua korjattiin (mustia kovamuovisia), joissa oli reikä.
Korjauksen jälkeen muös vikakoodit hävisivät. Jäljelle jäi vain ongelma, joka
ilmenee, kun auto seisoo pitempään esim. yön yli. Tämän jälkeen käyntiinlähtö
on huonoa. Pitkän starttauksen jälkeen yleensä lähtee käyntiin. Itse epäilen
pientä ilmavuotoa polttoainejärjestelmässä. Onnkohan muilla ollut samankaltaisia
ongelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683199
- 2002811
- 222628
- 492598
- 202466
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412315Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101753Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241707- 371570
- 181426