Kun autolla ajaa kylmiltään n. 10 minuuttia, tehot laskee ja pientä viivettä kaasua painaessa ja hiukan töksähtelevää meno. Valo sammuu kun painaa reippaammin kaasua, mutta pitkällä ajomatkalla jää palamaan jatkuvasti ja meno hyytyy max 90 km/h. Kyseessä paljon ajettu 2.0 dti jossa pumppuremontti tehty n. 1,5 v. sitten ja on sen jälkeen toiminut moitteetta. Käytetty opel huollossa jossa ei tarkempaa syytä mittarilla löytynyt.Mistähän pitäisi aloittaa, kun korjaamokäynti tulisi turhan tyyriiksi, aikomus itse ensiksi etsiskellä vikaa ja jos ei selviä, niin sitten ehkä korjauspajalle.
Vectran vikavalo
3
967
Vastaukset
- helposti
Kone paskana, eli vaihdata korjaamolla kone, niin valo sammuu.
- Vectrassa
Löytyikö ongelmaan korjausta? Mulla nimittäin ihan sama oire
- palaa
Minulla ainakin oli 2,0 dieselissä samanlaisia oireita. Tosin vikakoodina oli
milloin mitäkin. Asia tuli kuntoon kun pari alipaineletkua korjattiin (mustia kovamuovisia), joissa oli reikä.
Korjauksen jälkeen muös vikakoodit hävisivät. Jäljelle jäi vain ongelma, joka
ilmenee, kun auto seisoo pitempään esim. yön yli. Tämän jälkeen käyntiinlähtö
on huonoa. Pitkän starttauksen jälkeen yleensä lähtee käyntiin. Itse epäilen
pientä ilmavuotoa polttoainejärjestelmässä. Onnkohan muilla ollut samankaltaisia
ongelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875