Vectran vikavalo

syttyy palamaan

Kun autolla ajaa kylmiltään n. 10 minuuttia, tehot laskee ja pientä viivettä kaasua painaessa ja hiukan töksähtelevää meno. Valo sammuu kun painaa reippaammin kaasua, mutta pitkällä ajomatkalla jää palamaan jatkuvasti ja meno hyytyy max 90 km/h. Kyseessä paljon ajettu 2.0 dti jossa pumppuremontti tehty n. 1,5 v. sitten ja on sen jälkeen toiminut moitteetta. Käytetty opel huollossa jossa ei tarkempaa syytä mittarilla löytynyt.Mistähän pitäisi aloittaa, kun korjaamokäynti tulisi turhan tyyriiksi, aikomus itse ensiksi etsiskellä vikaa ja jos ei selviä, niin sitten ehkä korjauspajalle.

3

1044

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helposti

Kone paskana, eli vaihdata korjaamolla kone, niin valo sammuu.

• Vectrassa

Löytyikö ongelmaan korjausta? Mulla nimittäin ihan sama oire

• palaa

Minulla ainakin oli 2,0 dieselissä samanlaisia oireita. Tosin vikakoodina oli
        milloin mitäkin. Asia tuli kuntoon kun pari alipaineletkua korjattiin (mustia kovamuovisia), joissa oli reikä.
        Korjauksen jälkeen muös vikakoodit hävisivät. Jäljelle jäi vain ongelma, joka
        ilmenee, kun auto seisoo pitempään esim. yön yli. Tämän jälkeen käyntiinlähtö
        on huonoa. Pitkän starttauksen jälkeen yleensä lähtee käyntiin. Itse epäilen
        pientä ilmavuotoa polttoainejärjestelmässä. Onnkohan muilla ollut samankaltaisia
        ongelmia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe