salainen illallinen......

HeRa

Kävin vuonna 1966 suomessa koulua sisäoppilaitoksessa.vanhempani olivat kasvattaneet minut hyvin,mutta ankarasti.en saanut seurustella,käydä kylällä poikien kanssa ja varsinkaan en saanut olla poikien kanssa missään seksuaalisissa tekemisissä.ymmärsin täysin kaiken vaikka olin vasta 15 ja murrosikä painoi päälle olihan se vaikeata,kun omanikäiseni olivat kylällä poikien kanssa,ja suurin osa ystävistäni seurustelivat,pieni osa oli jopa jo harrastanut seksiä.juuri kun täytin kuusitoista sisäoppilaitokseen saapui mielenkiintoinen poika josta halusin ottaa heti seuraavana päivänä kaiken mahdollisen selvää.ulkonäöltään hänessä ei ollut kehumisen varaa.ylipainoa oli todella paljon,kasvot olivat pallon muotoiset,nenä oli kuin hän olisi juossut päin seinää,rasvaiset hiukset ja se karmiva hien ja rasvan sekoitus haju.mutta jotenkin arvelin,että tuossa pojassa oli sitä jotakin.halusin tutustua häneen paremmin.ajttelin mennä juttelemaan hänelle,ettei hän tuntisi oloaan yksinäiseksi ja syrjityksi.kävelin talvipakkasessa lumi narskuen etsien häntä.vihdoin ja viimein näin hänet katon reunalla istumassa ja kiipesin hänen seurakseen.
yritin olla kohtelias ja ja tietysti heti ensimmäiseksi esittelin itseni"moikka!minun nimeni on sanna,mikäs sun nimi on?"poika katsoi pienillä silmillänsä ja esitteli itsensä juhaksi.
selittelin niitä ja näitä,kunnes huomasimme molemmat,että nojasimme toisiimme.tiesin alusta lähtien,että tulisimme toimeen erittäin hyvin.
nostin paitaa ranteen kohdalta sen verran,että huomasin kuinka paljon kello on se oli jo kymmenen.asuntolan valvoja suuttui,kun tulimme niin myöhässä,mutta antoi anteeksi ja päästi meidät iltapesulle sitten nukkumaan.juha vielä kuiskasi korvaan hiljaisella seksikkäällä äänellä
"sanna,huomenna haluan viedä sinut yhteen todella hienoon paikkaan ja vain me kaksi ainoastaan,toivottavsti tulet se olisi minulle todella tärkeää".vastasin juhalle kuiskaten "en halua pettää luottamustasi,joten tulen mielelläni"
juha vielä antoi pienen suukon poskelleni ja sanoi
"sama paikka seitsemän maissa,käykö?"vastasin onnesta hypellen "totta kai!nähdään huomenna" ja annoin hänelle suukon suulle ja hymyilin näteillä valkoisilla hampaillani.juha vastasi hymyilyyn leveästi ja näytti samalla keltaiset ja vinot hampaansa,mutta minua se ei häirinnyt yhtään.olin onnesta sekaisin olin ihastunut ensimmäistä kertaa jopa ehkä rakastunut!yöllä näin märkiä unia minusta ja juhasta heräsin keskellä yötä ja huomasin,että alushousuni olivat aivan märät pimppi nesteistäni.menin vessan lattialle makaamaan otin pikkuhousut pois ja loin pyörittämään sormillani klitorista.se tuntui niin ihanalta käännyin aina sormieni puoleen,kun minua alkoi panettamaan.viimeksi kaksi kuukautta sitten olin tyydyttänyt itseäni,kun olin salaisesti rakastunut penaan.tunsin kuinka valtava kuuma aalto meni kehoni läpi ja sain täydellisen orgasmin.se oli ihanaa!pesin pimppini vedellä ja vaihdoin pikkuhousuni.tunsin vielä kuinka klitorikseni pomppi kuin sydän jyskyttäen.puhtaissa alushousuissani.katsoin kelloa ja se oli 3 yöllä,vielä 6 tuntia niin saisin nähdä juhan ja saisin suudella häntä pienille siroille huulille.heräsin aamusti kahdeksalta kouluun ja en pystynyt keskittymään matikkaan taikka äidinkieleen.onneksi päivä meni nopeasti ja yhtäkkiä huomasin,että kello riensi se oli jo puoli seitsemän.aloin pistämään itseäni kuntoon.vähän ripsiväriä huulipunaa ja poskipunaa.
pistin valkoiset rintaliivit valkoiset aluhousut mustan yksinkertaisen topin ja vain vesirajan peittävän valkoisen hameen.vaikka olikin talvi halusin tehdä häneen edes pienen mahdollisimman vaikutuksen.juha käveli minua vastaan ja halasi. hän oli niin ihanan lämmin.lähdimme kävelemään,kunnes juha sanoi,että paikka oli yllätys.hän kietoi alushousunsa silmieni eteen mitkä haiskahtivat pienesti jollekkin juusto merkille.se oli varmasti ihan normaalia,että murrosikäiset pojat haisivat erikoisille hajuille.
nautin tilanteesta todella paljon.ja tunsin kuinka alapääni alkoi sykkiä ja kostua.olimme näköjään perillä kun juha otti alushousunsa pois silmieni edestä.se oli jonkinmoinen entinen navetta missä olimme.juhalla oli kori kädessänsä mikä täyttyi kaikista mahdollisita herkuista.hän alkoi tyhjentämään koria siellä oli paahtoleipää tee-pusseja,makkaraa,voita ja viimeiseksi nam! kipparijuustoa.en voinut kuvitella että hän oli kaikki minua varten ostanut ja vielä kaikki vaivannäkö.HUH!kukaan ei ollut tehnyt minulle mitään näin ihanaa,kuin juha.aloimme napsimaan leipää ja kipparijuustoa.meidän katseemme kohtasivat monta kertaa,juha tuli lähelleni ja kosketti toista rintaani.tunsin kuinka nännini kovettuivat,ne himosivat,että joku ottaisi heidät suuhunsa.imisi imisi ja imisi.aloimme kiihkeästi suutelemaan,maistoi kipparijuuston suussani.juha näköjään rakasti kippari juuston makua niin kuin minäkin.juha alkoi riisumaan vaatteitani ensimmäiseksi rintaliivini lensivät pois juha imi nännejäni,näykki imi näykki imi.tunsin kuinka mehuani alkoi valua ulos.nännini jäivät rauhaan juha laittoi taas kalsarinsa silmilleni etten nähnyt mitään.tunsin kuinka jotain kylmää pistetiin klitorikseni päälle.se haisi kipparijuustolta annoin juhan tehdä homman loppuun hän söi pillustani kipparijuustoa.se oli aivan ihanaa.hän liikutteli kielellänsä klitoriksen ympäri ja joskus kieli lipoi pilluvakooni.huusin juhalle "tule jo sisälleni tule"kuulin kuinka juha riisui housunsa ja asettui päälleni repäisin hänen kalsarinsa pois silmieni edestä ja katsoin juhan haarojen väliin. hänen penis oli noin 8 senttiä pitkä,mutta minä en välittänyt siitä juha työnsi vain kaksi kertaa sisääni kunnes hermostuin"ei susta ole ollenkaan mihinkään"nousin ylös otin vaatteni katsoin taakseni ja lähdin.juha jäi alastomana navettaan ja popsi vielä viimiset siivut kipparijuustosta. lähdin koulusta melkein saman tien tapahtuneen jälkeen.tulin raskaaksi juhalle ja synnytin lapsen.hän muistuttaa päivä päivältä enemmän juhaa................

2

2184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huora

      säälin sitä lasta jos sitä on oikeesti olemassa!

      • okei

        ikävä kyllä kuulostaa teinin keksimältä tarinalta joka yrittää esittää aikuista, jos näin ei oo niin sori.
        *nauraa* paskamaisen tempun teit, tekopyhä oot..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe