Tämä arvoitus on ikivanha. Se on kulkeutunut sukupolvelta toiselle ja hyvin monet viisaat ja viisastenkerhot ovat yrittäneet keksiä siihen vastausta. Arvoituksesta on tehty monia tulkintoja kuten myös eri vastauksista. On syntynyt jopa erilaisia koulukuntia arvoituksen ympärille.
Ja tässä itse arvoitus:
Jos minä työnnä sormeni sinun pyllyysi, niin onko minulla silloin sormi pyllyssä vai onko sinulla silloin sormi pyllyssä?
Ikivanha arvoitus
Viisasten mies
2
1836
Vastaukset
- Sähkömiesten mies 2
Sormi on ihan helppo, mutta paneppa nenä peppuun, niin suhteellisesti vain toisella on hauskaa, vaikka molemmilla on nenä pepussa. Eli suhteellisuusteoriaa helpoimmillaan.
- Ei menny kauan
Sama se sille, jos sormi on vastakkaisen sukupuolen pyllyssä, mutta se ratkaisee, kumpi sen sitten suuhunsa laittaa.-Se on varma konsti ratkaista, kummalla se oli siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959