hayabusa

ostamassa

oon hankkimassa 05-07 busaa.onks näissä muuta eroa ku vuosimalli ja miks toiset ilmottaa tehoks 128kw ja toiset 131kw.paljoko painaa tankattuna,niissäki eroja.onko tyyppivikoja?auttakaa tyhmää

4

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vuan

      niissä on. Tai tietty eri yksilöiden välillä on aina eroja. Paino tankki täynnä on siellä 260-270kg paikkeilla.
      Tyyppivikoja joihin itse olen törmännyt ovat pyörien laakerit (kannattaa tarkastaa usein) ja luistokytkimen toiminta, joka saattaa aiheuttaa isolla vaihteella ja pienillä nopeuksilla nypytystä vedossa. Vanhempaan malliiin piti myös säädättää ruiskua rikkaammalle alakierroksilla.
      Etujarrut vakiona eivät ole mitenkään loistavat, mutta pelkkä palojen vaihto kuulemma auttaa. Itse vaihdoin levyt ja palat.
      Kytkimen stefat kuluvat, jos siihen ei laita busanistit-sivulla olevan kaverin suojalaippaa. Ketju heittää kakkaa siihen käyttötangolle ja se menee sitten nesteeseen ja kuluttaa stefan= saattaa kytkin lopettaa toimimisen.
      Muuten varsin huoleton peli. AInakin itsellä, tuli ajettua ykköskoppasella yli 70tkm...

    • mukainen ja

      vakuutusmaksuun vaikuttava paino on 250 kiloa ja teho 128 kw.

      Tyyppivikana voisi pitää sitä että kuskin kortti on helposti katkolla.

    • sinä nyt varmaankaan

      tyhmä ole! Asia pitää tietenkin laittaa uudelleen harkintaan jos tuollasen tusinan ostat.

      • väliä sillä

        on onko tusina pyörä jos itseä kiinnostaa kyseinen peli?!?! Voi jeesus kuinka itseään täynnä olevia lapsellisia ihmisiä tääläkin pyörii..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe