oon hankkimassa 05-07 busaa.onks näissä muuta eroa ku vuosimalli ja miks toiset ilmottaa tehoks 128kw ja toiset 131kw.paljoko painaa tankattuna,niissäki eroja.onko tyyppivikoja?auttakaa tyhmää
hayabusa
4
1369
Vastaukset
- mie vuan
niissä on. Tai tietty eri yksilöiden välillä on aina eroja. Paino tankki täynnä on siellä 260-270kg paikkeilla.
Tyyppivikoja joihin itse olen törmännyt ovat pyörien laakerit (kannattaa tarkastaa usein) ja luistokytkimen toiminta, joka saattaa aiheuttaa isolla vaihteella ja pienillä nopeuksilla nypytystä vedossa. Vanhempaan malliiin piti myös säädättää ruiskua rikkaammalle alakierroksilla.
Etujarrut vakiona eivät ole mitenkään loistavat, mutta pelkkä palojen vaihto kuulemma auttaa. Itse vaihdoin levyt ja palat.
Kytkimen stefat kuluvat, jos siihen ei laita busanistit-sivulla olevan kaverin suojalaippaa. Ketju heittää kakkaa siihen käyttötangolle ja se menee sitten nesteeseen ja kuluttaa stefan= saattaa kytkin lopettaa toimimisen.
Muuten varsin huoleton peli. AInakin itsellä, tuli ajettua ykköskoppasella yli 70tkm... - mukainen ja
vakuutusmaksuun vaikuttava paino on 250 kiloa ja teho 128 kw.
Tyyppivikana voisi pitää sitä että kuskin kortti on helposti katkolla. - sinä nyt varmaankaan
tyhmä ole! Asia pitää tietenkin laittaa uudelleen harkintaan jos tuollasen tusinan ostat.
- väliä sillä
on onko tusina pyörä jos itseä kiinnostaa kyseinen peli?!?! Voi jeesus kuinka itseään täynnä olevia lapsellisia ihmisiä tääläkin pyörii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263298
- 751625
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801139Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1461066- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.46893- 61892
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe173881- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785