mulla on suzuki love ja tarvis tietää mikä veto se on? miten sitä voi virittää kun ens kesän pitäs lähtee viivalle eikä se kule kun 45 ja välissä hakkaa 35 vähän aikaa rajotinta vasten. ei se myöskään kiihdymihinkään. onks loveen olemassa tehareita tai muuta kivaa? saaks miltään sivulta teknisiä tietoja kun en ole löytänyt? kiitos vastauksesta!!!!!!
suzuki love
2
1712
Vastaukset
- A.K
Niin oli mullakin, mut nyt olen kasvanut aikoja sitten mopoiän yli. Täytyy myöntää et on aika hankala homma saada sitä kulkemaan paljoa kovempaa. Avasin joskus sen laatikon mikä on takarenkaan vasemmalla puolella. Ketjuvetohan siellä oli, muistaakseni. Mutta aika ainutlaatuisilta osilta vaikutti rattaat sun muut, että tuskin mistään löytyy viritysosia. Jos tuttuja on metalliverstailla niin voikai viritysrattaat työstää. Todella hankala homma ja vaatii taitoa.
Sain kulkemaan omani 55:ä kun viilasin hieman pakoaukkoa suuremmaksi, laitoin toisen pakoputken, kaasaria säädin hieman, vaihdoin takarenkaan hiukan paksumpaan. Lopulta meni pytty palasiksi. Uutta ei huvittanut enää siihen ostaa.
Sulla on aikamoine haaste saada mopo menemään vaikka 60:ä. Voi onnistua mut ei multa.
Jos mä eläisin vanhat ajat uudestaan niin.. virittäisin sitä vain pakoputken ja paksumman renkaan avulla ja ostaisin toisen mopon minkä kanssa kisailisin. - ciao
Lovessa on 2-vaihteinen automaattivaihteisto . Sen välityssuhteen muuttaminen on käytännössä mahdotonta . Erillistä rajoitinta ei Lovessa ole . Loven pakoputki on erittäin tukkoinen , avartamalla sitä ja vaihtamalla suuremman pääsuuttimen kone kiertää paremmin ( n. 55 km/h ). Jos se ei riitä , niin osta PV . Minkäänlaisia viritys tai tarvikevaraosia ei ole saatavana .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952