apua fiat stilo 100 16v actual multi wagon

kevätpeikko

nyt siis vinkkejä 1½ v auto ollu ajossani ja kilometrejä 83000 t eka vuosi kun oli sitätätä vikaa meni vielä deltta auton piikkiin nyt taas uus ongelma ilmoittaa bensa häiriöstä sitten seuraavalla kerralla kun laittaa auton käyntiin ei olekkaan enään vikaa eli tuo satunnaista????auto käytetty huollossa ja just sillä hetkellä ilmoittaa et kaikki ok ...ja v.....onko jollain kokemusta ?kiitos asiallisista vastauksista

6

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stiilosti

      Meikän mw tekee aina silloin tällöin sen, että moottorihäiriö valo syttyy ja sammuu taas kolmen-neljän startin jälkeen ilman sen kummempaa vikaa. Ko viasta ei jää muuta kuin numero vikarekisteriin, mutta sille ei ole olemassa selitystä edes Deltalla. Eikä katsastajakaan siihen reagoi muuten kuin kuittaamalla sen pois, ainakin minulle on käynyt jo niin neljässä katsastuksessa. Ollos huoleti.

      • heippa...kiitos joku joka ties asian ilman hienoja sanoja. samoin tää mun romu tekee samaa oletko huomannu lämpötilojen heittelyssä eroja auton toimivuuden suhteen..esim jos yöllä paljon pakkasta ja päivällä lämpöä silloin tuo mun auto tekee noin ja juu on tankattu tankkia täyteen ja hörpätty joukkoon useaan otteeseen sinoliniakin mut ????sulla ilmeisesti ollut auto jonkin aikaa katsastuksista päätellen ,,mitä muuta on ilmenny :-(


      • stiilosti
        marika.10 kirjoitti:

        heippa...kiitos joku joka ties asian ilman hienoja sanoja. samoin tää mun romu tekee samaa oletko huomannu lämpötilojen heittelyssä eroja auton toimivuuden suhteen..esim jos yöllä paljon pakkasta ja päivällä lämpöä silloin tuo mun auto tekee noin ja juu on tankattu tankkia täyteen ja hörpätty joukkoon useaan otteeseen sinoliniakin mut ????sulla ilmeisesti ollut auto jonkin aikaa katsastuksista päätellen ,,mitä muuta on ilmenny :-(

        Useimmiten liikennevaloihin pysähtyessä ja kone on käynyt tyhjäkäyntiä 10-15 sek. Kyseinen vika ei nykyään enään kiusaa mitenkään, jos valo syttyy niin se syttyy eikä muuta. Lakkasin murehtimasta, kun katsastaja sanoi, että ei löydy listalta eli ei ole yhtään mitään. Ei muuta kuin "hanaa" sanoisi ratakuski. Lämpötilojen vaikutus tuntuu olevan mitätön. Joo, auto on 2004 mallia, muuten peli on toiminut kuin junan vessa eli ei ole tarvinnut muuta kuin bensaa tankkiin. Siis hintansa väärtti. Sinolin käyttö on rahan haaskausta, siis tarpeetonta.


      • Örkthl
        marika.10 kirjoitti:

        heippa...kiitos joku joka ties asian ilman hienoja sanoja. samoin tää mun romu tekee samaa oletko huomannu lämpötilojen heittelyssä eroja auton toimivuuden suhteen..esim jos yöllä paljon pakkasta ja päivällä lämpöä silloin tuo mun auto tekee noin ja juu on tankattu tankkia täyteen ja hörpätty joukkoon useaan otteeseen sinoliniakin mut ????sulla ilmeisesti ollut auto jonkin aikaa katsastuksista päätellen ,,mitä muuta on ilmenny :-(

        sinoliataimuu ta ei kannat laitat tankiin.nykyisetru iskiu koneet eivät vaadi mitään lisäaineita pensan sekaa kannattaa käynnistettäessä kääntä avain virtaasentoon ja odottaa hetki kunnes tulee Chech ok ja sitten vasta startata Tyhjäkäyntiä pari minuuttia ja liikkeelle.

        Omassa tuntui että tarkistusjärjestelmä toimi turhan hätäisesti antaessaan vikailmoituksia. Noista pääsi antamalla tuolle järjestelmälle sen muutaman sekunnin aikaa ennen kaunnistusta


      • Fiatstilo
        Örkthl kirjoitti:

        sinoliataimuu ta ei kannat laitat tankiin.nykyisetru iskiu koneet eivät vaadi mitään lisäaineita pensan sekaa kannattaa käynnistettäessä kääntä avain virtaasentoon ja odottaa hetki kunnes tulee Chech ok ja sitten vasta startata Tyhjäkäyntiä pari minuuttia ja liikkeelle.

        Omassa tuntui että tarkistusjärjestelmä toimi turhan hätäisesti antaessaan vikailmoituksia. Noista pääsi antamalla tuolle järjestelmälle sen muutaman sekunnin aikaa ennen kaunnistusta

        Se on alkoholin väärinkäyttöä.Ammattikoulun opettaja aikoinaan totesi näin.


    • minä taas..,.,.,.,.,.,

      Ainut tapa pitä Fiat kunnossa on ajaa sitä tolkuttoman kovalla kädellä!

      Kierrätä moottoria rajoittimeen asti, niin ei ole ongelmia. Takaan sen usean vuoden kokemuksella Fiatien piiskaamisesta!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      445
      2170
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      220
      1921
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1293
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1261
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1237
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      38
      1084
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe