Eli tuossa tuo otsikossa jo tulikin. Kummat on paremmat?
Meille tulossa kakkonen syyskuun alussa ja kosvati pähkäilen kummat olisi paremmat. Ikäeroo tulee noin 1v10kk.
Kertokaas kokemuksia..
Carena double swing vai jule twin?
3
706
Vastaukset
- ...................
carena ... tukevammat ja hyvät työntää lumessakin.
Eli siinäpäs se kysymys tulikin, meillekin on tulossa kakkonen syyskuussa ja carenoita ollaan ostamassa. Mutta nyt mietityttää, että hankkisiko siihen sen erillisen "kovan" kantokopan, joka on kuulemma aika pieni, että onko se turha talvea ajatellen vai ostaisiko samantien pehmeän kopan? Siinäpä pulma.
Eli jos jollain kokemusta, miten kovaan koppaan mahtuu esim. äitiyspakkauksen makuupussi ja vauva toppis päällä, niin mielelläni otan tietoa vastaan...
Ainiin ja niitä jule twinejä olen katsellut itsekin, niin ovat jotenkin hassun korkeat, hepposilta tuntuivat, en tykännyt, mutta muuta kokemusta ei ole kuin liikkeessä nopea vilkaisu.- kolmatta odotan.
ostettiin carenat kun kakkonen syntyi, minulla nämä vauvelit vuoden ikäerolla.
itse en ottanut sitä kovaa koppaa vaan meni tosi kätevästi sillä pehmeellä kopalla/pussukalla. siskoni otti kovan kopan ja käyttöaika jäi 4kk kun tuli sit niin ahtaaksi talvivauvalle. ensin suunnittelin itsekkin ottaa kovalla kopalla kun halusin nähdä vauvan kasvot, mutta mitä sen väliä kun joutuu sit vaihtaan 4kk päästä kuitenkin toisin päivn kun ei mahdu koppaan enään. nyt meillä siis kans otetaan käyttöön vaina pehmeä koppa kun kolmas syntyy, esikoinen kävelee rinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082