Kampaus/meikki pyhäpäivänä? (09-alueelta)

Nimetön

Hei... Tarvitsen nyt neuvoa mistä saisin Kanpaajan, maskeerajan Juhannuspäiväksi? Olen käynyt kyselemässä monista kampaanoista mutta kukaan ei tähän mennessä ole ollut suostuvainen tulemaan töihin Juhannuspäivä aamuna. Joten apua kaivataan...onko kokemuksia? Yksityisetkin "kotikampaajatkin" kelpaavat :)

Lähipiirissäni ei ole kampaaja/maskeeraja tuttuja :( .

10

2758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne tulee jos

olet valmis maksaan niille tripla korvauksen menetetystä vapaa-ajasta, juhannus on muutenkin palkallinen vapaa. Jos et saa, tai et maksa niin vaihda hääpäivää, tai mee ilman kampausta ja meikkiä, tai tee ite.

• ikuinenjohtajaj

Siskoni kyllä meikkaa ja tekee hienoja kampauksia! :) Vaikka ei tee niitä työkseen! :) Itse teen geelikynsiä. Olekto saanut jo meikkaajan/kampaajan?

• Nimetön
        ikuinenjohtajaj kirjoitti:

Siskoni kyllä meikkaa ja tekee hienoja kampauksia! :) Vaikka ei tee niitä työkseen! :) Itse teen geelikynsiä. Olekto saanut jo meikkaajan/kampaajan?

Eli en ole vieläkään saanut kampaamoista ketään tulemaan juhannuspäivä aamuksi tekemään kampausta tai meikkaamaan..... Häihin on enään reilu kuukausi ja pulassa olen kohta :D Minulle käy kuka vaan joka osaa tehä kampaukseni ;D .

• ikuinenjohtaja
        Nimetön kirjoitti:

Eli en ole vieläkään saanut kampaamoista ketään tulemaan juhannuspäivä aamuksi tekemään kampausta tai meikkaamaan..... Häihin on enään reilu kuukausi ja pulassa olen kohta :D Minulle käy kuka vaan joka osaa tehä kampaukseni ;D .

Millaista haluaisit hiuksiisi/kampausta ? Jos sinua kiinnotaa voin kysyä siskoltani joka osaa tehdä ammattimaista jälkeä! Niin kuin sanoin siskoni on tehnyt minulle monen moista kampausta eri juhliin! Ja jokainen on pysynyt erionomaisesti ja kaikki kysynyt Missä kampaajalla olet tehnyt? Kuinka paljon maksoi? jne. Siihen voi vaan tyytyväisesti sanoa että "Siskoni on tehnyt"!Ja totta kai riippuen siitä missä päin asustelet? Siskoni on kyllä raskaana tällä hetkellä ja pitäisi synnyttää elokuun alussa mutta en tiedä aikaustuuko se yhtään. Ilmoittele!

• juhannusmorsian
        ikuinenjohtaja kirjoitti:

Millaista haluaisit hiuksiisi/kampausta ? Jos sinua kiinnotaa voin kysyä siskoltani joka osaa tehdä ammattimaista jälkeä! Niin kuin sanoin siskoni on tehnyt minulle monen moista kampausta eri juhliin! Ja jokainen on pysynyt erionomaisesti ja kaikki kysynyt Missä kampaajalla olet tehnyt? Kuinka paljon maksoi? jne. Siihen voi vaan tyytyväisesti sanoa että "Siskoni on tehnyt"!Ja totta kai riippuen siitä missä päin asustelet? Siskoni on kyllä raskaana tällä hetkellä ja pitäisi synnyttää elokuun alussa mutta en tiedä aikaustuuko se yhtään. Ilmoittele!

Löysin tutun tutun tekemään hääkampauksen onneksi :)
        Mutta olisi ihanaa saada ammattilainen tekemään kestävän meikin. Onko siskosi siis myös taitava meikkaaja? Onko hänellä omat "laadukkaammat" meikit?
        Ja pääsisikö juhannus päivä aamuna tänne helsingin oulunkylään???
        Lähetätkö vaikka sähköpostiini yhteystietoja ??? [email protected].
        Siskosi on viimeinen toivoni saada meikkaaja hääpäiväksi :D

Kiitos paljon avusta.

• HAH,HAA.
        Nimetön kirjoitti:

Pulassa olet muutenkin------------Sulta puuttuu vielä SULHANEN !!!

• kampaus & meikki
      • ja sitten vielä..

Vielä lisätäkseni, tekee siis meikkejä ja kampauksia, myös luultavasti kynsiä. hyvä hinta-laatusuhde.

• en uskalla mennä

• Juhannus2012

Täältä saat kynsien tekijän:

www.perfect-lady.webs.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3836
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      29
      3198
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      291
      3135
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2030
    5. 253
      1828
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1757
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1408
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      80
      1375
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      42
      1169
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1123
    Aihe