Asumme omakotitaloalueella keskellä kaupunkia. Naapureita on siis monia. Yksi naapuri on ruvennut terrorisoimaan koko ympäristöä. Hän haukkuu vanhoja ihmisiä heidän elämäntapojaan, haukkuu aidan leikkuusta, vahtii naapurin miestä kun se sahaa puita ja vielä kun yksi pikku poika huristaa mopolla omalla pihallaan siitä sitten soittamaan poliisille. Juoksee toisten ihmisten pihoissa kuin omissaan, vilkuttaa naapureilla ikkuansta ja naureskelee itsekseen huutaen naapureita nimillä. Vielä kummallisemmaksi sen tekee että tämän kaiken hyväksyy myös hänen miehensä joka seisoo myös raja-aidalla "tukena".
Poliisi on saanut tätä vähän kuriin mutta kun kevät tulee ja hulluus lisääntyy niin ei tässä hyvät ajat ole edessä.
Naapuri vahtii kellon ympäri
8
1283
Vastaukset
- klinklkonmk
No mutta:
kuinka sinulla on aikaa seurata ympärivuorokauden mitä naapuri teke???- hyväksyttävää?
"No mutta:
kuinka sinulla on aikaa seurata ympärivuorokauden mitä naapuri teke???"
Ehkä sen joutuu kuulemaan aina ohi kulkiessaan. Taidat olla häirikön puolella.
- meillä-
ole sama naapuri. Vanha pariskunta. Toinen jää aina ikkunaan väijymään, kun toinen lähtee asioille. Ja heillä on mielestään oikeus puuttua kaikkien asioihin. Huudella ja esittää perättömiä väitteitä. Saivat niistä juuri kunnianloukkaustuomion, muttei se huutamiseen vaikuttanut. Toinen tuomio tekisi heille terää, kun eläkkeet menee sakkoihin ja korvauksiin.
- pönttöä on
läheiseen metsään ja vahtii sieltä illalla,kuka on kotona,onko valot päällä vai ei?
Levittää myös asukkaiden vieraista perättömiä juttuja jopa loukkaa kunniaa.
Koskaan ei kävele muualla kun pihalla tai talon lähellä,ettei vaan jää kyttäämättä.
ihmekkös,jos sälekaihtimet kiinni useimmilla päivälläkin. - pönttöä on
pönttöä on kirjoitti:
läheiseen metsään ja vahtii sieltä illalla,kuka on kotona,onko valot päällä vai ei?
Koskaan ei kävele muualla kun pihalla tai talon lähellä,ettei vaan jää kyttäämättä.
ihmekkös,jos sälekaihtimet kiinni useimmilla päivälläkin.taidan itse kyylätä myös,kun näin hyvion tiedän naapurin touhut.
No joo,peilikin on keksitty ja katson nyt siihen..
hyvää jatkoa. - Anonyymi
pönttöä on kirjoitti:
ihmekkös,jos sälekaihtimet kiinni useimmilla päivälläkin.Onko näitä muuallakin. Jospa pelkää että talo höviää jos liikkuu pihaa kauemmas?
- Anonyymi
Minuakin yläkerran naapurit vahtii.Paukuttavat ovia, heittelevät kuulia lattiaan, nauravat.
Toivovat, että saisivat tehdä kunniamloukkaussyytteen.Olen yhden jo saanut yhdeltä Teijalta, kun se kävi päälle.
Tykkäävät, jos valittaa.On mennyt kiusanteko perille.
En oikein tajua, mitä ne yrittää minulle viestittää.
Epäilen, että ovat kateellisia, kun eivät minua kiihota tai kiinnosta.
Jos teen jotain, joudun heti kiusanteon kohteeksi.
Aamusta iltaan ja yöhön. - Anonyymi
Onko se työtön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029