Eli onko kokemuksia porukalla että mikä näistä useista "halpis"(65e-150e)vikakoodinlukijoista kävisi LagunaII-02 malliin.Tuli tehtyä autoon huolto/korjaus itse ja nyt olisi katsastus edessä,mutta ilmeisesti vikakoodi on jäänyt kuitenkin auton muistiin vaikka itse vika on korjattu.Tai sitten vaihtoehtoisesti onko tietoa että paljon liike ottaisi hintaa jos kävisi siellä pelkästään kuittaamassa tämän vikakoodin.
Vikakoodinlukija
Laguna II-02
2
1583
Vastaukset
- päseee
ainakin AGV4500 obd-diag pääsee auton sisälle, näkee reaaliaikaisia parametreja joten eiköhän sillä pysty poistamaankin (ei ole vielä joutunut poistamaan). PSA konserninautoista ainakin pystyi
- nemo06
Olen kuitannut velin meganesta pakokaasujärjestelmän merkkivalon kahdesti. Ja omaan lagunaan II päästää ainakin lukeen koodeja. Ei ole ollut lagussa vikoja mitä kuitata. Lukija Diamex dx45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076