Eli onko kokemuksia porukalla että mikä näistä useista "halpis"(65e-150e)vikakoodinlukijoista kävisi LagunaII-02 malliin.Tuli tehtyä autoon huolto/korjaus itse ja nyt olisi katsastus edessä,mutta ilmeisesti vikakoodi on jäänyt kuitenkin auton muistiin vaikka itse vika on korjattu.Tai sitten vaihtoehtoisesti onko tietoa että paljon liike ottaisi hintaa jos kävisi siellä pelkästään kuittaamassa tämän vikakoodin.
Vikakoodinlukija
Laguna II-02
2
1608
Vastaukset
- päseee
ainakin AGV4500 obd-diag pääsee auton sisälle, näkee reaaliaikaisia parametreja joten eiköhän sillä pysty poistamaankin (ei ole vielä joutunut poistamaan). PSA konserninautoista ainakin pystyi
- nemo06
Olen kuitannut velin meganesta pakokaasujärjestelmän merkkivalon kahdesti. Ja omaan lagunaan II päästää ainakin lukeen koodeja. Ei ole ollut lagussa vikoja mitä kuitata. Lukija Diamex dx45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354503- 553105
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472991- 302793
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412705Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82695- 402414
- 62220
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542125Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713