Morjens! Tehtävänä on kirjoittaa 4 sivuinen essee, jossa on lähdeluettelo. Nyt en pääse käsiksi opuksiin, ja olen epävarma luetaanko lähdeluettelo yhdeksi sivuksi. Epäilen että ei. Mitä sanotte, kollegat? :-)
sivumäärä
4
927
Vastaukset
- Maisteli
Ei lueta. 4-sivuinen essee on 4 sivua esseetä ja lähdeluettelo päälle.
- luulisin
Noin lyhyessä kirjoitelmassa eri kappaleet kirjoitetaan aivan varmasti toistensa jatkoksi samalle sivulle. Siten lähdeluettelokaan ei muodosta omaa sivuaan.
- paitsi jos
jos laajassa nelisivuisessa tutkielmassasi vaaditaan kansilehti, sisällysluettelo ja johdanto, siinä tapauksessa lähteet muu tilpehööri omille sivuilleen. Muuten viimeisen sivun perään vaikka väliotsikolla erotettuna niin kuin edellinen sanoikin.
- w4t
Mikäs lopputyö tämä tällainen neljän sivun tynkä olevinaan on :D Parikymmentä kertaa toi niin aletaan jo puhumaan jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643