Tietovuoto

Taho Sisäpiiristä

Varjonen ja Kotkavuori ovat kaikessa hiljaisuudessa valmistelleet yhteistyössä kirjaa jossa kuulevat kunniansa esim. satanistit, O.T.O ja new age liike. Toistaiseksi nimeämätön kirja on nyt loppusuoralla ja sille etsitään julkaisijaa. Hyvällä tuurilla saamme pian nettiin kustantajille lähetetyn katkelman raakavedoksesta. Kirja on kirjoitettu suomeksi ja keskittyykin nimenomaan ruotimaan kotimaassa nykypäivänä vaikuttavia magian muotoja.

7

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulupukki

Ja kukahan sen kustantantaa?

Huhujen mukaan Varjonen ja Kotkavuori ovat myös mukana jossain teatterijutussa neuvonantajina. Liittyy magiaan.

• Betalar

On rahaa!

• Johnny Kniga?
        Betalar kirjoitti:

On rahaa!

Vai mikä?

• helppo yhtälö

varjonen = kotkavuori

• senkin tonttu :)

En liene ainut, kuka tietää ihan henk koht, että kyseessä on kaksi eri henkilöä.

Pistää miettimään, miksi ja millainen ihminen tuollaista väittää tietämättä asiasta totuutta.

• olla katetta

tälläkään "tiedolla"

• ihme skeidaa

Olen ollut tekemisissä Varjosen kanssa, joka taas tietää Kotkavuoren hyvin.

Mitä järkeä tällaisissa "huhuissa" on? Ei mitään perään näissä tämän ketjun huhuissakan taas. Imekää peukaloa ja hävetkää - taas kerran.

Kohta ryhdyn kristityksi tämän porukan idiootimaisuuden takia. Satanistit ovat kaiken saatavilla olevan todistusaineiston perusteella

TÄYSIÄ IDIOOTTEJA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2518
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2402
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      18
      1899
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1702
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1662
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      847
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      797
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      787
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe