Onko mukavaa kun mokkulat ei toimi Linuxseissa?
Näin ne väittää tuolla maailmalla.
Windows-Linux 1-0
hahhaa
Mokkula
17
654
Vastaukset
- kaikkea.
>...väittää tuolla maailmalla.
Jos kokeilet itse niin huomaat että Linuxseissa ne toimii selvästi paremmin.- siis.....
Kannattaisi sinunkin kokeilla. ;)
- joo.
siis..... kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin kokeilla. ;)
>...sinunkin kokeilla
Olen jo kokeillut ja puhun siis "kokemuksen syvällä rintaäänellä".
Kehoitankin siis kaikkia muitakin kokeilemaan ihan itse. Oletko mukana kehoituksessa? ;)
- Ei pitäisi olla
Keksittykään.
Se on samanlainen ohimenevä muotivirtaus kuin USB-modeemi.
Jos verkko ei toimi ilman epäluotettavaa ja vaarallista mokkulaa, on parempi, ettei toimi ollenkaan.- kirvelee taas
varmasti
- siellä?
Miten niin mokkula olisi vaarallinen ja epäluotettava? Sinähän se epäluotettava olet kun jauhat paskaa.
Ja tiedokses että mokkula on juurikin usb-modeemi!
Vähän samaa uuden tekniikan tuomia ajuriongelmia kuin Vistassa on/oli ja Windows 7:ssakin tulee olemaan, mutta pääasiassa jo voitettu kanta.
Yleisesti ottaen hyvin toimii, mutta mitäpä sinä siitä toimivuudesta, ethän sinä edes käytä Linuxia? Vai miten se oikeasti oikein menikään??? ;)- Penguin
Itse hommasin mokkulan koska tuli hyvä tarjous ja olin jo testannut toimivuutta aiemmin.
Väki ihmettelee kun mokkula on helpompi asentaa Linuxeihin kuin Windowseihin. :P
Tökkäät sisään, valitset palveluntarjoajan listasta ja yhdistäessä annat pin-koodin.
Mitenkä teillä meni? Ai niin, ensin se asentaa softan tikulta koneelle, sitten pitää tehdä joku ihmeprofiili siihen, mitä ei yksikään tuntemani peruskäyttäjä ole osannut tehdä ilman apua...- Penguin
Unohdin mainita, että tässä toimii mistä tahansa usbireiästä, mitenkä siellä?
- Keskipörhölä
Ainakin debianissa. Eikä tarvitse olla edes kovin nopea yhteys, että pystyy hyvinkin käyttämään. Wintoosa kun on hetken käyttämättä, niin pari ekaa tuntia saa varata ihan vaan päivitysten latailuun ja boottailuun.
- wintowssi xp:ssä
Xp:ssä ainakin lataukset tosi hitaita, mutta Ubuntu 8.10:llä toimii täysillä mokkula.
- toimii ja jopa
paremmin toimii kuin windowsissa! Jostain syystä mokkula toimii linuxissa jopa niin paljon paremmin että yhteys on nopea ja pätkimätön kun taas vastaavassa paikassa windows-koneissa yhteys pätkii ja on hidas!
Eli kannattaiskohan heidänkin vaihtaa linuxiin niin mokkula alkaa pelittää paremmin! - vistassa ei
huawein modeemi toimi ubuntussa aivan suoraan heittämällä, ilman mitään ylimääräisten softien asentamista.
vistassa ei toiminut ollenkaan. ei kun googlettamaan. modeemiin piti päivittää firmware että sen sai toimimaan vistassa. vista-koneella firmistä ei voinut päivittää vaan tartti xp-koneen.
ei kun xp asentaa läppäriin jotta sai mokkulan päivitettyä vista-yhteensopivaksi.
helppoa eikö totta?
ja kaikenlisäksi vielä täysin turhaa, koska vistaa jakson muutaman viikon. sitten vapautin sen tilan linuxin käyttöön.
kokeillaanko, pentti, tehdä vielä sovellus joka lähettää mokkulalla tekstiviestin?
minä voisin tehdä vaikka gxmessagella tai zenityllä front endin gammulle viestin lähettämiseksi.
echo | gammu sendsms text
luulisin että minulla menisi hommaan kymmenen minuuttia ja koodia tarttisi vajaa kymmenen riviä.
otatko haasteen vastaan ja kerrot miten teet vastaavan vistassa? ÄLÄ kerro sitä mun pingulle, koska toimii nopsempaa ja paremmin kuin winukalla samassa läpyttimessä... ;-)
- PentinSampo
lutkuttaa tarpeeksi.
- joku
Kyllä mulla ainakin mokkula toimii.. :D
- todistetta siitä
että mokkula todellakin toimii linuxissa. Tosin Pentillehän asiaa on turhaa edes yrittää todistaa. Pentti on sisimmältään kiero savolainen joka "kiäntää ja viäntää" asiat ja kommentit niin että ne olisi hänelle mieleisiä vaikka se totuus on hänelle karvaampi ja helvetin vaikea niellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241