Olen avomieheni kanssa menossa naimisiin kesällä 2010. Milloin asian voi julkistaa lähimmäisille teidän mielestä?
naimisiin
5
878
Vastaukset
- Nekkuinen
Minä ja avopuolisoni olemme myös menossa naimisiin kesällä 2010. Kihloja emme ole hankkineet vielä, mutta olemme ajatelleet asian niin, että hankimme sormukset noin puolta vuotta ennen häitä, ja samalla kerromme perheille ja ystäville. Jokainen voi itse päättää milloin kertoilee, mutta meidän mielestämme puoli vuotta on sopiva aika.
- kolmisen kuukautta
ennen H-hetkeä.
Tarkka paikka ja aika on tiedettävä, silloin kun julkistaa. - se ja sama
milloin ilmoittelet ja teet elämäsi munauksen,miks ihmeessä naiset aina haluaa naimisiin
- joku
Oletko eronnut vai?
..se miehelle osoittautuukin elämän munaukseksi, niin ei tartte tulla väittään, että se ois sitä myös naiselle!! ;) Ja mä oon kyllä sitä mieltä, että jos suhde rupee meneen päin H:ta häitten jälkeen, niin se ois menny samoin myös ilman häitä. Nih. Turha tollasen tapahtuman niskaakaan on kaikkea vastuuta sysätä! Naiset haluaa naimisiin samasta syystä, mistä miehet ei: se on se viimeinen sinetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi317148Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683912- 883889
- 2723359
- 612807
- 522785
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne372653- 1532500
- 322104
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1432048