Olen avomieheni kanssa menossa naimisiin kesällä 2010. Milloin asian voi julkistaa lähimmäisille teidän mielestä?
naimisiin
5
872
Vastaukset
- Nekkuinen
Minä ja avopuolisoni olemme myös menossa naimisiin kesällä 2010. Kihloja emme ole hankkineet vielä, mutta olemme ajatelleet asian niin, että hankimme sormukset noin puolta vuotta ennen häitä, ja samalla kerromme perheille ja ystäville. Jokainen voi itse päättää milloin kertoilee, mutta meidän mielestämme puoli vuotta on sopiva aika.
- kolmisen kuukautta
ennen H-hetkeä.
Tarkka paikka ja aika on tiedettävä, silloin kun julkistaa. - se ja sama
milloin ilmoittelet ja teet elämäsi munauksen,miks ihmeessä naiset aina haluaa naimisiin
- joku
Oletko eronnut vai?
..se miehelle osoittautuukin elämän munaukseksi, niin ei tartte tulla väittään, että se ois sitä myös naiselle!! ;) Ja mä oon kyllä sitä mieltä, että jos suhde rupee meneen päin H:ta häitten jälkeen, niin se ois menny samoin myös ilman häitä. Nih. Turha tollasen tapahtuman niskaakaan on kaikkea vastuuta sysätä! Naiset haluaa naimisiin samasta syystä, mistä miehet ei: se on se viimeinen sinetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818