Olen avomieheni kanssa menossa naimisiin kesällä 2010. Milloin asian voi julkistaa lähimmäisille teidän mielestä?
naimisiin
5
894
Vastaukset
- Nekkuinen
Minä ja avopuolisoni olemme myös menossa naimisiin kesällä 2010. Kihloja emme ole hankkineet vielä, mutta olemme ajatelleet asian niin, että hankimme sormukset noin puolta vuotta ennen häitä, ja samalla kerromme perheille ja ystäville. Jokainen voi itse päättää milloin kertoilee, mutta meidän mielestämme puoli vuotta on sopiva aika.
- kolmisen kuukautta
ennen H-hetkeä.
Tarkka paikka ja aika on tiedettävä, silloin kun julkistaa. - se ja sama
milloin ilmoittelet ja teet elämäsi munauksen,miks ihmeessä naiset aina haluaa naimisiin
- joku
Oletko eronnut vai?
..se miehelle osoittautuukin elämän munaukseksi, niin ei tartte tulla väittään, että se ois sitä myös naiselle!! ;) Ja mä oon kyllä sitä mieltä, että jos suhde rupee meneen päin H:ta häitten jälkeen, niin se ois menny samoin myös ilman häitä. Nih. Turha tollasen tapahtuman niskaakaan on kaikkea vastuuta sysätä! Naiset haluaa naimisiin samasta syystä, mistä miehet ei: se on se viimeinen sinetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1413739Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.593408Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦413057Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1522929En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152433- 372244
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2292194- 1271971
- 331947
- 351924