Canon MP160

Kärsi Mätön

Pakkohan se tollanen värkki oli ottaa ku ilmatteeks sai, vaikuttais toimivan muuten mutta kuuluuko ton toosan alkutouhuilun kestää miten kauan kun virrat laittaa päälle? Mielestäni vähän kohtuuttoman pitkän ajan joutuu odotella ennenku pääsee tulostaan ku se siinä pyörittelee rulliaan ja ties mitä muuta.

5

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo sama

tulostin Ubuntu koneessa ja kyllä se aikalailla on valmis töihin, kun virran laittaa päälle.

• Kärsi Mätön

Jaa, jotain vikaa tässä sitten kai on. Tyyppi jolta ton sain sanoi että se vetää paperin vinoon, mutta mielestäni korjasin sen vaan säätämällä sen arkkikoon sieltä syöttöpäästä siihen kohdalle missä A4:n reuna oli, kun se oli alunperin siellä ihan reunassa niin että sinne sai meneen miten ison paperin vaan. Noh, pieni ärsyttävyys.

• Tulostava nainen

Mullakin on toi ja kyllähän se vähän aikaa raksuttelee ennen kuin sylkäsee tulosteen.

Meinaan JOS SUOSTUU TULOSTAMAAN.

Olisko jollain ajatuksia, mikä voi olla pielessä, kun en saa suht uusilla värikaseteilla kuin pienen pieniä ohuita tihruja paperille?

Värit tällä kertaa jopa aitoja Canoneita. Usein olen käyttänyt uudelleentäytettyjä ja hyvin ovat toimineet kotikäytössä.
      Menin siis täyttöliikkeeseen epäillen, et jos nää ovat jotenkin tukossa. No eipä olleet, siellä tuli todella hyvät testipaperit ja väri hyvin ulos kaseteista.

Just taas kokeilin ja samaa onnettoman pientä ja ohutta mustaa tuhruista viivaa vaan siellä täällä paperissa.

MIKÄ TOOSAA VAIVAA?

• Jaa-aa

Olet arvatenkin jo kokeillut tulostuspäiden puhdistusta omassa koneessasi? Vaikka tuskin siinä vika jos liikkeessä toimivat ja kaseteissahan on tulostuspäät samassa.

Toinen homma voisi olla kalibrointi. Eli menet tulostimen asetuksiin sieltä "Tulostimet ja faxit" kautta ja ylläpito-välilehdeltä "tulostinpäiden kohdistus" tai mikä nyt lienee suomeksi. "Print head alignment" lukee mulla enkunkielisessä.

Jos se tulostaa sen kalibrointisivun jotenkuten oikein, lienee vika sitten siinä. Seuraat ruudun ohjeita ja valikoit kalibrointipaperia tarkastellen kustakin sarakkeesta sen kohdan, jossa se laatikonmuotoinen kuvio on yhtenäisimmän näköinen ja vähiten valkoisia viivoja.

• satu20131

Tietääkö joku miksi kone ei suostu ottamaan paperia sisään kun vähän matkaa? Kyseessä sama Canon Pixma MP160.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe