Joskus muinoin edesmenneessä Articissa oli larppauschat. Siellä oli tosi mukavaa larppailla tietokoneen äärestä.
Se on ainut larp-chat, jossa olen ollut. Nyt Articin lopettamisen jälkeen en ole löytänyt mistään toista larp-chattia! Onko kenelläkään tietoa tällaisista paikoista? Jos on niin olkaa kertokaa ihmeessä minullekin, jotta pääsen taas entisen harrastukseni pariin!
Jos jaksatte, lähettäkää osoite mailiini!
Missä larp-chat??
Virtuaalilarppaaja
3
607
Vastaukset
- Ropettaja
Jippiissä on ropehuone chat-kohdassa. Siellä on erilaisia huoneita, ja yksi niistä on roolipelihuone. Siellä voi larpata, tai no siis ropettaa! LINKKI SIVUILLE: HTTP://WWW.JIPPII.FI/JSP/CHAT/HUONEET/ROOLIPELI.JSP
- Luini
kiss.fi sieltä löytyy Chattowninsta Linna joka on roolipeli-chat
- The Fazor
http://therazor.proboards28.com/index.cgi
Eli tuolla voit pelata roolipelejä Chatissa ja Foorumilla! Kannattaa käydä, sinne todellakin tarvitaan lisää porukkaa. Jos laitat foorumille viestin, ansaitset rahaa. RPG Kaupasta voit ostaa aseita/tavaroita.
Rekisteröidy ihmeessä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966