tatuointi???

stybnthb

Onko joku ottanu sb:llä tatuointia? minkä hintasta?
ym. kokemuksia, olis mukava kuulla.

6

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vallu 2

Itse otin viime kesänä Albenassa tatuoinnin ja se oli mielestäni paljon edullisempi kun Suomessa,piikkilanka käsivarteen,maksoi 65e ei sillä rahalla täällä saa.Hygieenia samaa tasoa kuin suomessa ja päteviä kavereita.Jos tiedät millaisen aijot otta kysy mitä täällä siitä pyytävät sit tiedät suunnilleen mitä Bulgariassa kannattaa maksaa.

• suosittua

Tatuointipaikkoihin on usein oikein jonotusta, ne ovat niin suosittuja. Niitä on useita, keskustassa, vierivieressäkin, ja pikkukeskustoissa myös. Kannattaa käydä ja ottaa. Malleja on runsaasti ja paikat hygieenisiä.

• naxx b

otin myös tatskan albenassa siellä reilu kämmenen kokoinen maksoi 150 euroo.. todella hyvää jälkeä www.darktattoo.bg

• bussi?

miten pääsee ja viekö aikaa kuinka kauan

• ,l,l,l,l

Sehän on siis vaikka kävelymatkan päässä. Mutta minijuna ajaa sinne ja kestää ehkä noin 10 min.

• ,.,.,.,.,.,

Hei Otin viime kesänä tatuoinnnin SB:llä. Tatuointi on pysynyt tosi hyvänä, värit todella kirkkaat, olen tyytyväinen. Paikka oli Hotel Astorien yhteydessä, lähellä rantakatua ja nimeltään Tattoo & PiercinG Butterfly- Tel: 359 887 531 504. Tätä suositeltiin ja hyväksi siis totesin. Tähän paikkaan pitää varata aika etukäteen, on siis paljon asiakkaita, joka sekin hyvä merkki. Siisti paikka, hyvä tekijä. Hinta oli 90 levaa, eli 45 euroa. Tatuointi on ruusuaiheinen ja noin tulitukkuaskin kokoinen. Tatuointipaikkoja riittää siellä, eli kannattaa olla tarkkana missä ottaa, on varmsti myös huonoja kokemuksia sieltä. Ja kannattaa siis ottaa vasta kotiinlähtöä edeltävänä päivänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40