kokemusta

kiikun kaakun

onko kellään kokemusta bläkkäristä ja hajabusasta.oon miettiny pään puhki kumman valitsis.varmaan hyviä pyöriä molemmat.honda ja suzuki miehen/naisen vastauksen tietää,mut,mut

6

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopein 

eläin joka saattaa yltää lähes neljänsadan kilometrin vauhtiin.

Sen mieliruokaa ovat mustarastaat eli blackbirdit.

Hayabusa on muuttohaukka.

Riki kii. Että nii.

• hajosikopaska

jos sillä pääsee vaan neljäsataa, hätäsesti mun mökille.

• kaiken
        hajosikopaska kirjoitti:

jos sillä pääsee vaan neljäsataa, hätäsesti mun mökille.

Maailman epäonnistuneita kakaroita. Pyydä isäs että se työntää sinut takaisin ja uusi yritys sen jälkeen. Toivottavasti tulos on sitten parempi.

• busa alla

Molemmat varmasti ihan ok pelejä. Mutta toi neljänsatasen (mies) tuskin ei sitten ole koskaan millään pyörällä ajanut, huiput busalla on n. 300 km/h ja tuskin ikinä ajat tai saati tarvitset sitä huippuvauhtia? Käy testaan kumpaakin, sillä se parhaiten selviää, ajoasennot ja muut kriteerit, itse olen 173 cm. ja on just passeli ajoasento. Osta pyörä käyttötarkotuksen mukaan. Itse olen ollut busaan ihan tyytyväinen, on ollut lähinnä matka-ajossa ja sunnuntai ajelu fiilistely reissuja tullut tehtyä.

• lukea?

t. se neljänsadan setä

• luetunymmärtämisen vaikeus
        lukea? kirjoitti:

t. se neljänsadan setä

ole juuri sinulla!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4145
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2283
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      844
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      843
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      840
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      765
    10. 35
      754
    Aihe